FANDOM

Esbós
Article incomplet
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet,
falta la "Personalitat" i corregir l'article gramaticalment.

Shuraiya Bascùd
Manga - Anime

Shuraiya Bascùd

Informació
Nom japonès: シュライヤ・バスクード
Nom anglès: Shuraiya Bascùd
Nom català: Shuraiya Bascùd
Primera aparició: Pel·lícula 4
Afiliació: Neutral; Pirates d'en Gasparde
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Shuraiya Bascùd (シュライヤ・バスクード Shuraiya Basukūdo) és un personatge que apareix a la pel·lícula Aventura a Dead End. És un caça-recompenses que s'enfronta amb en Gasparde per venjar la mort dels seus pares i la seva germana.

AparençaEdita

Té un tatuatge en forma de ganxo a la galta esquerra i, de vegades, porta un barret negre. La seva jaqueta és de color groc amb el dibuix d'un ganxo vermell a l'alçada del pit esquerre, com el del seu tatuatge però més gran, i amb la paraula 'SICK' (malalt) a sota. Té els cabells ondulats i d'un color marró clar lilós.

En Shuraiya és un lluitador àgil, capaç de pensar amb rapidesa i amb el seu entorn al seu favor. També és molt bo improvisant. No sol utilitzar armes, tot i que se l'ha vist amb una pala, i lluita amb les cames, d'una manera similar a la d'en Sanji.

Història Edita

Passat Edita

Quan era petit vivia feliç amb la seva família, fins que casa seva va ser atacada per Gasparde. En aquest atac en Shuraiya va perdre els seus pares. Ell va escapar amb la seva germana però es van trobar amb Gasparde i la seva germana va caure al riu i va desaparèixer.

A partir d'aquest dia va decidir venjar-se de Gasparde per haver matat a la seva família. Va començar a entrenar-se i va convertir-se en un caça-recompenses per poder trobar a Gasparde.

Present Edita

Se'l veu menjant, llavors apareix en Ruffy i li roba el seu menjar. Ell, enfadat, estampa a Ruffy contra la taula. Llavors apareixen uns quants pirates d'en Gasparde que comencen a lluitar contra ells. Ell i en Ruffy se'ls carreguen a tots i en Gasparde, impressionat els hi pregunta si volen unir-se a la seva tripulació i en Shuraiya accepta.

Un cop dins la tripulació, Shuraiya s'enfronta amb Gasparde, però primer ha de vèncer a un dels seus subordinats, en Needless.Un cop ha derrotat a Needless s'enfronta a Gasparde, però no aconsegueix fer-li mal degut al poder de'n Gasparde de la fruita Ame Ame no Mi. Gasparde és a punt de morir quan apareix Ruffy i comença a lluitar contra Gasparde. Ruffy ganya a Gasparde i en Shuraiya descobreix la història de la seva germana, Adelle Bascùd, que encara segueix viva.