FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Shoujou" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Shoujou

Shojomangapost

Manga - Anime

Shoujou

Informació
Nom japonès: 障子
Nom anglès: Shoujou
Nom català: Shoujou
Afiliació: Aliança Saruyama; Pirates d'en Shoujou
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: Shoujou "el Rei del sonar" (海底探索王ショウジョウ Kaitei Tansaku Ō Shōjō?)
Edat: 25 (debut)
27 (timeskip)
Aniversari: 8 de maig[1]
Alçada:
Recompensa: 36.000.000 Berrysymbol
Doblatge català: Jaume Mallofré
El "Rei de la recerca submarina" Shoujou és el germà d'en Masira i un seguidor d'en Montblanc Cricket. Ell i en Masira van ser els fans del conte de fades sobre els avantpassats d'en Cricket, Montblanc Norland.

Aparença Edita

En Shoujou és un home gran que s'assembla a un orangutan amb els cabells llargs i verds. Porta un botó negre a la camisa que és massa petita per al seu cos mostrant el seu pit pelut, un abric verd i un barret de capità de color verd amb el seu Jolly Roger personal al front. També porta un cinturó que té el kanji de bosc gravat. A causa de no haver-se tallat els cabells en vint anys, el seu cabell és pràcticament tan llarg que és com tot el seu cos. Tot i l'aspecte d'una altra espècie, que és en realitat un ésser humà.

Personalitat Edita

En Shoujou comparteix la mateixa actitud territorial i mal geni que el seu germà però a diferència d'ell no li agrada que el coneguin com un mico. De tota manera es va fer amic dels Barret de Palla amb la mateixa facilitat.

Té una actitud una mica vanitosa pel què fa les seves habilitats ja que creu que és l'única opció lògica per substituir en Crocodile com a Shichibukai tot i que la diferència de poder entre ells dos és molt important.

Igual que el seu germà protegeix en Cricket a qui veu com una figura paterna i com tots els membres de l'Aliança Saruyama té una gran capacitat de recuperació i esperit com es demostra quan són capaços de recuperar-se després de la derrota d'en Bellamy i continuar treballant en el Going Merry.

En Shoujou té sota les seves ordres una tripulació pirata que compon pràcticament la meitat de l'aliança. Ell i la seva tripulació són experts en la recerca submarina mitjançant l'ús d'un sonar que funciona amb les seves ones de veu. Amb aquests habilitat ajuden en Cricket a buscar la ciutat d'or pel voltant de Jaya.

El seu to de veu és molt especial i apart de la recerca submarina l'utilitza en batalla. Per la recerca emet unes ones especials i després la seva unitat de bussejadors detecta el retorn de les ones sota l'aigua per tal de poder localitzar objectes. Durant la batalla emet un altre tipus d'ones de so més destructives que danyen a tothom que està al seu voltant i destrueixen lleugerament els objectes més pròxims.

Història Edita

Passat Edita

Ell i el seu germà es van presentar per ajudar en Montblanc Cricket a trobar la ciutat perduda de l'or fa uns cinc o sis anys després d'assabentar-se de la història d'en Norland, el rei dels mentiders.

Arc de Jaya Edita

Quan els Barrets de Palla anaven a veure en Mont Blanc Cricket navegant amb el Going Merry, de camí es van topar amb el vaixell d'en Shoujou juntament amb la seva tripulació. Després d'un intercanvi tens de paraules entre les dues tripulacions, en Ruffy li diu que abans havien derrotat el seu germà, en Masira. Va ser llavors quan en Shoujou es va enfadar molt i va passar a l'atac amb la seva tècnica anomenada "Lament de destrucció", basada a ampliar la seva veu amb un micròfon generant una ona molt potent capaç de destrossar els vaixells i fer mal als enemics. En Shoujou, però, no va tenir en compte que en aquell instant es trobava al seu vaixell i això va comportar la seva destrucció parcial. El Going Merry també es va veure afectat per l'atac, però gràcies a la Nami, van poder allunyar-se del rang de soroll prou ràpid perquè no causés gaires danys importants a l'embarcació. [2]

Més tard, quan els Barrets de Palla estaven tractant la malaltia d'en Cricket, van arribar en Shoujou i el seu germà Masira pensant-se que li havien fet mal, ja que era el seu cap, però a l'adonar-se que l'estaven ajudant, els hi van agrair. Després els dos germans i en Ruffy van tenir una conversa molt amistosa. Al cap d'una estona, en Shoujou va contribuïr juntament amb en Cricket i en Masira a la decisió d'ajudar els Barrets de Palla a arribar a l'illa del cel.

En Bellamy i la seva tripulació van arribar a casa d'en Cricket mentre els Barrets de Palla havien anat al bosc a buscar un Ocell del Sud. Allà en Bellamy va derrotar amb molta facilitat en Shoujou i els seus companys gràcies al poder de la seva fruita del diable, deixant-los greument ferits.

Més tard, en Shoujou, juntament amb el seu germà van arreglar el Going Merry i van acompanyar els Barrets de Palla fins el Corrent del Knock Up.

Referències Edita

  1. Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació d'en Shoujou.
  2. One Piece Manga i Anime Vol. 24 Capítol 226 i Episodi 147.