FANDOM

Esbós
Article incomplet

Van Augur
Manga - Anime

VanAugur

Informació
Nom japonès: ヴァン・オーガー
Nom anglès: Van Auger
Nom català: Van Auger
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra
Ocupació: Pirata; Tirador
Sobrenom: "Supersònic" (音越, Otogoe?)
Edat:
Aniversari: 5 d'octubre
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Van Augur és el franctirador dels Pirates d'en Barbanegra.

AparençaEdita

En Van Augur és un home alt i molt prim, amb cabells clars i llargs fins a les espatlles. Duu un barret negre estrany semblant a un tricorni, una capa negra, pantalons i sabates del mateix color i una camisa morada i ratllada. Normalment va acompanyat del seu rifle Senriku.

Personalitat Edita

L'Augur és una persona extremadament austera i freda que rarament mostra emocions, sent un home de poques paraules i amb una personalitat observadora i analítica.

Igual que la resta de la tripulació, en Van Augur creu fortament en el destí i la sort, sent capaç de disparar un grup de gavines per comprovar si aquestes estaven destinades a morir.

Té un fort respecte i lleialtat pel seu capità, atacant immediatament l'Ace quan aquest li declara les seves intencions de matar en Teach. Igual que els seus companys, confia cegament en el seu capità, recolzant-lo i seguint-lo en les seves perilloses aventures.

L'Augur mostra cert plaer en la batalla. És únicament quan aquest es troba en un combat que se li veu expressar emocions i, fins i tot, somriure.

Sempre duu amb ell la seva escopeta Senriku, amb la que pot disparar des de llargues distàncies i encertant en el blanc. Té una punteria sobrehumana, tocant un grup de gavines que es trobaven a quilòmetres de la seva posició, cosa impossible per qualsevol tirador, a més d'aconseguir destruir les bales dels carceller d'Impel Down durant l'assalt, cosa que va fer en qüestió de segons.

Per altra banda, l'Augur és un tirador molt veloç. Durant el combat contra l'Ace, dispara contra ell a gran velocitat, a més d'escapar de les bales de foc que li llençava. Segurament d'aquí li ve el sobrenom de Supersònic. L'Augur mostra també una gran capacitat visual, veient les gavines i l'Akainu a molt quilòmetres de distància, tot i que això podria ser degut a la lent de tirador que duu.

Igual que la resta de la tripulació, l'Augur té una gran resistència física, suportant l'atac d'en Sengoku sense massa problemes.

Història Edita

Passat Edita

No se sap res del seu passat ni com va unir-se a la tripulació d'en Barbanegra. Ell, juntament amb els seus companys, va desterrar a en Wapol del tron de Drum temps abans que arribessin els Pirates del Barret de Palla.

Saga de Jaya Edita

Va estar a Jaya juntament amb els seus companys esperant que en Laffite tornés. De fet, és el primer de la banda en ser vist, matant a unes gavines. Fins i tot l'Usopp comenta que si algú les havia matades des d'aquesta distància, seria un dels tiradors més hàbils.

En conèixer la recompensa de 100.000.000 per en Ruffy, acompanya en Teach a capturar-lo a bord del seu rai, tot i que fracassen.

L'Incident a l'Illa Banaro Edita

Torna a aparèixer, juntament amb el seu capità, per anar a per en Ruffy, però l'Ace apareix i l'amenaça de mort. L'Augur l'ataca juntament amb en Jesus Burgess, però són derrotats.

Juntament amb la resta de la tripulació, espera en una roca a que el seu capità acabi la batalla. Mentrestant, l'Augur comenta com són de poderosos els comandants d'en Barbablanca.

Saga d'Impel Down Edita

A Impel Down, es troben amb en Ruffy i els seus aliats. Quan arriben al quart pis es troben en Magellan, que els venç ràpidament, tot i que en Shiliew els duu l'antídot i s'uneix a la tripulació.

Saga de Marineford Edita

Se'l veujuntament amb els seus companys després que l'Akainu matés l'Ace i que en Barbablanca l'ataqués, només per acabar, juntament amb els seus companys, de donar mort a en Barbablanca. Després d'això, tota la tripulació tapen el seu capità amb un mantell blanc perquè aquest pogués robar els poders d'en Barbablanca. Després d'això serien atacats per en Sengoku. Posteriorment, es retira juntament amb els seus companys quan en Shanks arriba.

Després de la guerra Edita

Després de la guerra se'ls veu juntament amb els seus companys al Nou Món, esperant un intercanvi amb els marines, ja que ells s'havien quedat sense un vaixell, ja que el Marutabane s'havia trencat a causa de la mida d'en Wolf. El tracta era que ells rebrien un vaixell nou i ells prometien entregar la Bonney. L'Augur va ser l'encarregat de dir a en Barbanegra que l'Akainu venia en aquell vaixell i que per tant els marines no estaven interessats a negociar, motiu pel qual els pirates van fugir de l'illa.

TriviaEdita

  • El seu nom sembla estar basat en el pirata John Auger.
  • Durant la saga de Drum, es dóna aparició a les siluetes dels pirates d'en Barbanegra. L'aparença de l'Augur és l'única que realment concorda.
  • L'Augur guarda una evident semblança amb l'Adolphus, un dels servents del famós Baró de Munchausen de la pel·lícula homònima.
  • L'Augur no posseïa busoushoku haki abans del timeskip, fet que es confirma en l'episodi 325 quan aquest dispara l'Ace i la bala el travessa. Després dels dos anys no se sap si ha adquirit aquest poder.
  • Per la seva posició, està clar que és la contrapart de l'Usopp.
  • En un principi es pensava que el seu nom era Von Auge, que concordaria amb la seva capacitat de tir, ja que "auge" és "ull" en alemany.
  • Fa anys el 5 d'octubre.
  • El seu nom també podria estar basat en la mitologia romana, en concret a l'augur o endeví que llegia el vol de les aus. Això es relaciona amb les gavines a les que disparà a Jaya.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança