FANDOM

Sweet Pea
Manga - Anime

Sweet Pea

Informació
Nom japonès: スイトピー
Nom anglès: Sweetpea
Nom català: Sweet Pea
Primera aparició: Capítol 514 Episodi 408
Afiliació: Kuja, Pirates Kuja
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

La Sweet Pea és una membre de la Tribu Kuja i de les Pirates Kuja. Té un tic a l'hora de parlar.

Aparença Edita

És una noia robusta, amb les faccions marcades i els llavis molsuts. Té el cabell castany i no gaire llarg, recollit en dues cues altes i una mica de serrell. Porta un biquini de pells de zebra negre i groc i la capa blanca de les Kuja. La seva serp és vermella amb taques negres, la panxa blanca i la boina i el mocador també negres.

Personalitat Edita

El tret més característic de la Sweet Pea és que quan parla sempre afegeix l'afirmació "he dit" al final.

Té bon sentit del deure i és capaç de seguir instruccions sense dubtes, com quan, seguint les instruccions de la Marguerite, va rentar en Ruffy dels bolets que li van créixer per tot el cos després de menjar-ne un de verinós. Es va sorprendre molt després quan es va descobrir que en Ruffy era un home.

Respecta molt la Boa Hancock igual que la resta de les Kuja i té també un fort sentit de l'honor, declarant-se responsable del bon estat del jove pirata, ja que va ser ella qui li va treure els fongs del cos, salvant-li la vida.

Tot i que abans no ho era, durant el salt temporal de dos anys va passar a ser membre oficial de les Pirates Kuja, sent part de l'elit de la tribu. Igual que totes els membres de la tribu Kuja, la Sweet Pea presumptament pot utilitzar el Haki.

Història Edita

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc d'Amazon LilyEdita

La Sweet Pea, juntament amb l'Aphelandra i la Marguerite, van trobar en Ruffy quan estava cobert de bolets i el van dur al poble després d'atendre'l.

Després, quan en Ruffy va ser condemnat, ella va defensar-lo juntament amb la Marguerite i l'Aphelandra, però la Boa Hancock va convertir-les en pedra. Més tard però, quan en Ruffy va guanyar el combat, va despetrificar-les i aquella nit la Sweet Pea va participar en la festa que es var celebrar.

Després d'allò, quan en Ruffy va decidir marxar a salvar el seu germà de ser executat, la Sweet Pea li va dir adéu amb les seves companyes.

Arc de després de la GuerraEdita

La Sweet Pea va ser entre les Kuja que van rebre en Ruffy quan va tornar de fer sonar la Campana Ox.

Saga de l'Illa dels TritonsEdita

Arc del retorn a SabaodyEdita

Durant el salt temporal, l'Aphelandra va passar a ser una membre oficial de les Pirates Kuja.

La Sweet Pea va ser una de les Kuja que van acomiadar-se d'en Ruffy mentre marxava a l'Arxipèlag Sabaody en una barca.

Després va ser vista entre les Kuja que van lluitar contra l'Armada per donar temps als Pirates del Barret de Palla per fugir a l'Illa dels Tritons.

Trivia Edita

  • El seu nom fa referència a la flor amb el mateix nom.