FANDOM

Tsukimi
Tsukimi Manga Infobox
Informació
Nom japonès: ツキミ Tsukimi
Nom anglès: Tsukimi
Nom català: N/A
Primera aparició: Portada Capítol 448[1]
Afiliació: Illa Karakuri
Ocupació: Científic
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 15 d'agost[2]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Tsukimi era un home gran de l'illa Karakuri, creador dels autòmats[1] que l'Eneru coneixeria en arribar a la Lluna[3].

AparençaEdita

Tsukimi Manga Color
En Tsukimi era un home gran, amb la cara allargada i força arrugada i completament calb. Tenia un coll força gruixut, però uns braços molt prims. Sempre tenia els ulls gairebé tancats sota unes celles blanques.

Duia una túnica llarga de color marró gris clar amb una caputxa i sandàlies[1].

PersonalitatEdita

Era un bon home que estimava els seus autòmats, ja que aquests li tenien un gran respecte i també l'adoraven profundament fins al punt de viatjar a la Lluna per venjar la seva mort[4]. Li agradava molt contemplar la Lluna amb els autòmatsv.

Habilitats i PodersEdita

Era un bon científic, capaç de crear formes de vida artificials com els seus estimats autòmats[1].

HistòriaEdita

En algun moment del passat va crear els seus autòmats a l'Illa Karakuri[1]. Com que li encantava contemplar la Lluna, ho feia sovint amb els autòmats[5]. Un dia, però, van veure una gran explosió a la superfície lunar, cosa que el va sorprendre tant que es va ennuegar amb una de les galetes que menjava[6]. Els seus autòmats van posar el seu cos en un taüt i el van plorar[7]. Després del sepeli, els autòmats van dirigir-se cap a la Lluna per esbrinar qui havia causat l'explosió a la Lluna per venjar la mort del seu estimat creador[4].

TriviaEdita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece Manga — Vol. 46 Capítol 448, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 17, apareix en Tsukimi creant l'Spacey.
  3. One Piece Manga — Vol. 45 Capítol 435, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 6, l'Spacey es presenta a l'Eneru.
  4. 4,0 4,1 One Piece Manga — Vol. 47 Capítol 453, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 21, els autòmats es dirigeixen a la Lluna per venjar en Tsukimi.
  5. One Piece Manga — Vol. 47 Capítol 450, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 18, en Tsukimi i els autòmats mengen unes galetes mentre contemplen la Lluna.
  6. One Piece Manga — Vol. 47 Capítol 451, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 19, en Tsukimi mor ennuegat en veure una explosió sobtada a la Lluna.
  7. One Piece Manga — Vol. 47 Capítol 452, mini-història de portada: Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 20, els autòmats vetllen i enterren el seu creador.

NavegacióEdita

[v · e]
Les grans operacions espacials de l'Eneru
Personatges: Eneru  •  Tsukimi  •  Autòmats (Primer Tinent Spacey  •  Coronel Macro  •  General Galaxy  •  Sergent Cosmo)  •  Pirates Espacials (Seamars)
Localitzacions: Lluna  •  Illa Karakuri
Vaixells: Màxim