FANDOM

Esbós
Article incomplet

Squard
Manga - Anime

Squardo Anime

Informació
Nom japonès: スクアード
Nom anglès: Squard
Nom català: Squard
Afiliació: Pirates de l'Aranya Remolí; Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom: "Aranya Remolí" (大渦蜘蛛, Ō Uzu Gumo?)
Edat:
Aniversari: 6 de setembre[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Francesc Belda
El "Remolí d'Aranyes" Squard és un capità pirata de renom al Nou Món i un aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Personalitat Edita

És una persona de lleial, ja que va jurar lleialtat cap als Pirates d'en Barbablanca i estava disposat a arriscar la seva pròpia vida per salvar el seu amic, en Portgas D. Ace. També va ser molt dolgut quan va perdre a la seva fidel tripulació per part d'en Gol D. Roger, i es va sentir perdut i trist, fins a la unió de forces amb els Pirates d'en Barbablanca.

No obstant això, tendeix a guardar rancor del seu passat. Va desenvolupar un odi cap al Rei dels Pirates per matar a la seva antiga tripulació, i aquest odi es va estendre amb el fill d'en Roger, l'Ace. Es va sentir traït quan es va assabentar de tot això, i a causa d'aquest xoc i l'odi, l'Almirall Akainu enganyar-lo fàcilment pensant que en Barbablanca planejava trair a tots els seus aliats. Quan en Barbablanca li va dir amablement que els fills no són responsables dels pecats dels seus pares, l'Squard va descartar la seva filosofia.

Relacions Edita

Gol D. Roger Edita

Abans que el Rei dels Pirates fos executat fa 24 anys, va matar a tots els seus companys lleials de tripulació, tots els quals van lluitar al costat del seu capità fidelment. La seva pèrdua va provocar un odi profund cap en Roger, un odi que era ben sabut per en Barbablanca i l'Armada.

Pirates d'en Barbablanca Edita

Edward Newgate Edita

Després de perdre tota la tripulació per culpa d'en Roger, va ser acollit per en Barbablanca, qui el va tractar com a un fill i el va salvar de la solitud de perdre tota la seva tripulació. L'Squard, a canvi, pensava amb en Barbablanca com a una figura paterna, però es va sentir traït en pensar que en Barbablanca tenia la intenció de sacrificar a tots els seus aliats per salvar l'Ace, tractant així d'assassinar-lo. Quan en Barbablanca va demostrar el contrari, l'Squard va trencar en llàgrimes penedint-se dels seus errors. Més tard, va tractar de redimir-se amb el cost de la seva pròpia vida perdent el cap en batalla, però en Barbablanca no li va deixar.

Portgas D. Ace Edita

Va tractar de fer-se amic de l'Ace, qui era un membre dels Pirates d'en Barbablanca amb qui l'Squard s'havia aliat. Per descomptat, això va ser abans d'assabentar-se que l'Ace és el fill d'en Gol D. Roger, i quan ho va saber, es va sentir traït i com un ximple per a això. En veure a en Barbablanca tractant l'Ace com a algú especial, va crear un impacte encara més sever. Amb aquesta finalitat, ell estava totalment preparat per creure les mentides de l'Akainu respecte a la falsa traïció d'en Barbablanca. Quan en Barbablanca va afirmar que l'Ace no és diferent de qualsevol altre dels seus fills, l'Squard va trencar en llàgrimes.

Ha aconseguit fer-se una reputació infame al Nou Món, i ha aconseguit aliar-se amb en Barbablanca. La seva força o habilitat com a capità sembla estar molt respectada per en Barbablanca, ja que va ser la primera opció d'en Barbablanca en liderar el contraatac contra l'Armada. És també un veterà de l'època d'en Roger.

És un espadatxí, i maneja una katana de mida normal i una altra de grans dimensions, l'última de les quals va utilitzar per apunyalar el pit d'en Barbablanca. Aprofitant la confiança d'en Barbablanca, va aconseguir un atac sorpresa contra el gran pirata, cosa que en Marco afirmava que era generalment impossible (encara que també va afirmar que en Barbablanca podria haver predit l'atac amb facilitat en la seva joventut). També, ràpidament va prendre represàlies després que en Marco colpeges el seu cap cap avall de la coberta en un intent d'immobilitzar-lo, encara que això no va ser vist en l'anime. Com a testimoni de la seva habilitat, no va resultar ferit en la guerra.

Història Edita

Va aparèixer per primera vegada amb la resta de capitans aliats d'en Barbablanca, primer a la flota atacant i poc després llançant-se a l'assalt contra Marineford. Quan en Barbablanca va ordenar atacar els flancs de les forces de l'Armada, va intentar contactar amb ell, però no va poder i va contactar en el seu lloc amb els Germans Decalvan.

Després de l'arribada dels Pacifistes, apareix en el Moby Dick disculpant-se per desaparèixer amb l'excusa que el combat era intens a la rereguarda. En Barbablanca li comenta que es disposa a intervenir en la batalla i l'Squard li respon que qualsevol d'ells donaria la seva vida per ell. De sobte, sense previ avís, clava la seva espasa al pit d'en Barbablanca.

Mentre la sorpresa recorre a tots els presents, en Marco carrega contra l'Squard, que després de treure-se'l de sobre acusa a en Barbablanca de trair als seus aliats mitjançant un tracte amb l'Armada pel qual els sacrificava a canvi de la vida dels seus tripulants i de l'Ace. També li retreu que ocultés que el pare de l'Ace era en Gol D. Roger, a qui odiava perquè va massacrar a la seva tripulació. En Barbablanca li reprèn per la seva idiotesa en aixecar l'espasa contra el seu pare, el perdona i l'abraça. Li pregunta qui l'ha enganyat, a la qual cosa l'Squard respon que va ser l'Akainu i que a més li va prometre protecció per a la seva tripulació si eliminava a en Barbablanca. Aquest li demana que no culpi a l'Ace per culpa del seu pare, ja que són tots membres d'una família als que ell estima per igual i la rancúnia va ser la base de l'engany. Davant d'això, l'Squard queda plorant en adonar-se del seu error mentre en Barbablanca es llança al combat, i en Marco li pregunta si creu que plorar ajudarà a resoldre la situació.

Més tard és vist quan la seva tripulació va anar a entregar la seva espasa.

Grans Batalles Edita

ReferènciesEdita