FANDOM

Wanda
Manga - Anime

Wanda anime

Informació
Nom japonès: ワンダ
Nom anglès: Wanda
Nom català: Wanda
Primera aparició: Capítol 804; Episodi 753[1]
Afiliació: Ducat de Mokomo
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Wanda és una mink canina i una membre de la Tribu de les Bèsties Guardianes.

AparençaEdita

Com a mink, té un cos humanoide amb una figura curvilínia i ben dotada, i trets animals. En el seu cas, té trets canins.

La Wanda porta pantalons llargs ,sabates de taló i un biquini a ratlles. El seu conjunt en general sembla a un dels conjunts anteriors de la Nami tal i com va observar l'Usopp.[1]

PersonalitatEdita

Sembla que no és tan hostil com els altres minks, ja que va intentar ajudar els Pirates del Barret de Palla donant-los direccions a Zou. També va protegir en Ruffy dels guardians del Bosc de la Balena. La Wanda també es preocupa per l'illa i els seus ciutadans donat que va declarar molt trista que el pirata Jack va ser el que va causar el recent desastre.

Semblant a un gos, té l'hàbit de llepar les cares dels altres, tal i com es va veure quan li va fer a en Ruffy.

Habilitats i PodersEdita

La Wanda pot calmar els guardians del Bosc de la Balena, els quals els Pirates del Cor van ser incapaços de controlar. Sent d'una tribu guardiana, es pot assumir que la Wanda té habilitats en el combat.

ArmaEdita

La Wanda porta un alfange al maluc. No se sap com l'utilitza.

HistòriaEdita

Arc de ZouEdita

Va aparèixer per primer cop muntant el seu caiman quan va aturar l'atac de la Carrot a en Zoro. Li va dir a la Carrot que necessitaven tractar amb un intrús al Bosc de la Balena.[1]

Després que la Carrot valorés la situació des de dalt al cel, la Wanda i la Carrot van marxar a corre-cuita. Abans de marxar, la Wanda va dir al grup d'en Zoro on trobar en Sanji i el seu grup, tot i que també va afirmar que estaven morts. Un cop van arribar al Bosc de la Balena, la Wanda i la Carrot van aturar la lluita entre en Ruffy i un dels guardians. La Wanda va explicar a en Ruffy que la raó per la qual l'havia atacat era perquè havia penetrat il·legalment al bosc. Després que en Ruffy es retrobés amb els Pirates del Cor, la Wanda va explicar a en Ruffy sobre l'atac recent d'en Jack a Zou. Aleshores es va oferir a portar en Ruffy on eren el grup d'en Sanji. En Ruffy estava emocionat, però la Wanda semblava pessimista al respecte.

TriviaEdita

  • El seu nom ve de wan, que en japonès és la onomatopeia del lladruc d'un gos.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 804 (pàg. 17) i Episodi 753, la Wanda debuta.