FANDOM

Spacey
Spacey Infobox
Informació
Nom japonès: スペーシー Supēshī
Nom anglès: Spacey
Nom català: N/A
Primera aparició: Portada Capítol 433[1]
Afiliació: Autòmats
Ocupació: Primer Tinent[2]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 21 de març[3]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Spacey és el Primer Tinent dels autòmats dissenyats per en Tsukimi que surten a la mini-història de portada de l'Eneru[2].

AparençaEdita

Spacey Manga Color
L'Spacey és un autòmat de poca alçada (arriba aproximadament a l'altura dels genolls de l'Eneru) amb un bigoti frondós. Vesteix amb un uniforme militar verd, casc inclòs, i porta un rifle a l'esquena més gran que ell[1].

PersonalitatEdita

L'Spacey és extremadament lleial a aquells a qui està agraït. En Tsukimi era un pare per a ell, i fins i tot va viatjar fins a la Lluna i s'enfrontà a uns pirates clarament superiors a ell per venjar la seva mort[4]. A l'Eneru, per la seva banda, li està molt agraït per haver venjat en Tsukimi[5], i és per això que s'ha convertit en el seu subordinat igual que la resta d'autòmats[6].

Habilitats i PodersEdita

No se sap si quines són les seves habilitats com a autòmat, però sí que se l'ha vist fer servir un rifle per lluitar, tot i que no va ser capaç de derrotar els Pirates Espacials[4]. Igualment, però, té força resistència, ja que va sobreviure al fet que en Seamars li travessés el pit amb la seva llança[1]. A més, com a autòmat, és immune a l'electricitat, que li dóna energia més que no el fereix[1].

HistòriaEdita

PassatEdita

Autòmats vs Pirates Espacials

L'Spacey i els altres autòmats lluiten contra els Pirates Espacials.

En algun moment del passat, el professor Tsukimi va crear l'Spacey i els autòmats a l'Illa Karakuri. Com que a en Tsukimi li encantava contemplar la Lluna, ho feia sovint amb els autòmats. Un dia, però, van veure una gran explosió a la superfície lunar, cosa que va sorprendre tant en Tsukimi que es va ennuegar amb una de les galetes que menjava i va morir. Els autòmats van posar el seu cos en un taüt i el van plorar. Després del sepeli, van dirigir-se cap a la Lluna per esbrinar qui havia causat l'explosió a la Lluna per venjar la mort del seu estimat creador. Ja a la Lluna, es troben els Pirates Espacials i, tot i les poques possibilitats que tenen de guanyar-lo, s'enfronten al seu capità. Finalment, tots quatre són derrotats fàcilment[4].

Coneixent l'EneruEdita

Un temps indeterminat després, l'Eneru troba l'Spacey tombat a terra immòbil i, sense pensar-s'ho, l'ataca amb els seus poders elèctrics. En comptes de ferir-lo, però, el recarrega, i l'Spacey torna en sí. Aleshores, s'adona que els seus companys han caigut i els plora, davant de la impassibitat de l'Eneru[7]. Aleshores, un pirata espacial ataca l'Spacey a traïció, tot i que l'Eneru l'acaba derrotant. En aquell moment, s'escolta una explosió, i l'Eneru s'adona que és just on tenia ancorada la seva nau Màxim[8]. Enfadat, els derrota amb els seus poders d'un sol cop. Davant d'això, l'Spacey s'agenolla davant de l'Eneru i li agraeix que hagi venjat el professor Tsukimi derrotant els Pirates Espacials, als quals ell i els seus amics no havien pogut enfrontar-se. Aleshores, l'Eneru el respon atacant-lo a ell i als altres tres autòmats amb una descàrrega elèctrica que els activa a tots[9]. Agraïts pel que l'Eneru ha fet per ells, decideixen ser-li fidels[6].

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga — Vol. 45 Capítol 433, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 4, l'Spacey apareix quan l'Eneru se'l troba al terra immòbil.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 45 Capítols 435436, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 6–7, l'Spacey es presenta com a "Primer Tinent Spacey".
  3. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 95), es revela l'aniversari de l'Spacey.
  4. 4,0 4,1 4,2 One Piece Manga — Vol. 46–47 Capítols 448 i 456, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 17–23, l'Spacey recorda el seu passat amb en Tsukimi i la seva lluita contra els Pirates Espacials.
  5. One Piece Manga — Vol. 48 Capítols 461462, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 27–28, l'Spacey s'agenolla davant l'Eneru donant-li les gràcies.
  6. 6,0 6,1 One Piece Manga — Vol. 49 Capítols 473474, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 37–38, l'Eneru accepta l'Spacey i la resta d'autòmats com a subordinats seus.
  7. One Piece Manga — Vol. 45 Capítol 438, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 9.

NavegacióEdita

[v · e]
Les grans operacions espacials de l'Eneru
Personatges: Eneru  •  Tsukimi  •  Autòmats (Primer Tinent Spacey  •  Coronel Macro  •  General Galaxy  •  Sergent Cosmo)  •  Pirates Espacials (Seamars)
Localitzacions: Lluna  •  Illa Karakuri
Vaixells: Màxim