FANDOM

Streusen
Manga - Anime

Streusen Anime Infobox

Informació
Nom japonès: シュトロイゼン
Nom anglès: Streusen
Nom català: Streusen
Primera aparició: Capítol 858; Episodi 827[1]
Afiliació: Pirates de la Big Mom[1]
Ocupació: Pirata; Cap de Cuina[1]
Sobrenom: "Cavaller Gourmet" (美食騎士, Bishoku Kishi?)[1]
Edat: 92
Aniversari: 27 d'abril
Alçada: 140 cm
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Kuku Kuku no Mi
Nom català: Fruita Kuku Kuku
Significat: Cuiner
Tipus: Paramècia
L'Streusen, conegut com a Cavaller Gourmet és el Cap de Cuina dels Pirates de la Big Mom, així com el cofundador de la tripulació.[1]

AparençaEdita

L'Streusen és un home baixet i rodó. Té un nas prominent i uns llavis gruixuts juntats amb un bigoti que sobresurt amb forma de trèvol. Porta una jaqueta fosca de cuiner, uns pantalons també foscos i un davantal. També porta un barret de cuiner gran amb una ploma i un cronòmetre a la part esquerra de la seva cintura.[1]

PersonalitatEdita

L'Streusen parla sovint dels aliments d'una manera tant profunda, que pot arribar a emocionar-se.[1]

Té una gran afició pel cant d'òpera, ja que sovint canta de manera profunda i fluida, ja sigui al preparar menjar mentre fa la seva feina com a cuiner, o celebrant ocasions especials com casaments, arribant a posar-se emocional mentre ho fa. També es va mostrar modest quan Big Mom elogiar les seves habilitats culinàries. Sembla tenir molta energia i intuïció, sent un dels principals responsables de l'imperi obtingut pels Pirates de la Big Mom, ja que ràpidament va deduir que una jove Linlin podria ajudar-lo a obtenir poder, treballant amb ella per assegurar-se obtenir el que volia, donant a Linlin tot el menjar que ella volia a canvi.

Tot i així, es preocupa per la seguretat dels ciutadans de Totto Land i dels membres de la tripulació, ja que instintivament va transformar el castell de l'illa Pastís en un pastís esponjós per esmorteir la caiguda i salvar a qui s'els queia el castell a sobre.

Habilitats i PodersEdita

Com a cap de cuina, Streusen està a càrrec dels cuiners dels Pirates de la Big Mom, i, com a tal, té un alt nivell culinari, sent un reconegut mestre cuiner amb més de seixanta anys d'experiència. Va ser capaç de donar ordres als seus subordinats a la cuina perquè preparessin i horneasen el pastís nupcial amb nombrosos i refinats detalls culinaris com calaveres, creus i roses, i fins i tot un gran altar en el seu cim per realitzar la cerimònia de noces.[1] També es va dir que era l'únic que podia tornar a fer el pastís nupcial que Ruffy va destruir. Els membres del WCI 31, els caps de cuina més reconeguts de Totto Land, van mostrar un gran respecte cap a les habilitats culinàries del Streusen i fins i tot es van sorprendre quan en Sanji va aconseguir determinar la recepta secreta.

Capacitats físiques Edita

Segons en Capone Bege, Streusen pot ser un poderós lluitador. Malgrat la seva baixa estatura i la seva edat, Streusen posseeix una gran força sent capaç de tallar terrat del castell que és tan gran com una muntanya. Malgrat la seva avançada edat, Streusen té una resistència excepcional ja que va ser capaç de sobreviure a la forta caiguda, encara que va quedar greument ferit i incapacitat en el procés. Té una voluntat prou forta com per resistir el Haoshoku Haki de la Big Mom i romandre conscient malgrat el seu poderós crit.

Fruita del Diable Edita

Streusen va menjar la Kuku Kuku no Mi, una fruita del diable de tipus Paramècia que li permet convertir en menjar qualsevol material. Clavant la seva alfange en qualsevol objecte el pot transformar en menjar, i fins i tot va ser capaç de transformar un castell sencer en menjar a l'instant. Però el menjar produït per aquesta habilitat no té bon gust.

ArmesEdita

Streusen empunya un alfange[1] i es va mostrar sent utilitzat juntament amb el poder del seu fruita de diable. Streusen és un espadatxí molt destre i poderós, capaç de tallar d'una vegada la part superior d'un castell transformat en un pastís esponjosa per esmorteir la caiguda dels Pirates de la Big Mom.

HistòriaEdita

Passat Edita

Fa seixanta-set anys, el Streusen era un cuiner i pirata, la carrera del qual estava arruïnada. Vivia a un illa quan va ser testimoni dels fets que van comportar la mort de la mare Carmel. Trobant-ho graciós, va fer-se amic de la Linlin. Eventualment, tots dos van unir forces decidint que farien de l'illa un país de somni, que arribaria a ser coneguda com illa Pastís.

Tots dos van treballar junts quan la cursa pirata de Linlin començava a enlairar-se i ràpidament es va guanyar una gran infàmia que la portaria a convertir-se en una dels Yonko. Streusen va reprendre la seva carrera com a pirata i com el primer membre i cofundador dels Pirates de Big Mom.

Arc de Totto LandEdita

L'Streusen va supervisar la cocció del pastís nupcial pel casament d'en Sanji i la Charlotte Pudding. Va començar a emocionar-se cada vegada més amb cada ingredient que enumerava.[1]

Més tard, la festa del té va començar i l'Streusen va participar en la celebració.[2]

TriviaEdita

  • El nom d'Streusen podria venir d'"streusel", una cobertura cruixent utilitzada en postres, cosa que encaixa amb el tema del menjar a la família Charlotte i als Pirates de la Big Mom.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 One Piece Manga i Anime — Vol. 85 Capítol 858 i Episodi 827, apareix l'Streusen per primer cop.
  2. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 861, l'Streusen participa a la festa del te.