FANDOM

Striker
Striker
Informació
Nom japonès: ストライカー
Nom anglès: Striker
Nom català: Striker
Afiliació: Portgas D. Ace
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Striker és una barca utilitzada per Portgas D. Ace.

Aparença Edita

L'Striker és una barca impermeable per a una sola persona. És groga i té forma de mitja lluna creixent, amb un motor a la popa i amb una roda amb pales a cada costat unides a l'embarcació. Hi ha una petita vela a la part de darrere.

Funcionament Edita

L'Striker funciona amb l'habilitat de la Mera Mera no Mi de l'Ace des del seient, que està unit al motor. Com que és impermeable, pot submergir-se en l'aigua.

Història Edita

L'Striker apareix per primera vegada quan l'Ace lluita contra els vaixells dels bilions de la Banda Baroque. Com que l'Ace va utilitzar el seu puny de foc per destruir els vaixells, l'Striker va bussejar sota l'aigua mentre l'Ace saltava sobre les restes dels vaixells. Quan la barca va emergir, l'Ace hi va pujar i va marxar. No se sap que li va passar després de la batalla contra en Barbanegra.

Trivia Edita

  • L'Striker és el segon mitjà de transport que utilitza el poder d'una fruita del diable, en aquest cas utilitza la Mera Mera no Mi. El primer mitjà de transport d'aquestes característiques que apareix a la sèrie és la Billower Bike, que utilitza la Moku Moku no Mi de l'Smoker per a propulsar-se.
    • Els diferencia el fet de que l'Striker és una embarcació mentre que la Billower Bike és una moto.