FANDOM

Shirley
Manga - Anime

MadamShirleyanime

Informació
Nom japonès: シャーリー
Nom anglès: Sharley
Nom català: Shirley
Afiliació: Cafè Sirena
Ocupació: Propietària del Cafè Sirena
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 29 anys
Aniversari: 9 de setembre
Doblatge català:
La Madame Shirley és una sirena tipus tauró. És una gran endevina de molta fama a l'Illa Tritó, va predir la Gran Era de la Pirateria, la Guerra d'en Barbablanca i el resultat d'aquesta amb la mort del protagonista. La predicció més recent que ha fet tracta sobre la destrucció de l'Illa Tritó per part d'en Ruffy. També és la propietària del Cafè Sirena i la germana petita de l'Arlong.

AparençaEdita

Shirleycompararmida

La Shirley comparada amb una sirena de mida normal

És una sirena més gran que la resta de sirenes. Té les mans molt ben cuidades, unes dents afilades i els ulls semblen com els d'un tauró. Quan s'enfada la seva aparença facial espanta i els ulls tenen un aspecte aterridor. Té el cabell negre curt que porta tapat per una caputxa. Porta una samarreta cordada només amb un botó cosa que fa que ensenyi molt escot i panxa on hi porta una mena de cinturó de perles. Té una aleta a la seva esquena. Sol fumar una pipa.

PersonalitatEdita

Shirleyenfadada

Expressió de la Shirley quan està enfadada

És una persona molt amable com es demostra quan deixa a la tripulació una habitació del cafè tot i que aquesta va derrotar el seu germà o com quan li dóna a la Keimi el dia lliure per poder-lo passar amb els seus amics. No li agrada gens que les persones siguin grolleres com es demostra quan en Ruffy li demana si pot fer caca. Tot i així quan en Ruffy es va disculpar ella es va calmar ràpidament.

Tot i tenir el do de veure el futur ella es refereix a aquest com una carrega ja que només veu coses dolentes per això creu que el millor futur encara és desconegut. Quan té la visió d'un home amb barret de palla que destrueix l'illa entra en un estat de pànic pròxim a la bogeria cridant que en Ruffy ha de ser expulsat de l'illa.

És capaç de mantenir-se serena fins i tot en alguns moments crítics. Quan en Hody Jones s'apodera de la plaça i diu que destruirà l'illa ella intervé per negar-li aquesta afirmació ja que serà en Ruffy qui la destruirà. Tampoc sembla tenir cap prejudici contra els humans ja que durant la lluita anima als nens a veure el que està passant en lloc d'escoltar les opinions dels altres.

Habilitats i PodersEdita

Com a propietària del Cafè Sirena té total control sobre aquest.

EndevinacióEdita

Manga - Anime

Shirleybolavidreanime

La Madame Shirley té el do de l'endevinació. És capaç de predir accions que passaran en un futur. Va predir la Gran Era de la Pirateria i la mort d'en Barbablanca. No se sap si aquestes visions les té de forma espontània o quan ella vol. Sembla que li afecten bastant com quan es va a posar a cridar quan va veure que un home amb barret de palla (probablement en Ruffy) destrossaria l'Illa Tritó completament. Per endevinar el futur utilitza una bola de vidre que guarda a l'interior d'una cloïssa gegant. NO se sap si és una perla que actua com una bola de vidre o una bola de vidre real.

Un inconvenient de les seves visions és que no pot predir la data, només el succés.

HistòriaEdita

PassatEdita

Shirleyjove

La Shirely de jove al Districte Tritó

Durant la seva infància va viure al Districte Tritó. Allà se la veu escoltant en Hatchan com explica coses d'en Silvers Rayleigh i ja tenia la bola de vidre que té ara. En un moment indeterminat va fer les prediccions sobre la mort d'en Roger i el que això comportaria.

Saga de l'Illa TritóEdita

Trobada amb els Barret de PallaEdita

Apareix per primera vegada quan en Ruffy, i l'Usopp estan a l'habitació de darrera del Café Sirena mentre vigilen la recuperació d'en Sanji després d'una transfusió de sang. Va demanar a la Keimi com es trobava en Sanji. Després que aquesta li respongués també li va demanar que no l'anés a veure ja que la seva bellesa seria perjudicial per el seu tractament i que tampoc se li digui que està al Cafè Sirena per la mateixa raó.

Després en Ruffy i l'Usopp troben la bola de vidre de la Shirley i ella els diu que ha deixat l'endevinació, que és millor deixar el futur desconegut. En Ruffy li demana si ella fa caca cosa que la fa enfadar però es calma quan en Ruffy es disculpa. Després li dóna el dia lliure a la Keimi per passar-lo amb els seus amics i que ja hi ha personal suficient al cafè per ocupar-se dels clients. La Keimi recorda que ha d'anar a portar una petxina a en Pappug i la Shirley li respon que està al cafè discutint amb un amic.

Manga - Anime

Prediccióshirleyanime2

Quan en Ruffy i l'Usopp ja han marxat surt al carrer en un estat de terror cridant que ha tingut una predicció sobre el futur i que han d'anar a buscar el pirata amb el barret de palla i expulsar-lo del regne ja que ha vist que destruirà l'illa en un futur. Els tres prínceps van a visitar-la i ella es calma i explica a en Fukaboshi la seva predicció.

Lluita per l'illaEdita

Shirleyatacada

Shirley atacada per en Hody

Torna a aparèixer quan els Nous Pirates Home-Peix derroten els tres prínceps i els lligen enmig de la Plaça Gyoncorde juntament amb el rei Neptú. Ella interromp en Hody Jones dient-li que no serà ell qui causi la destrucció de l'illa sinó en Ruffy. En Hody enrabiat l'ataca amb un tret d'aigua i la deixa malferida i li comenta que ell no és com el seu germà Arlong que ara és un símbol buit i són els Nous Pirates Home-Peix qui tenen el poder. Una sirena propera s'acosta per atendre la Shirley.

Mentre està sent atesa per un metge els nens de l'illa se li acosten i li demanen quan destruirà en Ruffy l'illa ja que seria millor que el calvari que estan passant ara. Ella els respon que no ho sap ja que no pot predir les dates i que potser és en un dia o un any. Quan finalment els pirates irrompen a la Plaça i comença la lluita ella mira cap al cel per veure la batalla entre en Ruffy i en Hody fora de l'illa.

Shirleydecidirnens

La Shirley dient als nens que observin els fets per ells mateixos

Mentre els pirates continuen lluitant i en Ruffy intenta aturar el Noè ella agafa un grup de nens i els diu que mirin els actes de la plaça per ells mateixos i que es facin les seves pròpies opinions sobre la naturalesa dels humans en lloc del rancor buit que intenten imposar els Nous Pirates Home-Peix.

Quan tots els oficials dels Nous Pirates Home-Peix han estat derrotats mira amb la resta d'habitants de l'illa cap al cel com en Ruffy intenta destruir el Noè per aturar-lo. Quan aquest s'atura gràcies als reis del mar tota l'illa celebra la fi del perill.

Final del cop d'estatEdita

Bolatrencada

Bola de la Madame Shirley trencada

Un cop ha acabat la revolta d'en Hody la Shirley marxa a casa seva. Allà les sirenes que treballen al cafè li demanen si poden anar a acomiadar als Pirates quan marxen de l'illa i ella els dóna permís. La Keimi es queda enrere i veu la seva bola de vidre trencada. La Shirley li diu que ja no farà més prediccions del futur i que tant de bo sigui errònia la del Pirata del Barret de Palla. Li demana a la Keimi que la perdoni per dubtar dels seus amics i si realment s'hi pot confiar. La Keimi li respon que sí.

Traducció i Doblatge Edita

Nomsharly

Alternativa al nom romanitzat de la Shirley

Una possible alternativa del seu nom en ortografia romanitzada (alfabet llatí) seria Shyarly com es pot veure al Capítol 610 i Episodi 529.

NavegacióEdita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Meverly  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)