FANDOM

Soran
Soran
Informació
Nom japonès: ソラン
Nom anglès: Soran
Nom català: Soran
Primera aparició: Episodi 420
Afiliació:
Ocupació: Esclava
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Soran és una nena esclava de Tequila Wolf que va trobar a la Nico Robin inconscient a la neu i es va fer càrrec d'ella. Només apareix a l'anime.

Història Edita

Ella ha viscut tota la seva vida treballant en el pont massiu de Tequila Wolf amb les seves ties adoptives i ella sap molt poc del món exterior. Fa dibuixos de les illes en les peces de fusta. La Robin, quan la va trobar, li va dir a la Soran tot sobre les seves aventures a Skypiea i això li va donar a la Soran l'esperança que algun dia faria dibuixos d'illes de tot el món.

Quan la Robin va ser descoberta pels guàrdies, la Soran i les seves ties van tractar d'amagarar-la, però això només va enfurismar als guàrdies i estaven disposats a torturar a la Soran i les seves ties per esbrinar aquesta informació. Per sort, la Robin va derrotar als guàrdies evitant que passés el que hagués passat.

Més tard, la Soran va anar a la torre de la presó per veure a la Robin i és assistit per un agent de l'Exèrcit Revolucionari. Amb la seva ajuda, la Soran és capaç d'alliberar a la Robin, que li va permetre atacar als guàrdies de Tequila Wolf. És possible que ella fos capaç d'escapar-se amb la resta dels esclaus, quan l'Exèrcit Revolucionari va alliberar Tequila Wolf.

Trivia Edita

Tauleta de xocolata Wonka

La Soran rabent una tauleta de xocolata.

  • La xocolata que li va donar la Robin a la Soran a l'Episodi 455, l'embolcall s'assembla al de les xocolatines d'en Wonka.
  • Era l'esclava número 3333.