A la sèrie, hi ha alguns personatges que tenen una inicial "D." enmig del seu nom. Aquesta misteriosa inicial ha estat anomenada el "Testament d'en D." per diversos personatges de One Piece.

El Misteri de la D.[modifica | modifica el codi]

L'estirp de la família Gol.

La inicial va ser indicada per primer cop en una pregunta d'SBS a l'Oda, quan li van preguntar què era la D. del nom d'en Ruffy. L'Oda simplement va contestar que es llegís com una D per ara i que revelaria la veritat amb el temps.[1] Aquesta va ser la primera vegada que la "D" d'en Ruffy va sortir esmentada, així com la primera pista de l'Oda sobre aquest gran misteri.

En la història, la Nico Robin va ser la primera a mencionar el Testament d'en D. quan va rescatar en Monkey D. Ruffy d'ofegar-se a la sorra d'en Crocodile, preguntant-li per què la gent amb el nom "D" lluiten. La Kureha va revelar que el vertader nom d'en Gold Roger (l'últim rei dels pirates) era Gol D. Roger. Diu a en Dalton que en Chopper s'ha unit a un home molt perillós.[2]

El "Testament d'en D." també ha estat mencionat per la Robin tres vegades, la primera durant la saga d'Alabasta, quan va preguntar a en Ruffy sobre el significat de la "D.", encara que ell no en tingués ni idea. La segona va ser quan la Robin estava parlant amb en Gan Fall després d'haver-se acostat a l'antiga campana. En Gan Fall va parlar d'en Ruffy que li havia donat la mateixa impressió que en Gol D. Roger li havia donat. Li va dir a la Robin, "Li afavoreix tenir un nom d'una sola lletra". La tercera vegada va ser quan la Robin va intentar preguntar a en Silvers Rayleigh sobre el significat del "Testament d'en D" també mencionant el Segle Buit a la vegada. Mentre que no va contestar el significat de la "D.", en Rayleigh va declarar que ells (els Pirates d'en Roger) van descobrir els detalls del Segle Buit, però quan s'ofereix a dir-li, ella rebutja la seva oferta, decidida a descobrir la veritat ella mateixa. En Jaguar D. Saulo va deixar una pista sobre aquells que porten la "D", i específicament va dir que, mentre que no sabia el significat de la inicial, sabia que tothom de la seva família la portava en els seus noms.[3]

Encara que hi ha algunes famílies "D" com la d'en Trafalgar Law, que saben el seu significat i han intentat mantenir-la secreta en públic.[4]

Fins ara tots els de la Família Monkey tenen la inicial "D".

Fins ara, sembla que tots els Ds poden estar relacionats entre ells, si no per sang al menys pels seus destins.[5] En Ruffy té un avi, el vicealmirall Garp, que el seu nom sencer és Monkey D. Garp. En Ruffy també és el fill del revolucionari Monkey D. Dragon. A més a més, el germà d'en Ruffy (que va agafar el cognom de la seva mare de rebuig al seu pare), en Portgas D. Ace, també ha estat revelat de ser el fill d'en Gol D. Roger i la Portgas D. Rouge. En Barbablanca va esmentar que matant l'estirp d'un D no apaga les flames que ells (les persones que porten la "D") porten i algú altre simplement l'agafarà algun dia.[6]

Més endavant, en Trafalgar Law va declarar "Què està pensant aquesta vegada el Rei Fosc? El Testament d'en D. quasi segur que cridarà una tempesta altre vegada". Encara no està clar per què ho va dir, però dóna una pista que en Silvers Raileigh tenia el clar propòsit de voler trobar en Monkey D. Ruffy a Amazon Lily. A la Saga Després de la Guerra, un dels Gorosei va declarar que la "D" significa perill. Després del Timeskip, en Law va mencionar el Testament d'en D. un altre cop, quan en Doflamingo li va preguntar el per què de la seva fe en en Ruffy.[7]

Quan en Donquixot Rocinante va sentir que en Law és un "D", li revela a en Law que aquells amb la inicial "D" en el seu nom són de la predestinada "família d'en D" (Dの一族 Dī no Ichizoku). De tornada al país d'on venia en Rocinante, els nens se'ls deia que si no es portaven bé serien menjats per en "D". Quan un D fa sentir el seu nom, tots els ancians gemegaven i remugaven, "Aquest "D" de segur que portarà una altra tempesta amb ell". En Rocinante explica a en Law que la "D" és un nom que la gent ha estat heretant secretament durant la història per tot el món i en una certa terra es referien a la "Família d'en D" com l'"Enemic Natural de Déu" (神の天敵 Kami no Tenteki). Segons en Rocinante, els "D"s són considerats l'enemic natural dels Dracs Celestials, ja que els Dracs Celestials són considerats "Déus".[8]

"Testament heretat"[modifica | modifica el codi]

No està clar el significat de inicial, però sembla que tots comparteixen una fe similar en els seus propis(i els d'altres) somnis i/o destí. Cada cop que un D. apareix, una sèrie d'esdeveniments enormes poden ocórrer en el món de One Piece, particularment quan s'hi involucren directament, i això pot incloure el començament d'una nova era, una guerra i algun canvi de govern.

El misteri més gran amb la D és que la majoria d'aquells que porten la D. no saben del tot el que significa. En Jaguar D. Saulo va parlar de l'absència de coneixement sobre el significat de la D. quan la Nico Robin li va preguntar el que volia dir.[9] Quan ella va preguntar a en Monkey D. Ruffy per què aquells que porten la D. lluiten, ell tampoc no en tenia ni idea del que li estava parlant.[10] No obstant, sembla que els Marines són conscients d'alguna manera dels Ds ja que en Sengoku va mostrar interès en l'Ace per això.[11] En Donquixot Rocinante també sembla que tenia alguna idea d'això, i va quedar horroritzat quan va descobrir que un, en Trafalgar Law, hagués estat tan a prop d'en Donquixot Doflamingo, fins i tot advertint-lo que fugís.[4]

En Gol D. Roger també va demostrar un coneixement d'això en el diàleg entre ell i en Barbablanca. Comença "Fa molt i molt lluny d'aquí" però es talla abans que pugui acabar. Els pares d'en Trafalgar Law també semblava que tenien una mica de coneixement sobre el que volia dir la D., considerant que tot i que van transmetre la inicial als seus fills, la van amagar i els van insistir que només diguessin el seu nom i cognom.[4] En Roger és el primer i actualment l'única persona que es coneix que va descobrir el que volia dir ser un D. ell mateix, amb això actualment no se sap si els pares d'en Law ho van descobrir, o si simplement la van deixar en herència.

L'Ace mor amb un somriure a la cara; una característica comuna vista en tots els "D." a prop o en les seves morts.

D'altra banda, semblen ser capaços de resistir una pallissa increïble en una batalla i només lliurar-se a la mort quan realment ells saben que no hi ha manera d'evitar-la. Una estranya característica dels Ds està relacionada amb això. Sovint són vists rient o somrient enormement quan estan a punt de morir, com si acceptessin la seva mort quan no poden escapar-se'n i no demostren por aparent cap a la mort. Les reaccions de molts personatges que ho testimonien són sovint sorpresa o incredulitat perquè és difícil d'imaginar algú que no tingui por a morir.

Fins ara aquest hàbit estrany s'ha vist 5 vegades:

  • Els testimonis mantenen que en Gol D. Roger va morir somrient durant la seva execució.[12]
  • 22 anys després un d'aquests testimonis, l'Smoker, també va testimoniar en Ruffy somrient de la mateixa manera que en Gol D. Roger quan en Buggy estava a punt de matar-lo.[12]
  • La Nico Robin també va presenciar en Saulo rient i somrient quan s'estava congelant fins a la mort.[13]
  • La Portgas D. Rouge és vista plorant i somrient mentre posava el nom a l'Ace just abans de la seva mort com a resultat del part.[14]
  • En Portgas D. Ace estava somrient després de donar les gràcies a tothom que l'havia estimat just abans de morir.[15]

Un altre exemple és el duel entre l'Ace i en Barbanegra, en el qual els dos van somriure abans del seu atac final contra l'altre. Però en Barbanegra demostrava massa confiança en el poder de la seva Fruita del Diable i probablement creia que no moriria, mentre que l'Ace no va morir i només va ser derrotat abans de ser enviat a Impel Down.[16]

Més destacable, la menció de "testament" surt en nombroses ocasions; en Barbablanca mateix va començar a explicar que quan moren, un altre poder prendrà el seu "testament" un temps després i portarà la inicial i lluitarà per ella, fins i tot si l'estirp mor.[6] Abans de la mort d'en Barbablanca, es revela a través d'un flashback que en Gol D. Roger li va dir el significat vertader del Testament d'en D; ell manté que en Roger està esperant un cert home amb la inicial D. Va esmentar que en Teach no és el que porta el "Testament d'en Roger" que també inclou el "Testament de l'Ace" i que algun dia algú altre el prendrà.[6]

Però en Marshall D. Teach va mostrar por a la mort, una estranya característica dels homes amb la D. Quan en Barbablanca el va atacar a Marineford, en Barbanegra va començar a espantar-se i es va tornar temorós dient "Això no ho faries al teu fill, no?".[17] En Barbanegra, tot i que no va tenir por quan es va enfrontar a l'Ace, no va acceptar la seva mort quan estava darrere seu. No va morir d'aquell incident gràcies a la seva pròpia força, però igualment li feia por. És el primer D. en mostrar por quan s'ha trobat amb la possibilitat de la mort.

Portadors coneguts de la inicial "D."[modifica | modifica el codi]

Testament d'en D.
Ruffy portrait post.png Monkey D. Garp Portrait.png Monkey D. Dragon Portrait.png Marshall D. Teach Portrait.png Law portrait post.PNG
Monkey D. Ruffy Monkey D. Garp Monkey D.
Dragon
Marshall D.
Teach
Trafalgar D.
Water Law
Gol D. Roger Portrait.png Ace portrait.jpg Jaguar D. Saul portait.png Portgas D. Rouge Portrait.png Rocks D. Xebec Portrait.png
Gol D. Roger  Portgas D. Ace  Jaguar D. Saul  Portgas D.
Rouge
 
Rocks D. Xebec 

Perfil dels portadors[modifica | modifica el codi]

Nom Estat Afiliació Sobrenom Notes
Monkey D. Ruffy Viu "Barret de Palla"
  • Amb l'edat de 19 anys, actualment és el portador conegut de la inicial "D." més jove.
  • Fill d'en Monkey D. Dragon, nét d'en Monkey D. Garp, i el germà petit adoptiu d'en Portgas D. Ace i en Sabo.
Monkey D. Dragon Viu "El revolucionari"
  • L'home més buscat del món.
  • Pare d'en Monkey D. Ruffy i fill d'en Monkey D. Garp.
Monkey D. Garp Viu "El puny"
  • Aparentment el portador de la "D." més gran.
  • Conegut per molts com a "Garp l'Heroi" per les seves valentes accions com a Marine.
  • Pare d'en Monkey D. Dragon, avi patern d'en Monkey D. Ruffy i avi adoptiu d'en Portgas D. Ace.
Marshall D. Teach Viu "Barbanegra"
  • 40 anys d'edat.
  • El primer portador de la "D." que mostra por a la mort, així com nivells extrems de deslleialtat i immoralitat.
  • Posseeix una "estructura corporal atípica" que li permet ser usuari de dues Fruites del Diable.[18]
  • Ha succeeït l'Edward Newgate com al nou Yonko.[19]
Trafalgar D. Water Law Viu "Cirurgià de la mort"
Gol D. Roger Mort "Rei dels pirates"

"Gold Roger"

  • Va morir fa 24 anys quan es va entregar als Marines després de 4 anys de haver-li diagnosticat una malaltia terminal.
  • Pare d'en Portgas D. Ace i amant de la Portgas D. Rouge.
Portgas D. Rouge Morta
  • Mare d'en Portgas D. Ace
  • Amant d'en Gol D. Roger
Cap
  • Va morir fa 22 anys d'un part després de portar el seu fill, l'Ace, a la seva matriu durant 20 mesos.
  • Mare d'en Portgas D. Ace i amant d'en Gol D. Roger.
  • La primera i única dona coneguda portadora de la inicial "D.".
Portgas D. Ace Mort "Puny de foc"
  • Va morir fa 2 anys; a l'edat de 20 anys, assassinat per l'Almirall Akainu mentre protegia el seu germà adoptiu d'un atac mortal.
  • Fill d'en Gol D. Roger i la Portgas D. Rouge, nét adoptiu d'en Monkey D. Garp i germà gran adoptiu d'en Monkey D. Ruffy i en Sabo.
  • Va néixer com a "Gol D. Ace" però es va canviar el cognom pel de la seva mare.
  • El primer portador de la "D." en morir en el present i no en un flashback.
Jaguar D. Saulo Mort Cap
  • Va morir fa 22 anys: assassinat pel vicealmirall Kuzan per trair els Marines, i protegir la Nico Robin.
  • És l'únic gegant conegut que porta la inicial "D." al nom.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. "SBS One Piece Manga"- Vol. 8, pregunta d'un fan: En "Monkey D. Ruffy" què signfica aquesta D?
  2. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 17 Capítol 154 i Episodi 91, la doctora Kureha parla sobre en Ruffy i la D.
  3. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 41 Capítol 392 i Episodi 275, en Saulo parla sobre la inicial "D".
  4. 4,0 4,1 4,2 "One Piece Manga"- Capítol 763.
  5. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 18 Capítol 159 i Episodi 95, la interacció d'en Ruffy amb el seu germà.
  6. 6,0 6,1 6,2 "One Piece Manga"- Vol. 59 Capítol 576, el One Piece és mencionat per en Barbablanca.
  7. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 73 Capítol 729 i Episodi 661, en Law menciona el Testament d'en D.
  8. "One Piece Manga"- Capítol 764, en Rocinante menciona la "Família del D".
  9. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 41 Capítol 392 i Episodi 275, en Jaguar D. Saulo diu que no sap el significat darrere la seva inicial D.
  10. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 20 Capítol 180 i Episodi 111, en Ruffy és ignorant del Testament d'en D. quan la Nico Robin li pregunta per què aquells amb la D. lluiten.
  11. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 57 Capítol 552 i Episodi 461, el flashback de la pujada de la infàmia com a pirata de l'Ace.
  12. 12,0 12,1 "One Piece Manga i Anime"- Vol. 11 Capítol 99 i Episodi 52, l'actitud d'en Roger i en Ruffy en contra de la mort.
  13. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 41 Capítol 397 i Episodi 278, el riure/somriure estrany abans de la mort.
  14. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 56 Capítol 551 i Episodi 460, la Rouge mor somrient després de posar-li un nom al seu fill.
  15. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 58 Capítol 573 i Episodi 482, l'Ace és vist amb un somriure a la cara després de morir.
  16. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 46 Capítol 441 i Episodi 325, el final de la batalla entre l'Ace i en Barbanegra.
  17. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 59 Capítol 576 i Episodi 485, a en Barbanegra li entra pànic ja que ha estat a punt de ser assassinat pel seu antic capità per matar el seu company.
  18. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 59 Capítol 577 i Episodi 486, en Marco es pregunta si l'estructura atípica del cos d'en Teach és la raó darrere la seva capacitat d'aguantar dues habilitats diferents.
  19. "One Piece Manga i Anime"- Vol. 66 Capítol 650 i Episodi 570, en Jinbe menciona que en Barbanegra ha succeït en Barbablanca en la seva posició de Yonko.

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Testament d'en D.
Família Monkey: Monkey D. Garp  •  Monkey D. Dragon  •  Monkey D. Ruffy
Família Gold: Gol D. Roger   •  Portgas D. Rouge   •  Portgas D. Ace 
Altres membres: Marshall D. Teach  •  Trafalgar D. Water Law  •  Jaguar D. Saulo   •  Rocks D. Xebec 
Habilitats
Fruites del Diable: Gomu Gomu no Mi  •  Mera Mera no Mi   •  Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Ope Ope no Mi
Armes: Kikoku
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Articles relacionats
Organitzacions: Pirates del Barret de Palla  •  Pirates d'en Roger  •  Pirates Spade  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Pirates d'en Barbanegra  •  Marina  •  Exèrcit Revolucionari  •  Pirates d'en Donquixot  •  Pirates d'en Rocks
Altres: Segle Buit  •  Nobles Mundials  •  Incident de God Valley  •  Gran Regne
[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Almirall: Marshall D. Teach
Capitans Titànics: Jesus Burgess  •  Shiryu  •  Van Augur  •  Avalo Pizarro  •  Laffitte  •  Catarina Devon  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Doc Q
Altres membres: Stronger
Subordinats: Pirates d'en Barbarrosa
Aliats: Kuzan
Vaixells: Saber of Xebec
Afiliacions: Govern Mundial 
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)  •  Hie Hie no Mi
Estils de lluita: Haki (Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Raiu  •  Senriku
Articles relacionats
Arcs: Arc de Drum  •  Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Territoris: Hachinosu
Altres: Yonko  •  Nou Món  •  Shichibukai  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Guerra de Marineford  •  Batalla de la Venjança
[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Vinsmoke Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus  •  Nefertari Vivi   •  Karoo 
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Pirates Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates d'en Kid  •  Família Riku  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc   •  Germa 66 
Vaixells i vehicles: Thousand Sunny  •  Going Merry   •  Shiro Mokuba I  •  Mini Merry II  •  Submarí Tauró III  •  Rinoceront Negre FR-U IV  •  Brachio Tank V  •  Franky Shogun  •  Shimashima Shopping  •  El Corb  •  Taru Tiger  •  Rocket Man  •  Tarumanma  •  Ma Ikkada
Afiliacions: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai
Habilitats
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Estil Cama Negra (Cama del Diable)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma  •  Shusui   •  Yubashiri 
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: La veu de totes les coses  •  Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.  •  Barret de Palla
[v · e]
Pirates del Cor
Capità: Trafalgar D. Water Law
Tripulació: Bepo  •  Jean Bart  •  Shachi  •  Penguin  •  Ikkaku  •  Uni  •  Clione
Aliats: Pirates d'en Kid  •  Família Riku
Vaixell: Polar Tang
Afiliacions: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai  •  Govern Mundial 
Habilitats
Fruites del Diable: Ope Ope no Mi
Estils de lluita: Haki (Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Electro
Armes: Kikoku
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Localitzacions: Illa Swallow  •  Arxipèlag Sabaody  •  Marineford  •  Amazon Lily  •  Illa dels Tritons  •  Punk Hazard  •  Dressrosa  •  Green Bit  •  Zou  •  País de Wano  •  Onigashima
Altres: Pitjor Generació  •  Supernova  •  Flevance  •  Submón  •  Shichibukai  •  Incident de Rocky Port  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Donquixot
[v · e]
Pirates d'en Roger
Capità: Gol D. Roger 
Tripulació: Silvers Rayleigh  •  Scopper Gaban  •  Crocus  •  Shanks  •  Buggy  •  Seagull Guns Nozdon  •  Sunbell  •  Taro  •  Doringo  •  Petermoo  •  Millet Pine  •  Ganryu  •  CB Gallant  •  Donquino  •  Mr. Momora  •  Moon Isaac Jr.  •  Yui  •  Rangram  •  Mugren  •  MAX Marks  •  Spencer  •  Erio  •  Rowing  •  Jacksonbanner  •  Bankuro  •  Yamon  •  Blumarine  •  Kozuki Oden   •  Kozuki Toki    •  Inuarashi   •  Nekomamushi   •  Douglas Bullet  
Vaixell: Oro Jackson
Habilitats
Fruites del Diable: Bara Bara no Mi  •  Gasha Gasha no Mi    •  Toki Toki no Mi 
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Electro 
Armes: Espasa  •  Destral  •  Enma  •  Ame no Habakiri
Articles relacionats
Arcs: Arc d'en Morgan  •  Arc d'en Buggy  •  Arc de Loguetown  •  Arc de la Raboon  •  Arc de Drum  •  Arc d'Skypiea  •  Arc de Water 7  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Loguetown  •  Caps Bessons  •  Skypiea  •  God Valley  •  Illa dels Tritons  •  Zou  •  Illa Pastís  •  País de Wano  •  Illa de Lodestar  •  Laugh Tale
Altres: Testament d'en D.  •  La veu de totes les coses  •  Incident de God Valley  •  Guerra d'Edd  •  Joy Boy  •  Poneglyph  •  Barret de Palla  •  Pirates del Pèl-roig  •  Pirates d'en Buggy
[v · e]
Pirates d'en Rocks
Capità: Rocks D. Xebec 
Membres: Edward Newgate   •  Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shiki  •  John   •  Silver Axe  •  Ochoku
Habilitats
Fruites del Diable: Gura Gura no Mi  •  Soru Soru no Mi
Tècniques de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)
Armes: Murakumogiri
Articles Relacionats
Arcs: Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: Hachinosu  •  God Valley
Altres: Yonko  •  Testament d'en D.  •  Incident de God Valley (Monkey D. Garp  •  Gol D. Roger)