FANDOM

Esbós
Article incomplet

Toto

Toto timeskip

Manga - Anime

Toto

Informació
Nom japonès: トト
Nom anglès: Toto
Nom català: Toto
Afiliació: Kohza; Yuba
Ocupació: Habitant de Yuba
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Toto és el pare d'en Kohza. Gràcies a ell en Ruffy va poder descobrir la debilitat d'en Crocodile. Es l'únic habitant que queda a Yuba i sempre va esperar que la princesa Vivi tornés.

Aparença Edita

En el passat, en Toto era un home gras amb un bigoti frondós i un vestit adequat per al desert. Quan en Ruffy i la seva tripulació van conèixer-lo havia perdut molt de pes, tenia la cara molt demacrada i se li marcaven molt les costelles i la resta d'ossos.

Història Edita

Passat Edita

Toto 10 anys enrere

Toto fa 10 anys

Va aparèixer en un flashback de la Vivi i demostra que és un gran seguidor del rei Nefertari Cobra. Semblava que coneixia la Vivi per la relació que tenia amb el seu fill. Quan uns delinqüents van intentar segrestar a la Vivi i el clan Suna-Suna va defensar-la, el rei Cobra en persona va parlar amb el seu fill. Després el rei va enviar a en Toto a crear Yuba.

Saga d'Alabasta Edita

Quan els Pirates del Barret de Palla va arribar a Yuba que estava sent sotmesa a tempestes de sorra creades per en Crocodile, en Toto és allà intentant desenterrar la ciutat. En Toto s'alegra molt de tornar a veure a la Vivi i anima a en Ruffy i companyia per tal d'enderrocar a en Crocodile. Ell explica que en Kohza va esdevenir el líder de l'exercit rebel en contra de la seva opinió. També explica que tots els habitants de Yuba han emigrat per la falta d'aigua i aliment. Ofereix a la tripulació una habitació, però en Ruffy l'ajuda a cavar moltes hores. El pirata fa un forat bastant fondo però s'hi queda adormit dins i en Toto el porta al llit. L'endemà al matí, abans que els seus hostes marxessin, li dóna a en Ruffy una mica d'aigua que ha aconseguit cavant tota la nit, la que més endavant ajudarà a en Ruffy a descobrir el punt feble d'en Crocodile. Un dia més tard, aconsegueix desenterrar part de l'oasi de Yuba, demostrant així que no estava sec i tota la feina no havia sigut en va, però una tempesta de sorra provocada per en Crocodile cobreix l'aigua de nou. Malgrat tot, en Toto sobreviu i, després de la guerra, torna a fer de Yuba una ciutat habitable.