FANDOM

Wanze
Manga - Anime

Wanze

Informació
Nom japonès: ワンゼ
Nom anglès: Wanze
Nom català: Wanze
Afiliació: CP7
Ocupació: Agent del CP7
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 4 de setembre[1]
Doblatge català:
En Wanze és un agent del CP7, l'únic que ha sortit. Té el poder de la pasta d'espaguetis. Va lluitar contra en Sanji al quart vagó del Puffing Tom.

AparençaEdita

Wanze cara canviada

En Wanze amb la cara canviada.

Quasi sempre se'l veu amb un somriure a la cara, encara que estigui espantat. Té els cabells blancs i esponjosos. Les seves dents són semblants a les d'un conill i té un espiral a cada galta. Vesteix amb una jaqueta negra descordada, ensenyant així el seu pit, un mocador taronja al coll, uns pantalons també negres amb una cinta taronja a la cintura i unes sabates negres amb uns patins. Porta les mànigues arremangades, que són d'un color groguenc. Darrera la camisa porta la paraula MAD ("mad" significa "boig" en anglès).

A l'enfrontament contra en Sanji, aquest li va canviar la cara mitjançant puntades de peu, convertint-lo a un estil similar al bishonen. Amb una puntada de peu al tors, però, la seva cara va tornar a la normalitat.

PersonalitatEdita

Normalment actua incontroladament i capritxosa perquè els seus enemics el subestimin i se'n refiïn, sent un gran error ja que és fort i té uns grans amb reflexes. Es mareja quan veu espirals, com la cella d'en Sanji. Té molt mal geni i no li agrada que el molestin. Poques vegades canvia la seva expressió facial (que és amb un somriure "estúpid"), fins i tot quan ell mateix diu que està espantat. Això, normalment, molesta als seus enemics, ja que sembla una provocació. No obstant això, es va enfadar quan en Sanji el va convertir en un bishonen, afirmant que li havia destrossat la cara. Igual que altres personatges de One Piece, en Wanze té el seu riure propi, que es una repetició de "sa" (és a dir, Sasasasasasa!).

Habilitats i podersEdita

Més informació: Ramen Kenpo
Vestit d'en Wanze

Vestit de fideus d'en Wanze

En Wanze és un expert en la lluita cos a cos. Porta patins i fa fideus de ramen, menjant farina i usant els pèls del nas per tallar-los. Malgrat això, en Sanji declara que en Wanze no és apte per ser cuiner perquè és un irrespectuós amb el menjar. És bastant calculador, ja que va descobrir la debilitat d'en Sanji (immobilitzant les seves cames el deixava sense poder) després de lluitar amb ell solament uns minuts. Lluita amb la seva tècnica pròpia, anomenada "Ramen Kenpo" (estil fideu), disparant fideus pel seu nas i usant-los de diferents maneres. Si està molt apurat, pot arribar a utilitzar els fideus com un vestit de batalla, que tot el que toca s'enganxa a ell. També pot fer servir ganivets de cuina com a dards i espases.

HistòriaEdita

Sanji vs Wanze

En Wanze contra en Sanji

Després de barallar-se amb en T-Bone i els seus soldats, en Sanji, en Franky i l'Usopp (com a Sogeking) arriben al vagó número 4, on es troben amb en Wanze. Després d'una petita xerrada que els provoca, en Franky i l'Usopp van al següent vagó, mentre que en Sanji es queda per lluitar contra ell. El primer que fa és fer ramen amb el nas i crear un vestit de batalla amb ells. En Sanji hi queda atrapat, ja que se li enganxen els peus després d'intentar atacar, i en Wanze el copeja diverses vegades. En Sanji intenta alliberar-se, enfadat, perquè en Wanze malgasta sense cura el menjar. Per això, deixa el seu estil de lluita basat en les puntades de peu i usa dos ganivets de cuina per tallar el vestit d'en Wanze, deixant-lo indefens. Després el copeja amb diverses puntades a la cara convertint-lo en una persona més atractiva. Furiós per això, en Wanze treu un ganivet enverinat, atacant a en Sanji mentre insulta a la Nico Robin. Llavors, en Sanji, enfadat per les paraules del seu enemic, el copeja amb una puntada a la seva cara, retornant-la a la normalitat i llançant-lo inconscient al vagó dels membres del CP9. Es desconeix què va ser d'ell després d'això.

Grans batallesEdita

Abans de One Piece Edita

Wanze esbós SBS

Els esbossos d'en Wanze.

En Wanze originalment havia de ser una xef sexy, que es va canviar a un home surfista amb ulleres. Al tercer disseny semblava un cuiner francès, amb una mirada semblant a la seva versió bishonen. Al cinquè disseny era semblant a un simi.[2]

TriviaEdita

  • Wanze episodi 303

    En Wanze a l'episodi 303.

    Fa una aparició molt breu dins l'episodi 303, on és vist en el fons.
  • En Wanze fa un breu cameo a One Piece Gold durant la carrera de bòlids, declarant-se a la seva nòvia a la nòria.
  • En una enquesta a la Shonen Jump per determinar els personatges més populars de la sèrie, en Wanze va quedar en la posició 75.
  • En Wanze és l'únic personatge que ha fet que en Sanji lluiti fent servir armes, en aquest cas ganiverts.
  • "Wanze" en alemany vol dir heteròpter, un grup d'insectes.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep Databook, es revela el seu aniversari.
  2. SBS One Piece Manga - SBS Volum 42, l'Oda mostra els seus esbossos per en Wanze.