FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Shojo" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
27 (timeskip)="display:none"
Shojo

Shojomangapost

Manga - Anime

Shoujou

Informació
Nom japonès: 障子
Nom anglès: Shojou
Nom català: Shoujou
Afiliació: Aliança Saruyama; Pirates d'en Shojo
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: Shojo "el Rei del sonar" (海底探索王ショウジョウ, Kaitei Tansaku Ō Shōjō?)
Edat: 25 (debut)

27 (timeskip)

Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 36.000.000 Berrysymbol
Doblatge català: Jaume Mallofre
El "Rei de la recerca submarina" Shojo és el germà d'en Masira i un seguidor d'en Montblanc Cricket. Ell i en Masira van ser els fans del conte de fades sobre els avantpassats d'en Cricket, Montblanc Norland.

Aparença Edita

En Shojo és un home gran que s'assembla a un orangutan amb els cabells llargs i verds. Porta un botó negre a la camisa que és massa petita per al seu cos mostrant el seu pit pelut, un abric verd i un barret de capità de color verd amb el seu Jolly Roger personal al front. També porta un cinturó que té el kanji de bosc gravat. A causa de no haver-se tallat els cabells en vint anys, el seu cabell és pràcticament tan llarg que és com tot el seu cos. Tot i l'aspecte d'una altra espècie, que és en realitat un ésser humà.

Personalitat Edita

En Shojo comparteix la mateixa actitud territorial i mal geni que el seu germà però a diferència d'ell no li agrada que el coneguin com un mico. De tota manera es va fer amic dels Barret de Palla amb la mateixa facilitat.

Té una actitud una mica vanitosa pel què fa les seves habilitats ja que creu que és l'única opció lògica per substituir en Crocodile com a Shichibukai tot i que la diferència de poder entre ells dos és molt important.

Igual que el seu germà protegeix en Cricket a qui veu com una figura paterna i com tots els membres de l'Aliança Saruyama té una gran capacitt de recuperació i esperit com es demostra quan són capaços de recuperar-se després de la derrota d'en Bellamy i continuar treballant en el Going Merry.

En Shojo té sota les seves ordres una tripulació pirata que compon pràcticament la meitat de l'aliança. Ell i la seva tripulació són experts en la recerca submarina mitjançant l'ús d'un sonar que funciona amb les seves ones de veu. Amb aquests habilitat ajuden en Cricket a buscar la ciutat d'or pel voltant de Jaya.

El seu tò de veu és molt especial i apart de la recerca submarina l'utilitza en batalla. Per la recerca emet unes ones especials i després la seva unitat de bussejadors detecta el retorn de les ones sota l'aigua per tal de poder localitzar objectes. Durant la batalla emet un altre tipus d'ones de so més destructives que danyen a tothom que està al seu voltant i destrueixen lleugerament els objectes més pròxims.

Història Edita

Ell i el seu germà es van presentar per ajudar en Montblanc Cricket a trobar la ciutat perduda de l'or fa uns cinc o sis anys després d'assabentar-se de la història d'en Noland, el rei dels mentiders.