FANDOM

Smiley
Manga - Anime

Smiley anime

Informació
Nom japonès: スマイリー
Nom anglès: Smiley
Nom català: Smiley
Primera aparició: Capítol 668[1]
Afiliació: Caesar Clown
Ocupació: Mascota; Arma de destrucció Massiva
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Sara Sara no Mi (Model Axolot)
Nom català: Fruita Sara Sara no Mi
Significat: Axolot
Tipus: Zoan
L'Smiley, conegut com a Slime (スライム, Suraimu?), era la mascota d'en Caesar Clown. Va ser creat per la recopilació i compressió i del gas verinós H2S que hi havia a Punk Hazard després d'un incident.[2] La criatura estava guardada a la zona de foc de Punk Hazard abans de ser alliberada. En Caesar el va utilitzar per crear l'arma de destrucció massiva Shinokuni (シノクニ, Shinokuni?).

Aparença Edita

L'Smiley és una gran massa gelatinosa, fosca i de color morat. Té una mida molt gran, com una muntanya. No sembla tenir una forma definida, però veient-lo es pot observar un cap amb una boca i dos ulls petits.

Personalitat Edita

Sembla no tenir gaire personalitat, ja que després d'haver estat posat en llibertat, la seva meta era seguir endavant, tot i matar uns subordinats d'en Caesar en el procés. Té debilitat a l'aigua, però és capaç de llançar trossos semblants a ell a mida reduït per així poder superar l'obstacle de l'aigua.[3] Obeeix les ordres d'en Caesar i les executa al moment,[4] tot i que a vegades l'ignora si està interessat en alguna altra cosa, com un caramel.[5]

Habilitats i PodersEdita

Explosió vaixell

La potent explosió que desencadena un fragment de l'Smiley cremat

L'Smiley constantment està emetent gas, que enverina a la gent que l'inhala. És també molt corrosiu, causant dolor a qui el toqui.[6] A pesar de la seva enorme mida, és capaç de moure's més ràpid que una persona, ja que alguns homes d'en Caesar no van ser capaços de fugir d'ell, tot i ser centaures. A més, pel fet de ser tan gran, és difícil d'evitar-lo. Sembla ser que és immune a la calor extrema, ja que era capaç de moure's amb normalitat per la zona ardent de Punk Hazard. És capaç d'enviar parts de disparar parts de si mateix a d'altres llocs, per tal d'esquivar un llac, ja que és feble a l'aigua.[3] Tot i ser immune a la calor, si el foc el toca, explotarà de forma molt violenta.

Fruita del Diable Edita

Més informació a: Sara Sara no Mi (Model Axolot)

L'Smiley va "menjar" la Sara Sara no Mi (Model Axolot), que permet a l'usuari convertir-se a voluntat en un Axolot. A més, al ser l'Smiley una massa de gas sense vida, menjar-se aquesta fruita li va donar vida i sensibilitat.

Història Edita

Fa quatre anys, l'Smiley va ser creat com a resultat d'un experiment d'una arma química de destrucció massiva que va funcionar malament. Fent servir els seus poders, en Caesar Clown condensa el gas H2S que es va crear en l'experiment fallit i l'"alimenta" amb la Sara Sara no Mi (Model Axolot), creant l'Smiley. Llavors va tancar a l'Smiley a les terres ardents de Punk Hazard durant tres anys, fins als esdeveniments de la Saga de Punk Hazard

Saga de Punk Hazard Edita

Silueta Smiley

La silueta de l'Smiley vista des de la zona gelada

Després dels Pirates del Barret de Palla i els Marines G-5 anessin a Punk Hazard i causessin problemes a en Caesar Clown. aquest finalment per l'interès d'obtenir els seus cossos per fer experiments i decideix alliberar la seva mascota, l'Smiley. Immediatament de ser alliberat, l'Smiley comença a dirigir-se cap a les terres gelades. Pel camí, va matar a alguns homes d'en Caesar. Avançant cap a la seva destinació, des de l'altra banda del llac en Zoro veu la seva silueta, confonent-la amb una muntanya.
Trossos d'Smiley vs marines

Trossos d'Smiley aterrant a la coberta del vaixell de la Marina

Quan arriba al llac que separa les dues zones de l'illa, Smiley comença a disparar parts de si mateix des de la zona ardent cap a la zona gelada, ja que no és capaç de creuar l'aigua. Alguns dels trossos cauen a sobre del vaixell que marines del G-5 havien aconseguit trobar. Els trossos es fusionen, formant un ésser més gran. Llavors, alguns marines l'ataquen amb espases, però són enverinats. Llavors, un d'ells l'ataca amb un llança-flames. L'Smiley s'encén, i això dóna esperances als marines, però llavors detona en una terrible explosió que destrueix la nau i mata als marines que hi havia a prop. Després de l'explosió, algunes restes cauen a sobre del camp de batalla, enverinant a alguns dels homes d'en Caesar. Llavors, apareix el científic i informa als presents que l'Smiley estava llançant trossos d'ell mateix per tal de travessar el llac central de l'illa.

Mentre l'Smiley seguia disparant parts d'ell mateix cap a la zona gelada, alguns trossos van caure al llac central, contaminant l'aigua i matant als peixos que hi vivien. Durant la primera lluita entre en Caesar i en Ruffy, el científic va ordenar a als trossos que s'enganxessin al pirata, per llavors explotar. Tot i que algunes parts van enganxar-se a en Ruffy, aquest va aconseguir escapar-se de l'explosió.

Smiley menja caramel

L'Smiley es menja el caramel i ignora a en Caesar.

Mentrestant, al costat del llac, una gran quantitat de trossos havia aconseguit envoltar a en Zoro, en Brook, en Sanji i en Kinemon, malgrat que els dos primers van intentar aturar-los. Llavors, en Kinemon, revel·la la seva habilitat amb l'espasa de guineu de foc i els crema a tots. Quan els trossos exploten, el samurai és capaç de tallar l'explosió.[7]

En Caesar, a través d'un cargol telèfon visual, veu com l'Smiley està perseguint a en Zoro, en Sanji, en Brook i en Kinemon. Més endavant, els quatre nois troben un gran caramel, que ha estat deixat pels subordinats d'en Caesar. El científic comença a explicar a la seva mascota com la va crear, però l'Smiley ignora l'ordre del seu amo d'esperar-se i es menja el caramel tot sencer.[5]

Amb el caramel, l'Smiley "mor" i torna a la seva forma original de gas, només que aquesta vegada, el gas es molt més letal a causa dels efectes que provoquen el caramel: en comptes de només enverinar les seves víctimes, també les petrifica. Una poma que hi ha per allà a prop es transforma en una fruita del diable, prova de que l'Smiley s'ha "mort".[8]

Trivia Edita

  • La "mort" de l'Smiley és una referència a un flux piroclàstic, una barreja de gasos, cendres i fragments de roques que es desplacen per les vessants d'un volcà durant una erupció.

Referències Edita

  1. One Piece Manga - Capítol 668, en Caesar allibera a l'Smiley perquè elimini als intrusos.
  2. One Piece Manga - Capítol 669, en Caesar explica com es va crear l'Smiley.
  3. 3,0 3,1 One Piece MangaCapítol 670, en Caesar diu que a l'Smiley no li agrada l'aigua.
  4. One Piece Manga - Capítol 671, en Caesar ordena als trossos de l'Smiley que s'enganxin a en Ruffy.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga - Capítol 675, l'Smiley ignora l'ordre d'en Caesar.
  6. One Piece Manga - Vol 68 Capítol 670, un infant de marina pateix cremades greus després de tocar l'Smiley.
  7. One Piece Manga - Vol 68 Capítol 672, en Kinemon talla l'Smiley.
  8. One Piece Manga - Vol 68 Capítol 676, l'Smiley mor i el poder de la fruita del diable es "transfereix" a una poma que hi ha a la vora.

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk