FANDOM

Uni
Manga - Anime

Uni anime

Informació
Nom japonès: うに
Nom anglès: N/A
Nom català: Uni
Afiliació: Pirates del Cor
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Uni és un membre dels Pirates del Cor. El seu nom va ser revelat a l'SBS Volum 83.

Aparença Edita

L'Uni és un home alt amb el cabell inflat d'un color clar (marró fosc en l'anime). Els seus ulls no semblen tenir iris o pupil·les. Porta una bandana gris amb ratlles verticals negres cobrint tot el seu rostre arribant fins al pit. Com tots els altres membres dels Pirates del Cor, porta el Jolly Roger de la tripulació pirata imprès a la part esquerra del seu pit.

Personalitat Edita

Al costat de l'Ikkaku i el Clione, l'Uni estava contra de la idea d'aliar-se amb els Pirates del Barret de Palla, pensant que la seva ajuda no tindria valor.

Història Edita

Durant el Timeskip Edita

Un mes abans que el Trafalgar D. Water Law formés una aliança amb els Pirates del Barret de Palla, l'Uni i els altres Pirates del Cor es van quedar a Zou sota la supervisió del Nekomamushi. L'Uni, l'Ikkaku i el Clione estaven en contra de l'aliança, però finalment van cedir en una votació.

Quan els Pirates Bèsties liderats per el Jack van envair Zou a la recerca del Raizo, els Pirates del Cor van lluitar al costat de la Tribu Mink.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Zou Edita

Després que el Law arribés a Zou al voltant d'un mes i una setmana més tard, els Pirates del Cor es van reunir amb el seu capità quan va arribar al Bosc de la Balena. Aquella nit, els Pirates del Cor es van reunir i van saludar al Monkey D. Ruffy abans que el Law tingués una conversa privada amb els del barret de palla. Més endavant, els Guardians van organitzar una festa amb els del barret de palla que es va perllongar durant tota la nit, en la qual els Pirates del Cor també van participar.

A l'endemà, els Pirates del Cor, alguns dels del barret de palla, en Kin'emon, el Kanjuro i el Raizo es van preparar per partir de Zou cap al País de Wano al Polar Tang.

Arc del País de Wano Edita

L'Uni va ser amb la seva banda al País de Wano per complir la missió d'enderrocar als Pirates Bèsties i al Kurozumi Orochi. Se'l va veure parlant amb el Shachi, en Penguin i el Bepo sobre la situació del seu capità i sobre el que haurien de fer al respecte.

Trivia Edita

  • Uni significa "eriçó de mar" en japonès, seguint així el tema d'animals marins de climes freds dels Pirates del Cor.

Navegació
Edita

Pirates del Cor
Capità: Trafalgar D. Water Law
Tripulació: Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai (Pirates del Barret de Palla  • Ducat de Mokomo  • Família Kozuki)  • Família Riku  • Pirates d'en Kid
Vaixell: Polar Tang
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Armes: Kikoku
Estils de lluita: Haki  • Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa • Arc de Zou • Arc del País de Wano
Pel·lícules: One Piece: Stampede
Altres: Pitjor Generació  • Supernova  • Shichibukai  • Illa Swallow  • Incident de Rocky Port  • Testament d'en D.