FANDOM

Tama
Manga - Anime

Tama anime

Informació
Nom japonès: お玉
Nom anglès: Tama
Nom català: Tama
Afiliació: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai
Ocupació: Aprenent de kunoichi; Teixidora de kasas
Sobrenom:
Edat: 8
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Tama és un nena del País de Wano i una seguidora de la família Kozuki.

AparençaEdita

La Tama és una nena petita de vuit anys. Té el cabell violeta i el porta arreglat en un shimada. Porta un quimono verd clar amb molts pegats i sandàlies de color taronja.

PersonalitatEdita

És ràpida fent amics, confiant i ajudant en Ruffy moments després que ell li assegurés que no li faria mal. Sent una kunoichi en formació, té l'hàbit de fer dejuni per entrenar el seu cos, obligant-lo mentalment a no menjar. Tanmateix, la Tama també té sovint comportaments precipitats, impulsius, com quan acaba mostrant la lleialtat a la Família Kozuki davant uns Pirates Bèsties o quan decideix beure aigua contaminada del riu per calmar la seva fam.

RelacionsEdita

AliatsEdita

Família KozukiEdita

La Tama té una gran fe en la família Kozuki, ja que utilitzava el seu nom com a mitjà per amenaçar qui la molestava.

Tenguyama HitetsuEdita

En Tenguyama Hitetsu es preocupa molt per ella, fins al punt que va atacar a en Ruffy creient que havia robat un dels dos únics àpats d'arròs que té a l'any.

KomachiyoEdita

En Komachiyo és molt lleial a la Tama, ja que va tractar de lluitar contra els Pirates Bèsties per treure-la de les seves mans.

HihimaruEdita

Encara que inicialment era antagònic, després que la Tama alimentés a en Hihimaru amb un dango, es va fer amic d'ella i es va unir al seu grup cap a casa d'ella.

Monkey D. RuffyEdita

En Ruffy la va rescatar inadvertidament quan els seus segrestadors la van atacar. Per això, ella li té una immensa gratitud i es refereix a ell com el seu "gran germà". Fins i tot va arribar donar-li l'arròs que havia de menjar, especialment ja que gairebé no tenia res per menjar tot l'any. Tot i això, la Tama va es va enfadar amb ell quan li va comunicar que el seu amic Ace Punys de Foc havia mort. Després que en Gazelleman la capturés portant-la al cap Holdem, la Tama va mostrar molta confiança en què el Ruffy la vindria a rescatar, i així va ser. Després que en Ruffy l'alliberés derrotant en Holdem, mostrant una actitud soprenentment paterna, li va prometre que li aconseguiria una vida millor abans d'abandonar el País de Wano. Més tard, quan la Tama va ser atacada per en Kaido, en Ruffy en adonar-se no va dubtar en anar a atacar-lo, encara que va acabar derrotat amb molta facilitat. Quan la Tama va saber que en Ruffy havia sigut capturat i empresonat, amb valentia es va unir al grup que es dirigia cap a Udon per rescatar-lo. Un cop alliberat, la Tama es va mostrar molt feliç de poder tornar-se a reunir amb ell, però en Ruffy li va retreure, preocupat, que s'havia posat en un gran perill venint a la presó. La Tama i en Ruffy tenen un vincle semblant a un germà gran i una germana petita, ja que se'ls sol veure sempre junts i ambdós mostren una gran compassió sobre l'altre.

Portgas D. AceEdita

La Tama va conèixer en Portgas D. Ace quan la seva tripulació va arribar a la vila Amigasa. Allà els dos van consolidar un vincle molt fort, tant que fins i tot la Tama li va suggerir a l'Ace si podia unir-se al seu vaixell. A causa de la seva poca edat, però, l'Ace li va refusar la petició, però dient-li que quan es retrobin al cap d'un temps i mostri habilitats de kunoichi, no dubtaria en portar-la a la tripulació. Malauradament, després que en Ruffy comuniqués a la Tama la mort de l'Ace, aquesta es va desanimar profundament.

EnemicsEdita

Pirates BèstiesEdita

Com aliada de la Família Kozuki, és enemiga dels Pirates Bèsties. Va ser reptada per aquests amb la intenció de vendre-la al Districte Vermell, fins que en Ruffy la va salvar. També, en Holdem la va capturar forçant-la que mostrés la seva habilitat per domar animals, ja que hi tenia un especial interès, però la Tama s'hi va negar resistint a la gairebé tortura que va estar sotmesa abans que en Ruffy tornés a rescatar-la. En Kaido la va deixar greument ferida en adonar-se de la traïció de l'Speed.

Altres Edita

Charlotte Linlin Edita

Un cop la Big Mom va perdre la memòria, la Tama va desenvolupar una relació d'amistat amb ella, tot i que només li servia per aconseguir salvar en Ruffy de la presó. Després de salvar en Ruffy, la Big Mom es va mostrar molt generosa amb ella compartint-li el seu o-shiruko.

Habilitats i PodersEdita

La Tama té una mica d'experiència en cuinar arròs. També se la coneix per teixir kasas de bambú.

Tama Fruita Diable

La Tama fa un dango de la seva galta.

ArmesEdita

Se la vist utilitzant una porra contra un membre dels Pirates Bèsties.

Fruita del DiableEdita

La Tama ha menjat una fruita de tipus paramècia que li permet crear dango comestible del seu cos, notablement des de les seves galtes, que permet domar i pacificar els animals o usuaris de fruites smile si l'ingereixen. Els dangos, però, no són nutritius, no calmen la gana.

HistòriaEdita

PassatEdita

Fa quatre anys, quan els Pirates Spade van arribar a Wano, en Portgas D. Ace va establir un gran vincle amb la Tama, assegurant-li que quan fos més gran i dominés les tècniques de kunoichi, tornaria per edur-se-la a la seva tripulació. Des de llavors la Tama va estar esperant a la vila Amigasa, pel retorn del seu amic.

Fa més o menys un any, la vila Amigasa va ser atacada per una estrella dels Pirates Bèsties, l'X Drake, aniquilant els cinc samurais protectors de la vila i tots els habitants. Només dues persones van sobreviure amagats a aquell atac, en Hitetsu i la Tama. Des de llavors, en Hitetsu es va convertir en el mestre de la Tama, fent-la treballar teixint kasas.

Saga dels YonkoEdita

Arc del País de Wano Edita

Mentre era en un mercat de Kuri, diversos membres dels Pirates Bèsties van sentir que la Tama parlava sobre la família Kozuki i la van capturar.

Quan en Komachiyo va intentar alliberar-la, va ser atacada i perseguida per en Hihimaru fins que van arribar a la platja on en Ruffy havia arribat. Quan els Pirates Bèsties van arribar, van intentar capturar a en Ruffy i demanar reforç, però van ser derrotats per ell i la Tama. Després, la Tama es va presentar a en Ruffy, i va convèncer a en Hihimaru (donant-li un dels seus dangos) que vingués amb ells a casa seva, abans però, va ajudar a en Ruffy a amagar el Thousand Sunny. Un cop a casa, li va preparar a en Ruffy un plat d'arròs, però quan aquest li va demanar un segon plat, li va dir que no tenia més arròs i es va excusar dient que s'anava a rentar. Tanmateix, en realitat tractava de suprimir la fam bevent aigua del riu que estava contaminada per les fàbriques d'en Kaido. Va tornar trobant-se el seu mestre, en Tenguyama Hitetsu, atacant en Ruffy i li va suplicar que s'aturés, caient malalta per haver begut aigua contaminada.

RuffyiTama

En Ruffy portant la Tama.

Poc després, en Tenguyama Hitetsu li va explicar a en Ruffy que la Tama estava esperant el seu amic Ace, i va ser llavors quan en Ruffy, fredament, els hi va comunicar que l'Ace era mort. La Tama, en escoltar-ho, va quedar en shock i es va desmaiar. En Ruffy, al veure el dèbil estat de salut en què es trobava la Tama, va decidir portar-la a un metge, muntats sobre en Komachiyo. Durant el trajecte la Tama es va despertar acusant en Ruffy de mentir, ja que l'Ace li havia promès que tornaria. Més tard, entrant en un terreny àrid, la Tama li va explicar que el mal aspecte d'aquell paisatge es devia als Pirates Bèsties, però poc després es va tornar a desmaiar.

Mentre seguia inconscient, en Ruffy es va trobar el seu company Zoro salvant la Tsuru dels soldats d'en Kaido. Més tard, fugint junts d'una batalla contra en Basil Hawkins, la Tsuru li va dir a en Ruffy que portés la petita Tama a la seva botiga de te, al poble Okobore. Quan hi van arribar, la Tsuru li va donar a la Tama una infusió d'herbes medicinals que van fer sentir-la millor i seguidament va fer una becaina. Poc després, però, es va despertar quan el gifter Batman va atacar la Tsuru. Durant la confusió, un altre gifter, en Gazelleman, va reptar la Tama portant-la al poble Bakura. Allà, la Tama va ser entregada a en Holdem, qui estava molt interessat en l'habilitat demoníaca de la nena després de sentir que era capaç de domesticar les bèsties.

HoldemtorturantlaTama

En Holdem torturant la Tama amb unes pinces.

Amb unes pinces, en Holdem va intentar extreure els dangos de les seves galtes, però la resistència de la Tama va ser d'un esforç superior i no va poder. La gairebé tortura va ser sobtadament frenada pel rebombori que estava causant en Ruffy barallant-se amb l'Urashima, i va ser llavors quan en Holdem va decidir atacar el jove pirata. Per a no donar-li opcions a lluitar massa, va posar el cap de la tama dins la boca del seu lleó Kamijiro, amenaçant-lo amb què li faria tancar la boca si s'acostava gaire. En Ruffy, però, una vegada més va deixar palplantats els habitants que s'ho estaven mirant quan en un tancar i obrir d'ulls va atacar el lleó, i alliberant d'aquesta manera la Tama, va aprofitar per estomacar en Holdem amb un gomu gomu no red hawk, que el va deixar inconscient.

Amb en Holdem ja derrotat, en Ruffy va agafar la Tama i van fugir sobre el llom de l'Speed, la qual havien confós amb un cavall. Aquesta es va enfadar, però ràpidament va mostrar una actitud completament diferent, disposada a ajudar-los en el que calgués, ja que la Tama li havia fet ingerir un dels seus dangos. Així doncs, sobre l'Speed, es van dirigir cap al poble Okobore. Pel camí van robar subministraments de menjar dels Pirates Bèsties per portar-los als habitants més afamats del poble. En Ruffy, un cop arribats a Okobore, li va prometre a la Tama que mai més tornaria a passar gana. Més tard, els dos es van separar i la Tama va tornar a la vila Amigasa]] sobre l'Speed. De camí, però, van ser descobertes per en Kaido, qui les va atacar sense dubtar-ho un segon, deixant la Tama estirada a terra i sagnant. L'Inuarashi al cap d'una estona la va trobar i la va portar al bosc per curar-li les ferides.

Després de curar-la, la va portar a casa seva, on en Chopper i alguns minks la van acabar de tractar. Allà la Tama va descobri que en Ruffy havia sigut derrotat i empresonat arran de la seva baralla contra en Kaido, però en Chopper la va animar assegurant-li que el seu capità tenia una velocitat de recuperació excepcional, i que a més, en Raizo ja estava planejant rescatar-lo. Un cop ja curada, la Tama va tenir una conversació amb en Momonosuke sobre la seva germana, mentre ell estava entrenant amb l'espasa.

TamaiBigmom

El grup de la Tama anant a Udon.

Més tard la Tama va anar amb en Momonosuke, la Kiku i en Chopper a la platja de Kuri, on s'hi van trobar l'emperadriu Charlotte Linlin desmaiada a la sorra. Quan van provar d'acostar-s'hi, es va despertar, però patia una amnèsia molt forta que no la permetia recordar ni qui era ella mateixa. Aprofitant aquest detall, la Tama i companyia la van enganyar perquè anés amb ells fins a Udon amb l'excusa que allà hi havia oshiruko per menjar, però l'objectiu real era rescatar en Ruffy. En Hitetsu va adonar-se del pla, i molt enfadat va establir comunicació amb la Tama via Cargol Telèfon per renyar-la. La Tama, però, convençuda de voler rescatar el seu amic, no li va fer massa cas. Durant el viatge, la Tama i la Big Mom van estar parlant amistosament sobre l'oshiruko, fins que a la nit van arribar a Udon.

L'endemà, el grup de la Tama va arribar a la mina de presoners després que la Big Mom travessés la porta principal. La Kiku va avisar en Momonosuke i la Tama perquè s'amaguessin, per després poder entrar a la presó amb en Chopper. Quan es van tancar les portes d'emergència, la Tama i en Momo van aconseguir entrar a la presó.

Mentre s'amagaven, la Tama va presenciar en Ruffy persuadint als presoners perquè es rebel·lessin contra els Pirates Bèsties, fet que va portar a la Tama el record de la promesa que li havia fet en Ruffy.

Un cop ja es van fer amb la presó, la Tama va domesticar en Babanuki amb un kibidango amb l'objectiu que aquest comuniqués un fals informe de la situació a en Queen, expressant-li que tot estava sota control. Quan en Ruffy va acabar el seu entrenament a Udon, la Tama va tornar amb ell i en Chopper a la vila Amigasa, dos dies abans de l'assalt a Onigashima.

Ja a Onigashima, en Ruffy es va enfadar i, posteriorment, barallar amb uns Pirates Bèsties a l'escoltar que s'estaven burlant de les miserables condicions de vida que patien els habitants d'Okobore mentre tiraven menjar a terra a tort i a dret, recordant-li d'aquesta manera la fam que pateix la Tama.

Trivia Edita

  • La Tama parla en el dialecte Tōhoku.
  • La Tama tendeix a acabar les seves oracions amb "yansu". Yansu és un verb auxiliar utilitzat en el dialecte de Kansai, més específicament a la prefectura de Shiga, que significa "ser".
  • El seus poders semblen estar basats la legenda del Momotarō del folklore japonès, que també va fer servir kibidango per reclutar els seus tres aliats: Un gos, un mico i un faisà. Fins ara, se sap que la Tama es va fer amiga de dos dels mateixos tres tipus d'animals que té el Momotarō; només falta el faisà.

Navegació Edita

[v · e]
Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai
Fundadors: Monkey D. Ruffy  •  Trafalgar D. Water Law  •  Kozuki Momonosuke  •  Inuarashi  •  Nekomamushi
Grups: Pirates del Barret de Palla (Gran Flota del Barret de Palla)  •  Pirates del Cor  •  Família Kozuki (Nou Beines Vermelles  •  Lladres del Mt. Atama  •  Família Kyoshiro)  •  Ducat de Mokomo (Esquadró de Mosqueters de l'Inuarashi  •  Guardians)
Altres membres: Tama  •  Tenguyama Hitetsu  •  Shinobu  •  Yakuza (Hyogoro  •  Cho  •  Tsunagoro  •  Omasa  •  Yatappe)  •  Marco  •  Izo  •  Yamato
Aliats: Caribou  •  Pirates d'en Kid  •  Família Riku  •  Elizabello II  •  Patrulla de centaures   •  G-5 
Vaixells: Thousand Sunny  •  Polar Tang
Habilitats
Basat en Fruites del Diable: Gomu Gomu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Hana Hana no Mi  •  Hito Hito no Mi  •  Yomi Yomi no Mi  •  Fruita del Diable Artificial  •  Fuku Fuku no Mi  •  Maki Maki no Mi  •  Juku Juku no Mi
Basat en estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Estil Cama Negra  •  Electro  •  Ninjutsu
Basat en armes: Santoryu (Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Shusui   •  Enma)  •  Clima-Tact Sorcery  •  Kabuto Negre  •  Raid Suit  •  BF-37  •  Soul Solid  •  Kikoku  •  Kitsunebi-ryu  •  Kappa-ryu (Soto Muso)
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Llocs: País de Wano (Capital de les Flors  •  Kuri  •  Udon  •  Ringo  •  Hakumai)  •  Punk Hazard  •  Dressrosa (Fàbrica SMILE)  •  Zou
Altres: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.  •  Samurai  •  La veu de totes les coses  •  Festival del Foc
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bones *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro   •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *  •  Raizo *
No canòniques: Eldoraggo *  •  Apis *  •  Eric * *  •  Bear King *  •  Noko  •  Blyue *  •  Accino *  •  Musshuru *  •  Largo *  •  Chameleone *  •  Lily Enstomach *  •  Ain *  •  Binz *  •  Lambor Bukini *  •  Breed *  •  Bildy  •  Byrnndi World *  •  Gairam  •  Inchikin  •  Bürst  •  Bonbon  •  Bill  *  •  Tanaka *  •  Aveyron  •  Mad Treasure  •  Psycho P *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Wilder  •  Pokke  •  Ann *  •  Bad One Gracie  •  Neiro  •  Bounty  •  Prize  •  Artur Bacca  •  Balzac  •  Douglas Bullet *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *  •  Sasaki  •  Who's Who  •  Black Maria
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi  *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Dachoman *  •  Bao Huang *  •  Brisca *  •  Hamlet *  •  Fourtricks *  •  Poker *  •  Mizerka *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
País de Wano
Shogun: Kurozumi Orochi   •  Kozuki Sukiyaki 
Capital de les Flors: Denjiro  •  Hyogoro  •  Shinobu  •  Urashima  •  Sarahebi  •  Fukurokuju  •  Daikoku  •  Hanzo  •  Fujin  •  Raijin  •  Chome  •  Jigoku Benten  •  Kazekage  •  Bishamon  •  Yazaemon  •  Sarutobi  •  Hotei  •  Kaku  •  Kuni  •  Suke  •  Toko  •  Han  •  Saki  •  Bingo  •  Bongo  •  Bungo  •  Minatomo  •  Kisegawa  •  Kumagoro  •  Rakuda  •  Kobee  •  Mestre de geisha  •  Tokijiro  •  Kurozumi Higurashi   •  Kurozumi Semimaru   •  Katsuzo 
Kuri: Kozuki Oden   •  Kozuki Toki   •  Kozuki Momonosuke  •  Kozuki Hiyori  •  Kin'emon  •  Ashura Doji  •  Tenguyama Hitetsu  •  Tama  •  Tsurunojo  •  Gorobe  •  Hihimaru  •  Komachiyo  •  Bunbuku
Ringo: Cho  •  Kikunojo  •  Izo  •  Gyukimaru  •  Shimotsuki Ushimaru   •  Shimotsuki Ryuma 
Udon: Raizo  •  Omasa  •  Jo  •  Tetsu  •  Hanji  •  Bearman 
Kibi: Jibuemon  •  Yatappe  •  Kurozumi Kanjuro 
Hakumai: Tsunagoro  •  Shimotsuki Yasuie 
Onigashima: Kaido  •  Yamato  •  Black Maria  •  Bao Huang  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker  •  Mizerka
Yo: Kikuhime   •  Toratsugu   •  Lark   •  Hitaki  
Afiliacions: Pirates Bèsties
Habilitats
Fruites del Diable: Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Fuku Fuku no Mi  •  Juku Juku no Mi  •  Maki Maki no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Tanuki)  •  Toki Toki no Mi   •  Mane Mane no Mi   •  Bari Bari no Mi   •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku   •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Ittoryu  •  Nitoryu  •  Ninjutsu
Armes: Shusui  •  Shodai Kitetsu  •  Nidai Kitetsu  •  Sandai Kitetsu   •  Enma  •  Ame no Habakiri  •  Wado Ichimonji   •  Soto Muso
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: Capital de les Flors  •  Kuri  •  Kibi  •  Udon  •  Hakumai  •  Ringo  •  Onigashima  •  Yo 
Altres: Nou Món  •  Submón  •  Nou Beines Vermelles  •  Oniwabanshu  •  Mimawarigumi  •  Família Kozuki  •  Família Shimotsuki  •  Família Kurozumi  •  Família Amatsuki  •  Família Uzuki  •  Família Fugetsu  •  Família Hitaki  •  Família Kyoshiro  •  Poneglyph  •  Kairoseki  •  La Revolta de l'Harem  •  Hora Llegendària  •  Festival del Foc  •  Projecte Nova Onigashima