FANDOM

Tipus d'Illes Climàtiques
Manga - Anime

Tipus d'Illes Climàtiques

Hi ha quatre tipus climàtics d'illes a la Grand Line: Illes de Primavera, Illes d'Estiu, Illes de Tardor i Illes d'Hivern. Cada una d'aquestes illes té un clima semblant al de l'estació de l'any que li dóna el nom. Malgrat això, a cada illa també hi hi tenen lloc les quatre estacions de l'any, fent que en total hi hagin 16 tipus d'estacions a les illes de la Grand Line:[1][2]
  • Illa de Primavera: primavera, estiu, tardor i hivern.
  • Illa d'Estiu: primavera, estiu, tardor i hivern.
  • Illa de Tardor: primavera, estiu, tardor i hivern.
  • Illa d'Hivern: primavera, estiu, tardor i hivern.

Illa de Primavera Edita

Les Illes de Primavera (春島 Haru-jima) tenen un clima càlid i agradable són òptimes pel creixement de les plantes i la vegetació.

Illa d'Estiu Edita

Les Illes d'Estiu (夏島 Natsu-jima) es caracteritzen per tenir un clima molt calorós i sec.

Illa de Tardor Edita

Les Illes de Tardor (秋島 Aki-jima) encara no han aparegut de forma explícita a la sèrie però, tal i com diu la Nico Robin, l'illa que es troba després d'Alabasta és una Illa de Tardor.[4]

Illa d'Hivern Edita

Les Illes d'Hivern (冬島 Fuyu-jima) són illes amb un clima molt fred. Normalment estan cobertes sempre de neu, fins i tot durant l'estiu.

Casos especials Edita

Red Line illes

Conjunt d'illes climàtiques de la Red Line.

  • La Red Line està formada per un conjunt d'illes una al costat de l'altre, cada una amb el seu propi clima.[5]
  • Rusukaina és una illa del Cinturó de la Calma amb un total de 48 estacions, ja que el clima canvia cada setmana enlloc de cada estació.[6]
  • Little Garden és una illa prehistòrica amb un clima tan extrem que permet que els dinosaures encara hi visquin.

Zones de les Illes Climàtiques Edita

El clima de les illes de la Grand Line afecta el mar que l'envolta. Per això, quan a la Grand Line el temps meteorològic és manté estable i sense canvis bruscs significa que hi ha una illa a prop. Entre les illes el temps és imprevisible i sense sentit, ja que hi influeix el clima de dues o més illes.[1] Un cas particular d'aquest fenomen és justament al principi de la Grand Line, després dels Caps Bessons, ja que hi influeix el clima de les primeres set illes i el seu camp magnètic, provocant un temps caòtic.[7]

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime - Vol. 15 Capítol 132 i Episodi 79, la Vivi explica que hi ha quatre tipus d'illes estacionals.
  2. SBS One Piece Manga - SBS Volum 38, l'Oda explica que hi ha quatre estacions a cada tipus d'illa quan li pregunten sobre les estacions preferides de cada membre dels Pirates del Barret de Palla.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime - Vol. 61 Capítol 595 i Episodi 513, apareixen Els Onze Supernoves a diferents illes climàtiques del Nou Món.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 24 Capítol 218 i Episodi 144, la Nico Robin diu que segons amb el registre, la illa de després d'Alabasta és una Illa de Tardor.
  5. One Piece Manga - Vol. 62 Capítol 604, la Nami explica que Red Line està formada per illes.
  6. One Piece Manga - Vol. 61 Capítol 597, es diu que Rusukaina té 48 estacions.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 13 Capítol 115 i Episodi 70, la Vivi explica que el temps al principi de la Grand Line és un cas especial.