FANDOM

Tonjit
Manga - Anime

Tonjit

Informació
Nom japonès: トンジット
Nom anglès: Tonjit
Nom català: Tonjit
Primera aparició: Capítol 304, Episodi 207
Afiliació: Nòmades de Long Ring Long Land
Ocupació: Nòmada; Caminador de xanques
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 2 d'octubre[1]
Doblatge català: Fèlix Benito

En Tonjit és un nòmada que va ser abandonat per la seva tribu a Long Ring Long Land. Per culpa de l'enfonsament de l'illa, va quedar atrapat sense sortida possible. L'Aokiji el va ajudar congelant el mar perquè pogués creuar amb seu cavall (això últim només succeeix en el manga). A l'anime haurà de creuar l'illa amb els túnels que ha fet el seu nét.

AparençaEdita

En Tonjit és un home gran, amb arrugues i una barba blanca i rodona. Té petits ulls rodons, nas rodó, i li falta una dent. Té un barret de color porpra-marró, amb folre de pell marró i una tela també marró als costats. Porta una túnica de color groc, amb folre verd amb un disseny circular a l'extrem de les mànigues i al costat del pit.

Té un cinturó púrpura, amb un cordó vermell penjant cap avall. Porta sabates de color púrpura, amb la part dels dits blanca. També porta a ratlles verticals en ziga-zaga pantalons púrpura i ocre. Vint anys enrere, portava la mateixa roba, però tenia un rostre amb menys arrugues, i una barba més curta i negre. Així mateix, no havia perdut encara la dent.

HistòriaEdita

La seva joventutEdita

Tonjit de jove

En Tonjit de jove

Vint anys enrere, una setmana després de l'execució d'en Gol D. Roger, en Tonjit es va veure inspirat per desafiar el món amb xanques i trencar el rècord mundial.

La trobada amb els Pirates del Barret de PallaEdita

Anys més tard, en Tonjit estava atrapat en les xanques molt amunt durant deu anys, cosa que el va separar de la resta dels nòmades. Els Pirates del Barret de Palla el van alliberar d'aquelles xanques i ell va poder baixar. Va lamentar que no pogués arribar amb la resta dels nòmades a causa de les marees altes però, no obstant això, es va reunir amb la seva euga, la Shelly.

Tonjit i shelly

Tonjit i Shelly

La Shelly però, més tard va ser capturada per en Foxy, el que va provocar el Davy Back entre els Pirates del Barret de Palla i els Pirates d'en Foxy. Després que en Ruffy finalment vencés a en Foxy, l'almirall Aokiji va aparèixer i va fer servir els seus poders per congelar tota l'aigua de l'illa durant una setmana, el que el va permetre a en Tonjit muntar al seu cavall Shelly a través de l'aigua per tal de reunir-se amb el seu clan. En l'anime, en lloc d'aparèixer l'Aokiji, el net d'en Tonjit va aparèixer des del terra, muntat en un talp, fet gràcies a això va poder tornar.

Dos anys desprésEdita

Tonjit dos anys després

En Tonjit dos anys desprès amb la Shelly i els seus nets

Va ser capaç de reunir-se amb la resta dels nòmades i va ser vist llegint les notícies sobre els del barret de palla, mentre que els seus néts jugaven al seu voltant.

TriviaEdita

  • Les peces de vestir d'en Tonjit, l'estil de la vida nòmada, el seu cavall, i el seu habitatge en una iurta sembla estar basada en els estils de vida dels pobles nòmades de Mongòlia.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela el seu aniversari