FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Shura" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Shura
Manga - Anime

Shura

Informació
Nom japonès: シュラ
Nom anglès: Shura
Nom català: Shura
Primera aparició: Capítol 241, Episodi 155
Afiliació: Exèrcit del Déu
Ocupació: Sacerdot (abans)
Sobrenom: "El Genet del Cel" (スカイライダー, Sukairaidā?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 20 de setembre[1]
Doblatge català:
En Shura era un dels sacerdots de l'Eneru, encarregat del Judici de la Corda, juntament amb la seva au gegant Fuza.

AparençaEdita

Shura sense gorra

En Shura sense la gorra d'aviador.

En Shura sembla el típic aviador de principis del segle XX: té un bigoti petit i prim però molt llarg dividit en dos, una gorra d'aviador decorada amb dues ales i unes ulleres d'aviador.

Vesteix amb una jaqueta de pell marró vermellós i uns pantalons del mateix color, uns guants i unes botes també de pell, ambdós de color marró fosc i una bufanda morada. Té els cabells força curts i negres i unes grans ales blanques a l'esquena com tots bilkans.

PersonalitatEdita

Un impacte? A mi no em guanyaràs amb això.

— En Shura mostrant-se massa confiat en la seva breu lluita contra en Wiper.

En Shura és un home que confia molt en les seves habilitats de lluita i no dubta a matar qualsevol que s'interposi en el camí de l'Eneru, a més de ser una persona cruel i sanguinària. L'excessiva confiança en sí mateix el va portar a la derrota davant d'en Wiper quan, creient que l'atacava amb un dial d'impacte que, segons ell, no li faria ni pessigolles, no es va molestar a aturar-lo, i quan es va adonar que era un dial de refús ja era massa tard per esquivar-lo, així que va caure derrotat.

RelacionsEdita

Eneru i els altres SacerdotsEdita

Com a subordinat que seu que és, en Shura confia en l'Eneru i li és fidel. En canvi, la seva relació amb la resta de sacerdots no podria ser pitjor: estaven constantment competint per veure qui era el més fort dels quatre i qui podia matar més criminals. Fins i tot es barallaven entre ells.

Habilitats i PodersEdita

En Shura és un dels sacerdots més forts de l'Eneru. Va superar en Chopper amb facilitat malgrat ser un bon oponent que poc després seria capaç de derrotar el sacerdot Gedatsu. També va vèncer, tot i que no fàcilment, en Gan Fall. Igualment, no va poder derrotar en Wiper.

És un home amb força resistència, ja que va suportar l'impacte d'en Gan Fall sense dificultats. De fet, no mostra gens de temor quan en Wiper li posa la mà al pit per atacar-lo amb el que ell creu que és un dial d'impacte. Tot i això, no va suportar el dial de refús, que és deu vegades més poderós que un impacte.

Judici de la CordaEdita

Més informació: Judici de la Corda
Judici de la Corda

Els fils que immobilitzen els enemics al Judici de la Corda.

Per executar el seu judici, en Shura col·loca una sèrie de fils molt prims, gairebé invisibles, però molt forts i resistents per tot el camp de batalla gràcies a uns dials làctics que emmagatzemen núvols de corda. Quan l'enemic passa per la zona, els fils els atrapen i no els permeten de moure ni un sol dit, ja que no s'adonen que hi són fins que ja és massa tard, deixant-los a la mercè d'en Shura. Això, combinat amb la seva llança i l'au gegant que l'acompanya i que escup foc gràcies a un dial de flama, fa que les probabilitats de supervivència del seu judici siguin del 3%, la segona més baixa dels sacerdots, només superada pel Judici del Ferro de l'Ohm.

MantraEdita

Més informació: Mantra

Igual que els altres sacerdots i l'Eneru, en Shura és capaç de fer servir el Kenbunshoku Haki, conegut a Skypiea com a mantra. Gràcies a aquesta habilitat és capaç de predir els moviments del seu rival i actuar en conseqüència.

ArmesEdita

Més informació: Llança incendiària

Fa servir una llança capaç de cremar qualsevol cosa gràcies al dial de calor que duu incorporat.

HistòriaEdita

PassatEdita

Com els altres subordinats de l'Eneru, va néixer a l'illa de Bilka i allà va conèixer l'Eneru. Sis anys abans dels esdeveniments de l'arc d'Skypiea i juntament amb els altres sacerdots van destruir Bilka i van anar a Skypiea, on van derrotar el gran exèrcit d'en Gan Fall i el van destronar, de forma que l'Eneru es va convertir en el governant i tant ell com en Shura, en Satori i en Gedatsu es van convertir en els quatre sacerdots d'Skypiea, responsables de jutjar els crims més greus.

Saga de l'Illa del CelEdita

Arc de SkypieaEdita

Juntament amb la resta de sacerdots, en Shura persegueix un criminal fugitiu provinent de la Mar Blava pel Jardí Superior fins que l'Eneru el mata amb la seva Justícia Divina[2]. Va ser derrotat per en Wiper amb un cop del dial de refús al pit, convertint-se en la primera baixa del Joc de Supervivència del Jardí Superior.

Batalles importantsEdita

TriviaEdita

  • "Shura" és un terme budista i hinduista, igual que "Ohm", "Gedatsu" i "Satori".
  • "Shura" vol dir "matança" o "carnisseria" en japonès.

ReferènciesEdita

NavegacióEdita

[v · e]
Exèrcit del Déu
Déu: Eneru
Sacerdots: Ohm  •  Gedatsu  •  Shura  •  Satori
Forces militars: Soldats Celestials (Yama  •  Hotori i Kotori)  •  Cos Celestial (Moyle)  •  Holy  •  Fuza  •  Gode
Policies: White Berets (McKinley)
Vaixell(s): Màxim
Habilitats
Fruites del diable: Goro Goro no Mi
Armes: Fletxa làctia  •  Destral de deu cops  •  Llança incendiària  •  Eisen Whip  •  Nonosama Bo
Estils de Lluita: Mantra
Dials: Dial destral  •  Dial de vent  •  Dial de flama  •  Dial olorós  •  Dial de calor  •  Dial d'impacte  •  Dial de jet  •  Dial làctic
Altres: Judici (Judici de la Bola  •  Judici de la Corda  •  Judici del Pantà  •  Judici del Ferro)  •  Núvol (Núvols sorpresa  •  Núvols de corda  •  Núvols de pantà  •  Núvols de ferro)
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: La vida accidental d'en Gedatsu a la Mar Blava  •  Les grans operacions espacials de l'Eneru
Localitzacions: Skypiea  •  Bilka  •  Lluna  •  Illa Karakuri