FANDOM

Sodoma i Gomorra
Manga - Anime

Sodoma i Gomora

Informació
Nom japonès: ソドム と ゴモラ
Nom anglès: Sodomu i Gomora
Nom català: Sodoma i Gomorra
Afiliació: Família Franky
Ocupació: Transport; Mascotes
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Sodoma i en Gomorra són els King Bulls de la Família Franky.

Aparença Edita

En Sodoma és rosa amb ratlles vermelles i cabells verds i en Gomorra és groc amb els cabells taronges. Els dos porten ulleres de tirador i selles a l'esquena.

Personalitat Edita

Són molt fidels a la Família Franky ja que en el passat els van salvar. A Enies Lobby demostren que també es preocupen un per l'altre.

Història Edita

Passat Edita

Segons les traduccions d'en Chopper varen ser trobats per la Família Franky a l'estómac d'un Rei del Mar quan estaven menjant. Per sort no se'ls varen menjar i varen ser rescatats, després d'això varen jurar lleialtat a en Franky.

Enies Lobby Edita

Quan la Família Franky va demanar si podien anar amb ells a Enies Lobby per rescatar en Franky en Sodoma i en Gomorra es varen enganxar al Tren de Mar i el varen seguir nedant. Un cop a l'illa els hi varen posar unes rodes semblants a les dels tancs per poder-se desplaçar per terra i els varen fer servir de transport per tal d'arribar a l'edifici judicial. Enmig del camí en Sodoma va ser derrotat per un morter i va caure. En Gomorra amb llàgrimes als ulls i els records d'en Franky va seguir endavant però amb dificultats i xoca amb un edifici. Tot i que en Zambai li demana que pari ell diu que seguirà endavant per en Sodoma i en Chopper diu que s'ha quedat cec. Finalment també cau. Durant la Buster Call són agafats per en Kashi i l'Oimo i escapen de l'illa tot i que són aturats per la marina. Finalment aconsegueixen arribar a Water 7.

Post Enies Lobby Edita

Gràcies a les cures d'en Chopper els dos King Bulls es recuperen de les ferides i en Gomorra recupera la vista i es varen unir a la festa de celebració dels Pirates del Barret de Palla.

Trivia Edita

  • Els seus noms venen de les dues ciutats bíbliques Sodoma i Gomorra famoses per la seva corrupció i que varen ser destruïdes per Déu.
  • Els habitants de la ciutat de Gomorra varen rebre el càstig dels àngels i es varen quedar cecs igual que en Gomorra de la sèrie.