FANDOM

Tama
Manga - Anime

Tama anime

Informació
Nom japonès: お玉
Nom anglès: Tama
Nom català: Tama
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat: 8
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Tama és un nena del País de Wano i una seguidora de la família Kozuki.

AparençaEdita

La Tama porta el cabell fosc arreglat en un shimada. Porta un quimono i sandàlies de color fosc.

PersonalitatEdita

És ràpida fent amics, confiant i ajudant en Ruffy moments després que ell li assegurés que no li faria mal. Sent una kunoichi en formació, té l'hàbit de fer dejuni per entrenar el seu cos, obligant-lo mentalment a no menjar.

RelacionsEdita

AliatsEdita

Família KozukiEdita

La Tama té una gran fe en la família Kozuki, ja que utilitzava el seu nom com a mitjà per amenaçar qui la molestava.

Tenguyama HitetsuEdita

En Tenguyama Hitetsu es preocupa molt per ella, fins al punt que va atacar a en Ruffy creient que havia robat un dels dos únics àpats d'arròs que té a l'any.

KomachiyoEdita

En Komachiyo és molt lleial a la Tama, ja que va tractar de lluitar contra els Pirates Bèsties per treure-la de les seves mans.

HihimaruEdita

Encara que inicialment era antagònic, després que la Tama alimentés a en Hihimaru amb un dango, es va fer amic d'ella i es va unir al seu grup cap a casa d'ella.

Monkey D. RuffyEdita

En Ruffy la va rescatar inadvertidament quan els seus segrestadors la van atacar. Per això, ella li té una immensa gratitud i es refereix a ell com el seu "gran germà". Fins i tot va arribar donar-li l'arròs que havia de menjar, especialment ja que gairebé no tenia res per menjar tot l'any.

Portgas D. AceEdita

La Tama sembla que coneix i respecta en Portgas D. Ace, ja que l'ha estat esperant a Wano pel seu retorn.

EnemicsEdita

Pirates BèstiesEdita

Com aliada de la Família Kozuki, és enemiga dels Pirates Bèsties.

Habilitats i PodersEdita

La Tama té una mica d'experiència en cuinar arròs. També se la coneix per teixir kasas de bambú.

ArmesEdita

Se la vist utilitzant una porra contra un membre dels Pirates Bèsties.

Fruita del DiableEdita

Tama Fruita Diable

La Tama fa un dango de la seva galta.

La Tama ha menjat una fruita de tipus paramècia que li permet crear dango comestible del seu cos, notablement des de les seves galtes, que semblen calmar les criatures.

HistòriaEdita

PassatEdita

Mentre era en un mercat de Kuri, diversos membres dels Pirates Bèsties van sentir que la Tama parlava sobre la família Kozuki i la van capturar.

Arc del País de WanoEdita

Quan en Komachiyo va intentar alliberar-la, va ser atacada i perseguida per en Hihimaru fins que van arribar a la platja on en Ruffy havia arribat. Quan els Pirates Bèsties van arribar, van intentar capturar a en Ruffy i demanar reforç, però van ser derrotats per ell i la Tama.

Després, la Tama es va presentar a en Ruffy, i va convèncer a en Hihimaru que vingués amb ells a casa seva. Allà, li va preparar a en Ruffy un plat d'arròs, però quan aquest li va demanar un segon plat, li va dir que no tenia més arròs i es va excusar dient que s'anava a rentar. Tanmateix, en realitat tractava de suprimir la fam bevent aigua del riu que estava contaminada per les fàbriques d'en Kaido. Va tornar trobant-se el seu mestre atacant en Ruffy i li va suplicar que s'aturés, caient malalta per haver begut aigua contaminada.