FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Urouge" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
47 (timeskip)="display:none"
Urouge

Urouge timeskip

Manga - Anime

Urouge

Informació
Nom japonès: ウルージ
Nom anglès: Urouge
Nom català: Urouge
Afiliació: Pirates del Monjo Boig[1]
Ocupació: Pirata; Capità[1]
Sobrenom: "Monjo boig" (怪僧, Kaisō?)[1]
Edat: 45 (debut)

47 (timeskip)

Aniversari:
Alçada: 388 cm
Recompensa: 108.000.000Berrysymbol[1]
Aniversari: 1 d'agost[2]
Doblatge català:
L'Urouge, amb el sobrenom de "Monjo boig", és un pirata que prové d'una illa del cel i el capità dels Pirates del Monjo Boig. Amb una recompensa de 108.000.000Berrysymbol, forma part dels pirates anomenats "Pitjor Generació" (antigament "Els Onze Supernoves").[3]

AparençaEdita

L'Urouge és un home gros, tant en alçada com en amplada. Porta uns vestits semblants als que porten els botxins a la vida real i un vestit blanc. Porta uns tatuatges a cada braç en forma de flames, un collaret de boles, semblant al que porta l'Ace i a les mans uns guants negres.

La majoria de les ocasions apareix somrient, independentment de la situació. Al capítol 594 veiem per primer cop que no somriu. Porta una barba poc acurada i el cabell curt.

Habilitats i PodersEdita

Fruita del DiableEdita

L
Habilitat Urouge

L'Urouge augmenta la seva mida.

'Urouge va menjar una fruita del diable que li permet convertir el dany rebut en força pròpia, fins i tot sent capaç d'augmentar la seva mida.[4] Utilitzant aquesta habilitat, va créixer fins a la mida del cos d'un pacifista[5] i danyar-lo amb un simple cop de puny, tot i que en aquesta forma segueix sent afectat pels seus làsers.[6]

AtacsEdita

  • Karma blanquejador (因果晒し, Inga Zarashi?, literalment "Exposició de Karma"): Després d'augmentar la mida del seu cos, l'Urouge dóna uns quants cops de puny al seu enemic. Va ser vist per primer cop en la lluita contra un pacifista, aconseguint fer-lo caure a terra.[7]

HistòriaEdita

Arc de l'Arxipèlag de SabaodyEdita

L'Urouge comença una batalla amb el que sembla en Bartholomew Kuma (tot i que en realitat és una copia anomenada "Pacifista", ja que n'hi ha un enfrontant a l'Eustass Kidd i en Trafalgar Law i un altre enfrontant-se als Barrets de Palla). És ferit pel Pacifista i llavors arriben en Basil Hawkins i en Kizaru. L'Urogue lluita amb un pilar enorme de pedra, que maneja amb facilitat. En la lluita amb el pacifista fa servir una habilitat en què augmenta la seva mida i la seva força muscular, però tot i així és derrotat fàcilment per en Kizaru.

Arc de MarinefordEdita

Se'l veu juntament amb els altres Supernoves a prop de Marineford, mirant com en Barbablanca s'enfronta a la Marina.

Arc de després de la GuerraEdita

Urouge al Nou Mon

L'Urouge al Nou Món

Se'l veu al vaixell comentant sobre la recent acabada guerra i de com en Barbanegra serà determinant a la nova era. Un cop al Nou Món, arriben a una illa coberta de llamps i trons i es troben que no veuen manera d'atracar a l'illa tot i que el Log Pose els marcava aquella direcció. Llavors arriba una vella preguntant-los si volien un paraigües.

TriviaEdita

Urogue petit

Urogue quan era un nen.

  • Té un collar semblant al de l'Ace.
  • Dels Onze Supernoves és el què té la recompensa més baixa.
  • En Killer i ell són els únics Supernoves sense cognom.
  • El seu nom està inspirat en un pirata del segle XVI, Oruç, uns dels germans d'en Barba-roja.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 498 (pàg. 17) i Episodi 392, l'Urouge debuta.
  2. SBS One Piece MangaVol. 60 (pàg. 126), es revelen els aniversaris dels Supernoves.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 664 (pàg. 10) i Episodi 589, en Barbamarró explica la Pitjor Generació.
  4. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 232), es confirma que l'Urouge és un usuari d'una fruita del diable.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 508 (pàg. 14) i Episodi 401, l'Urouge augmenta la seva mida.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 509 (pàg. 8) i Episodi 402, el pacifista dispara làsers a l'Urouge.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 509 (pàg. 6-7) i Episodi 402, l'Urouge ataca al pacifista.