FANDOM

Usopp

Manga - Anime

Usopp anime post

Manga - Anime

Usopp anime pre

Informació
Nom japonès: ウソップ
Nom anglès: Usopp
Nom català: Usopp
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Gran Flota del Barret de Palla; Companyia de l'Usopp (abans)
Ocupació: Tirador; Pirata; Venedor d'oli de gripau (temporalment)[1]; Capità (abans)
Sobrenom: "Sogeking" (そげキング, Sogekingu?)[2]; "Rei dels Tiradors Sogeking" (狙撃の王様, Sogeki no Ō-sama?)[3]; "Rei dels Tiradors" (Viz)); Sogeking Metar Hana Arashi (鼻嵐, Hana Arashi?) (temporalment, abans); "Déu" (ゴッド, Goddo?)[4]; Usohachi (ウソ八, Usohachi?)[1]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 200.000.000 Berrysymbol[4];
30.000.000 Berrysymbol (abans)[3]
Edat: 17 (debut)[5]
19 (Time-Skip)[6]
Aniversari: 1 d'abril[7]
Alçada: 176 cm[8] (Time-Skip)
174 cm[9] (abans)
Doblatge català: Miquel Bonet

Bandera cremada

En Sogeking crema la bandera del Govern Mundial

Segons Oda, l'Usopp sempre serà el més feble dels Barret de Palla quan es tracta de força física ja que en cas contrari podria alterar l'equilibri de la història. La seva força és la d'un ésser humà normal en comparació amb els altres. Té molta punteria, és capaç de tocar-ho tot amb la seva fona.

El paper de l'Usopp a la tripulació és la de tirador. Des del principi de la sèrie, es va demostrar que ha heretat algunes de les habilitats del seu pare, un tirador professional. A Loguetown va disparar a un penell que estava molt lluny que fins i tot va sorprendre a en Daddy Masterson, el millor tirador de la Marina. Les seves habilitats es basen principalment en el seu enginy i comprensió cap a l'enginyeria (fàcilment va fer un anàlisi a les xarxes de túnels fets per Miss Bon Nadal), la seva punteria gairebé és sense precedents, aconseguint tocar la bandera del Govern Mundial des de lluny (encara que com a Sogeking), utilitzant els canons del vaixell amb gran facilitat.

Un altre dels atributs de l'Usopp és que ell és un corredor molt ràpid. En la batalla, l'Usopp utilitza tàctiques d'atac i fuga, i funciona millor com a part d'un equip on hi ha més combatents física per veure la seva esquena. Això es deu al fet que ell és molt nerviós, i que sovint es dóna en els seus instints bàsics de supervivència: lluita o fugida (en general l'elecció de vol). Abans de la introducció d'en Franky, l'Usopp era l'únic membre dels Barret de Palla mínimament especialista en mecànica. La seva enginyeria creativa ha donat lloc a que construís armes tant bones com el Clima-Tact o el Kabuto. Per a altres activitats més complexes, com ara la qualitat de fuster per al Going Merry, que és en gran part sense experiència, ja que amb prou feines podia mantenir el Going Merry en bon estat amb reparacions de retalls. Tot i no ser un expert va poder fer aguantar al Going Merry fins a Water 7. Després que en Franky s'unís a la tripulació, juntament amb ell que és un fuster especialista li és molt més fàcil ajudar-lo amb el manteniment de la nau. A canvi en Franky sempre li deixa un taller perquè l'Usopp pugui treballar en els seus aparells i creacions, una cosa que és més còmode. Fins i tot en Franky va admetre que les seves habilitats en els gadgets són considerables.

Després d'una gran batalla, l'Usopp tendeix a tenir lesions greus causades sovint per la seva determinació d'aconseguir la seva meta. Ell tractarà de continuar encara que estigui malferit. Un exemple destacat de la seva increïble durabilitat pot ser observada quan l'Usopp va sobreviure a un cop a la cara fet per el bat d'en Mr. 4, de 4 tones. No només va sobreviure, sinó que encara va poder seguir lluitant.

Artusopp

L'art de l'Usopp

L'Usopp és també un gran artista, que ho va demostrar en el començament de la sèrie quan va fer la bandera pirata dels Barret de Palla, en resposta a l'escassa competència d'art d'en Ruffy.

Un exemple bastant graciós pot ser quan en Ruffy va construir un ninot de neu simple, i l'Usopp per mostrar les seves habilitats enormement superiors fa un treball professional dels seus. També va presumir, igual que en Ruffy i en Sanji, que mai ha estat malalt durant la seva vida (cosa que va impressionar a la Vivi).

Armes Edita

Més informació: Arsenal de l'Usopp

L'Usopp té una gran capacitat de tir amb la seva arma d'elecció, la fona que és la raó principal per la qual s'exerceix com a franctirador dels Barret de Palla i li toca fer les tasques de tir amb el canó, sobretot el canó que té al davant el Thousand Sunny. La seva forma principal de combat, són trucs i el tir. Té molts tipus diferents de munició que porta en una bossa gran. de vegades utilitza ous als contrincants o roques quan es queda sense munició. L'Usopp té altres atacs no relacionats amb projectils, encara que són sobretot bromes. Després de la saga de Skypiea, utilitza els Dials com l'ús de gasos explosius, amb el Dial de Flash per encegar als seus enemics, i amb el Dial d'impacte per absorbir i reflectir els cops. L'Usopp millora la vista per disparar amb unes ulleres especials que es compra a Loguetown.

Kabuto Edita

Kabuto

Sogeking apunta amb el Kabuto

Més informació: Arsenal de l'Usopp/Kabuto

A la saga d'Enies Lobby, l'Usopp va introduir una nova arma, el "Kabuto", una fonda amb cinc bandes relacionada amb un llarg bastó. Té molt més poder que la seva fona normal, ja que és accionat per Dials de Skypiea. El seu abast és enorme, i l'Usopp la pot utilitzar per atacar objectius individuals amb força i precisió a partir de distàncies aparentment impossibles.El funcionament exacte del Kabuto és desconegut, però l'Usopp pot triar un varietat diferent de trets.

Pop Green Edita

Més informació: Pop Green

Després del timeskip, l'Usopp demostra que és molt hàbil amb l'ús del Pop Green. Va derrotar a alguns dels Falsa Tripulació del Barret de Palla mitjançant la creació d'una planta carnívora que sembla una atrapamosques gegant.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 909, l'Usopp es converteix en comerciant per infiltrar-se a Wano
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 38 Capítol 367 (pàg. 19) i Episodi 257, l'Usopp debuta com a Sogeking
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 (pàg. 16-17) i Episodi 320, es revelen les recompenses de la tripulació després de l'atac a Enies Lobby
  4. 4,0 4,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 802 i Episodi 746, es revelen les noves recompenses de la tripulació després dels fets de Dressrosa]
  5. SBS One Piece MangaSBS Volum 4, Pregunta d'un fan: Quines són les edats d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  7. SBS One Piece Manga - SBS Volum 15 - Pregunta d'un Fan: Oda-sensei! He estat pensant molt sobre això ... Quan és l'aniversari d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Explica'ns!
  8. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.
  9. SBS One Piece MangaSBS Volum 10, Pregunta d'un fan: M'agradaria saber l'alçada de tots cinc.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nefeltari Vivi *  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates del Cor  •  Pirates d'en Kid  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc *  •  Germa 66 *
Vaixells: Going Merry   •  Thousand Sunny
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Diable Jambe)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Yubashiri  •  Shusui  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.