FANDOM

Vinsmoke Yonji
Manga - Anime

Vinsmoke Yonji anime

Informació
Nom japonès: ヴィンスモーク・ヨンジ
Nom anglès: Vinsmoke Yonji
Nom català: Vinsmoke Yonji
Primera aparició: Capítol 825; Episodi 783[1]
Afiliació: Família Vinsmoke; Regne Germa; Germa 66[2]
Ocupació: Príncep; Assassí
Sobrenom: "Cabrestant Verd" (ウインチグリーン, Uinchi Gurīn?)[2]
Edat: 21
Aniversari: 2 de març
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En "Cabrestant Verd" Vinsmoke Yonji és el quart fill i més petit de la família Vinsmoke sent, per tant, príncep del Regne Germa. És també comandant de l'exèrcit del regne Germa 66.[2]

AparençaEdita

Tal i com van dir els Pirates del Barret de Palla, en Yonji s'assembla molt al seu germà Sanji; tenen els trets facials gairebé idèntics, incloses les celles arrissades comunes en els membres Vinsmoke. Però porta els cabells tirats enrere en un tupè, les celles s'arrissen en direcció contrària (ambdues van cap a l'esquerra), i no té ni barba ni bigoti.

En Yonji porta roba fosca, amb el número 66 a la camisa i una capa amb caputxa que porta el número 4. Porta un cinturó a ratlles amb una calavera a la civella, guants metàl·lics, i unes ulleres de sol i auriculars sobre el cap.[2]

PersonalitatEdita

Tal i com va observar la Nami, en Yonji, com el seu germà gran Sanji, té qualitats bastant luxurioses. S'enamora immediatament de la bellesa de la Nami, i se'l veu menjant-se amb els ulls el cartell de recompensa de la Nami quan el vaixell de Germa 66 marxava de la breu reunió amb els Pirates del Barret de Palla.[3]

Però en altres aspectes en Yonji és molt diferent d'en Sanji. Se'l descriu com a cruel i mesquí, ja que es nega a ajudar en Ruffy quan aquest s'estava morint i diu als Pirates del Barret de Palla que hauran de saquejar el vaixell de Germa 66 per aconseguir-ne la cura. La seva germana gran, la Reiju, va dir que li mancava molta humanitat. També és molt orgullós, ja que es va enfadar quan la Reiju el va humiliar davant dels Pirates del Barret de Palla.[4]

En Yonji també és molt conscient dels afers de la seva família, ja que va decidir no ajuntar-se amb els Pirates del Barret de Palla per no posar en perill el casament d'en Sanji.

Habilitats i PodersEdita

Com forma part de la família Vinsmoke, en Yonji té molt poder polític, tot i que l'extensió de tal poder es desconeix.[2]

Sembla que té molta resistència, ja que no semblava estar gaire ferit després de la puntada de peu de la seva germana Reiju, tot i que ella hagués utilitzat prou força per enviar-lo volant bastants metres. També té bons reflexos perquè va poder defensar-se de la puntada inesperada de la Reiju.[5]

EquipamentEdita

Sent de la tecnològicament avançada família Vinsmoke, en Yonji té un equipament d'alta tecnologia. Porta alguna cosa a les sabates que li permet levitar a l'aire.[6]

HistòriaEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

En Yonji es va trobar amb l'equip de rescat d'en Sanji per primer cop just després d'entrar a les aigües de la Big Mom.[1]

El grup d'en Ruffy el confonia pel Sanji fins que ell els va convèncer que no era així. Quan va veure la Nami, s'en va enamorar. Com que va veure que el Thousand Sunny no era el vaixell on estava en Sanji, estava a punt de marxar. Però en Chopper el va cridar, encara que dient-li Sanji, fent-lo enfadar. En Chopper va demanar-li un antídot per l'enverinament d'en Ruffy, però en Yonji els va dir que només el podrien prendre per la força. La seva germana, la Reiju, va aparèixer i el va pegar per ser tan mal educat. Un cop ella va curar en Ruffy, en Yonji i la Reiju els va deixar sense muntar cap drama. També van decidir fer veure que no els havien vist per evitar que el casament d'en Sanji s'anul·lés. Va tornar al vaixell, bavejant pel cartell de recompensa de la Nami.[7]

TriviaEdita

  • Yon significa "quatre" en japonès.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 825 (pàg. 13) i Episodi 783, en Yonji debuta.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 826 (pàg. 4), es revelen detalls sobre ell.
  3. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 826 (pàg. 5-17).
  4. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 826 (pàg. 8).

Navegació Edita

[v · e]
Família Vinsmoke
Membres: Vinsmoke Judge  •  Vinsmoke Sora  •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Sanji  •  Vinsmoke Yonji
Grups: Germa 66  •  Pirates de la Big Mom
Articles relacionats
Arcs: Arc del Baratie  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Regne Germa  •  North Blue  •  Cop de les quatre nacions  •  Família Charlotte  •  Submón  •  Assassí  •  Reverie  •  Sora, el Guerrer del Mar