FANDOM

Ultra Píndola
Rumble Ball
Estadístiques
Nom japonès: ランブルボール
Nom anglès: Rumble Ball
Nom català: Ultra Píndola
Significat Literal:
Tipus d'arma: Droga
Propietari(s): Chopper
Grau:
Preu:
L'Ultra Píndola (ランブル・ボール, Ranburu Bōru) és una droga inventada per en Chopper després de 5 anys d'investigació.

Ús Edita

Més informació: Hito Hito no Mi

L'Ultra Píndola, un cop consumida, dóna noves formes als usuaris de fruites del dibale del tipus zoan, tot i que només s'ha vist els seus efectes amb en Chopper. Això es deu a que emet unes ones que distorsionen els efectes de la fruita del diable. Els seus efectes duren tres minuts. Abans del time-skip, en Chopper se la prenia per canviar a quatre formes més. Quan en consumeix una, acostuma a dir "Ultra Píndola", mentre la rossega a la boca.

Després del time-skip, només necessita consumir-ne una per canviar a la seva forma de Monstre, ja que les altres formes les controla a voluntat i sense necessitat de l'Ultra Píndola.

Efectes secundaris Edita

Chopper monstre pre

Forma monstre d'en Chopper

L'ultra píndola no crea alteracions naturals de la fruita del diable, és per això que el seu ús ha de ser restringit. Només se'n pot prendre una cada sis hores.

Si se'n prenen dues en menys de 6 hores, les transformacions es descontrolen i apareixen aleatòriament, perdent el control de la fruita. Si se'n mengen tres, el seu cos pateix una brutal transformació en un monstre gegant, que combina les característiques de totes les formes excepte l'ultracervell. Com que no té l'ultracervell, no és conscient dels seus actes i ataca brutalment a tothom que es trobi per davant, ja sigui amic o enemic. L'única manera d'aturar-lo, apart d'esperar que la transformació acabi per si sola (cosa que pot durar 3 dies) és llançant-lo al mar o posar-lo en contacte amb el Kairoseki i, així, anul·lar la fruita del diable. Aquesta transformació és una arma de doble tall, ja que el cos consumeix una gran quantitat d'energia i hi ha la possibilitat que mori d'esgotament o quedi seriament danyat i sense forces durant un temps indeterminat.

En Chopper, després del time-skip, ja és capaç de controlar les altres transformacions a voluntat i només necessita una única Ultra Píndola per la forma Monstre, ara ja de manera controlada. Tot i això, en Franky en el cos d'en Chopper, quan va consumir una Ultra Píndola, va perdre el sentit i es va descontrolar, atacant a tothom. Això demostra que el control d'aquesta forma prové de la seva força mental.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Nefertari Vivi  (Karoo )
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai (Pirates del Cor  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki)  •  Pirates d'en Kid  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc   •  Germa 66 
Vaixells: Thousand Sunny  •  Going Merry 
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Cama del Diable)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma  •  Yubashiri   •  Shusui *
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: La veu de totes les coses  •  Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.