FANDOM

Esbós
Article incomplet

Wetton
Wetton
Informació
Nom japonès: イガラム
Nom anglès: Wetton
Nom català: Wetton
Primera aparició: Episodi 140
Afiliació: Govern de Ruruka; Pirates d'en Wetton (abans)
Ocupació: Alcalde de Ruruka; Capità (abans); Pirata (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Wetton és el principal antagonista de l'arc de la Boira de Sant Martí.

Aparença Edita

Wetton jove

En Wetton de jove, durant el saqueig de Ruruka

En Wetton és un home vell i arrugat amb els cabells i la barba vermells. Pel que sembla, ha estat utilitzant aquest estil, com a mínim 50 anys.

Quan era més jove, tenia tatuatges blaus per tot el cos i amb una capa de pirata. Ara, porta un uniforme morat similar als de tots els seus soldats i els seus familiars. Es recolza en un bastó amb mànec semblant a un cap de toro vermell amb sis banyes blanques, similar a la primera part del seu antic vaixell pirata.

Quan era un home entre 30 i 40 anys, solia ser una persona amb alt nivell de resistència, i lluitava amb una destral enorme. Avui dia, però, per la seva edat, només és capaç de lluitar amb un vestit de batalla armat amb dos llançaflames connectats a braços mecànics.

Història Edita

Ell és un ex pirata, que va cremar Ruruka i després es va convertir en el seu alcalde, perquè ell anhelava per a la seguretat i el poder. Més tard, va ficar impostos exorbitants i ximples, per completar la construcció de la Torre Irisada, per tal d'obtenir accés als tresors de la Boira de l'Arc de Sant Martí. Quan els Pirates del Barret de Palla van arribar i no van voler pagar els impostos, va lluitar contra en Sanji, guanyant. Va aconseguir arribar a la boira i hi va carregar molts tresors, però, quan es va trobar amb en Ruffy, es va burlar dels somnis, fent que en Ruffy s'enfades i el va derrotar. Quan va arribar a terra ferma, el marine Rapanui Pasqua, el va detenir.