FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Tren de Mar" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
El Tren de Mar (海列車, Umi Ressha) és una màquina inventada per en Tom per tal de comunicar Water 7 amb altres illes del voltant. Per ell era l'esperança de la ciutat pel què fa a comerç i supervivència.

Història Edita

CreacióEdita

Fa uns 24 anys en Tom va ser condemnat per haver construit el vaixell del Rei dels Pirates però va arribar a un acord amb el Govern on tenia 10 anys per fer aquest tren, ja que era ell l'únic que podia fer-ho i si ho feia se li perdonarien els seus crims. La construcció d'aquest tren havia d'aconseguir promoure el comerç per millorar l'economia de Water 7 i les de les seves illes veïnes. La construcció no va ser fàcil, ja que hi havia diversos impediments pel camí com l'Aqua Laguna o els monstres marins de la Grand Line, tot i això en Tom ja tenia idees de com evitar aquests perills i va construir les vies per sota l'aigua per evitar que es balancegin amb l'aigua i va instal·lar uns dispositius que repel·len totes les bèsties del mar per evitar que s'acostin a les vies.

El primer prototip de tren de mar a vapor es va dir Rocket Man. Tot i això, el tren definitiu va ser el Puffing Tom, que originalment només connectaria amb Enies Lobby, però en Tom es va prendre uns altres quatre anys per construir pistes cap a tres illes properes més: St. Poplar, Pucci i Sant Faldo.

La detenció d'en TomEdita

Per culpa de l'Spandam, que volia aconseguir els plànols del Plutó en possessió d'en Tom, el mestre d'aixa va ser detingut tot i haver complert la seva promesa de crear el Tren de Mar. Per això, quan l'Spandam i en Tom pujen al tren de mar, en Franky (aleshores Cutty Flam) es va enfadar i va provar de detenir-lo: es va posar sobre les vies i el Puffing Tom el va atropellar. Degut a les lesions tan greus que havia sofert, va haver de reemplaçar parts del seu cos per ferralla que havia recollit.

Durant l'estada dels Pirates del Barret de PallaEdita

El primer cop que es veu el Puffing Tom és a l'episodi 229 i capítol 322, quan gairebé atropella el Going Merry. Aquell mateix dia la Nico Robin desapareix, mentre l'Iceburg és atacat. Per salvar la Nico Robin, la tripulació decideix anar a Enies Lobby. Com que els CP9 s'havien emportat la Nico Robin amb el tren de mar, els Pirates del Barret de Palla utilitzen per anar a Enies Lobby el primer prototip de tren de mar, el Rocket Man, que agafava grans velocitats i no podia frenar. Durant l'anada a Enies Lobby, el Puffing Tom queda una mica malmès, ja que s'en separen uns vagons que acabarien sent tallats per la meitat per en Zoro. Quan arriben a l'estació, el Puffing Tom s'atura a l'estació de dia de manera normal, però com que el Rocket Man no podia frenar, el fan saltar i entra directament a l'illa judicial.

Dos anys desprésEdita

Dos anys després, la Galley-La Company ha construit un segon tren de mar en funcionament i el tercer en total, que van anomenar Puffing Ice.

Models Edita

Hi ha tres models del tren de mar.

Rocket Man Edita

Fitxer:Rocket man.jpg
Va ser el primer model a fabricar-se a model de prototip però es va aturar ja que era molt inestable i no responia a les ordres que se li donaven. Un cop posat en marxa l'únic que feia era avançar sense aturar-se i anar augmentant la velocitat. És tot de color gris, amb la locomotora cònica en forma de tauró. Va ser guardat a la seu de la Tom's Workers fins que l'avia Kokoro el treu per portar als Pirates del Barret de Palla a Enies Lobby.

Puffing Tom Edita

PuffingTom

El Puffing Tom

És el model definitiu del tren de mar. És un tren d'estil clàssic amb vagons comodes i una locomotora a vapor. Té bruixoles eternes per saber en tot moment on ha d'anar. En un principi havia d'unir només Water 7 amb Enies Lobby però més tard s'hi van afegir les illes de St. Poplar, Pucci i San Faldo.

Puffing Ice Edita

Puffing ice

El Puffing Ice

Després del Timeskip els treballadors de la Galley-La han construït un altre tren de mar anomenat Puffing Ice. Aquest model és igual al Pufiing Tom excepte pel número 2 i el nom "Ice" que té escrit al morro.

Estacions Edita

Sea train

Estació de pas

El Tren de Mar té diverses estacions. Les fins ara vistes són:
  • Estació blava: És l'estació que hi ha a Water 7.
  • Estació de pas: És una estació a mode de baixador al mig de l'oceà. És on hi viuen l'avia Kokoro, la Chimney i el seu gat en Gonbe.
  • Estació de dia: És a Enies Lobby i és l'última estació on poden anar a parar els Trens de mar.