FANDOM

Spoil
Manga - Anime

Spoil Anime Infobox

Informació
Nom japonès: スポイル
Nom anglès: Spoil
Nom català: Spoil
Primera aparició: Capítol 448; Episodi 343[1]
Afiliació: Associació de Víctimes de Thriller Bark[2]
Ocupació: President Honorari de l'Associació de Víctimes de Thriller Bark[2]
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 15 de setembre[3]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Spoil és el president honorari de l'Associació de Víctimes de Thriller Bark[2].

AparençaEdita

L'Spoil és un home gran amb la pell pàl·lida i arrugada, molt prim i sense músculs. Té una mandíbula considerablement gran, un nas allargassat, una cicatriu al cantó dret de la cara que li passa per l'ull i una mena de tatuatge en forma d'anell al voltant de l'ull esquerre. Al pit hi té una llarga cicatriu que li travessa de dalt a baix i nombroses benes per tot el cos. Aquesta aparença fa que tota la tripulació dels Pirates del Barret de Palla el confonguin amb un zombi (excepte en Ruffy, que el considera un avi malferit).

Porta un abric verd obert sense camisa per sota, deixant el seu pit descobert. Duu també uns pantalons marró clar i un cinturó negre i un barret marró fosc força fet malbé. Sempre duu una llanterna a la mà[1].

PersonalitatEdita

L'Spoil és un vell amable que es preocupa pels seus companys. El seu únic desig és poder tornar a caminar sota la llum del sol ni que sigui un cop abans de morir[1], desig que veu complert gràcies als Pirates del Barret de Palla, als qui està enormement agraït[4].

HistòriaEdita

Després de veure en Ruffy, en Zoro, en Franky, la Robin i en Sanji guanyar els zombis soldat al cementiri amb molta facilitat, els suplica que derrotin en Gekko Moriah perquè pugui recuperar la seva ombra i la dels seus companys. Ell menciona per primer cop en Gekko Moriah i, juntament amb la Robin, rebel·la que és un dels Shichibukai. A més, afirma que Thriller Bark no és un illa sinó un vaixell gegant[1].

Un cop els Pirates del Barret de Palla han derrotat en Moriah, s'ha fet de dia i estan tots descansant, torna a aparèixer per donar-los les gràcies juntament amb els Pirates Rodants[4].

TriviaEdita

  • Cada cop que apareixia un zombi davant d'en Ruffy, ell es pensava que era una persona o un animal malferit, cosa que fa que la resta de pirates li diguin que és un zombi. En canvi, quan veuen l'Spoil, en Ruffy afirma que és un vellet malferit, fent que els seus companys li tornin a dir que és un zombi, però l'Spoil reivindica que sí que és un vellet, sorprenent tothom (excepte en Ruffy)[1]. Derrotat en Moriah, quan l'Spoil es dirigeix als Pirates per agrair-los-ho tot, l'Usopp el veu i es pensa que és un zombi[4].

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítols 448449 i Episodi 343, l'Spoil s'agenolla davant els Pirates i els suplica que derrotin en Moriah.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 483 (pàg. 12) i Episodi 375, un dels germans Risky es refereix a l'avi Spoil com al "president honorari de l'Associació".
  3. One Piece Blue Deep: Characters World, pàg. 95.
  4. 4,0 4,1 4,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 50 Capítol 483 i Episodi 375, l'Spoil i els Pirates Rodants agraeixen als Pirates del Barret de Palla que els hagin alliberat d'en Moriah.

NavegacióEdita

Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai