FANDOM

Spandine
Manga - Anime

Director Spandine anime

Informació
Nom japonès: スパンダイン
Nom anglès: Spandine
Nom català: Spandine
Afiliació: CP9
Ocupació: Cap del CP9
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Spandine és el pare de l'Spandam i fa 22 anys era el cap d'el CP9. Va dirigir la "investigació" d'Ohara i va ser el responsable de convocar el Buster Call a l'illa.

AparènçaEdita

Vint-i-dos anys enrere, tenia la mandíbula quadrada. Portava el cabell llarg i ben pentinat. Portava un vestit negre a ratlles grises i una camisa taronja a sota. Amb l'edat, els cabells se li han tornat grisos, però la seva barba continüa sent negre. Té una certa semblança al seu fill Spandam.

HistòriaEdita

L'Incident d'OharaEdita

Quan el Govern Mundial va decidir destruir Ohara perquè les seves investigacions havien arribat a un nivell que feixa perillar els ideals del Govern, aquest primer va enviar a l'illa el CP9 d'aleshores per tal de fer una avaluació prèvia i camuflar la visita fent-la passar per una inspecció rutinaria. L'Spandine va arribar a l'illa amb els seus ajudant i va anar a l'Arbre del Coneixement. Un cop allà fa capturar tots els arqueòlegs i els porta a fora on els ajunta en un grup mentre els apunta. La Nico Olvia intenta enfrontar-s'hi però és detinguda pels seus ajudants. Abans de matar els arqueòlegs es treu un Cargol Telèfon i manté una conversa amb els Gorosei. En aquesta conversa també hi participa el professor Clover qui revela els fruits de les investigacions. Abans de dir el nom de l'àntic país un Gorosei ordena que el matin i l'Spandine li dispara un tret. Després d'això agafa el Cargol Telèfon Daurat que li havia deixat en Sengoku i convoca el Buster Call a l'illa i es disposa a marxar amb la Nico Olvia com a presonera per interrogar-la. Abans de marxar la Nico Robin els interromp i crida a la seva mare i li confessa que és arqueòloga i que ha après a llegir els poneglyphs. L'Spandine queda sorprès tot i que no en fa cas al·legant que els nens menteixen. El bombardeig comença i al veure la seva vida en perill fuig corrent de l'illa dient que l'únic que li importa és la seva carrera i deixant a la Olvia a l'illa.

Torna a sortir més tard al Quarter General de la marina parlant amb en Sengoku sobre la Nico Robin i les paraules que havia dit sobre que sap llegir els poneglyphs dient que no poden deixar que això s'escampi i li posen la recompensa de 79 milions.

Després d'Enies LobbyEdita

Spandine actual

L'Spandine actualment

Aparèix a l'hopital on ha anat a veure al seu fill per planejar l'assassinat dels membres del CP9, que van abandonar-lo a l'illa Judicial durant el Buster Call.