FANDOM

White Berets
White Berets Infobox
Informació
Nom japonès: ホワイトベレー (abans); 神の護衛隊 (ara)
Nom anglès: White Berets
Nom català: White Berets
Afiliació: Déu d'Skypiea (ara);
Exèrcit del Déu (abans)
Ocupació: Policia d'Skypiea
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

La Guàrdia del Déu, coneguda abans com a White Berets, és l'única força policial d'Skypiea[1][2].

AparençaEdita

Com a White Berets, duen un uniforme molt característic que consisteix en camises de color porpra, uns pantalons molt amples de color blau cel amb estampats en forma de núvol, unes botes fosques i altes i, donant nom al cos policial, unes boines blanques al cap on hi ha inscrites les lletres "WB". Estan armats amb dos ganivets i fletxes làcties[1].

PersonalitatEdita

Segons el mateix McKinley, són el cos més indulgent, amable i comprensiu de tot Skypiea.

Per altra banda, de vegades tenen un comportament curiós: en comptes de caminar, repten al terra sense aparentment cap motiu i, quan saluden amb el tradicional "melic", fan un gest estrany amb les mans, posant-se-les darrere del cap com si fossin banyes[1].

Habilitats i PodersEdita

Els White Berets actuen sota les ordres directes dels Sacerdots d'Skypiea i, a diferència d'aquests, no tenen cap habilitat sobrehumana que els permeti de lluitar amb cert avantatge. Es limiten a cercar criminals poc importants, classificant-los en "graus" segons els delictes comesos. Els delictes de més rellevància no els jutgen ells, sinó els sacerdots o el mateix Eneru.

L'arma més important dels White Berets són les fletxes làcties, que són fletxes normals i corrents però que tenen enganxat un dial que crea núvols sobre els quals els White Berets poden patinar per confondre i capturar l'enemic. Tot i això, aquest atac no té cap efecte contra en Ruffy.

Judici del DéuEdita

El sistema de judicis d'Skypiea es basa en la classificació dels delictes segons graus, cadascun dels quals és jutjat per una institució i penat d'una forma diferent. Aquesta és la llista dels delictes i penes coneguts[3]:

Grau Delicte Pena
11 Entrada il·legal a Skypiea. Pagar deu cops la taxa d'entrada (10.000.000.000 d'Èxtols per persona).
10 Destrucció de propietat de l'Illa del Cel.
9 Pesca d'espècies protegides.
8 Robatori de propietat de l'Illa del Cel.
Menjar-se espècies protegides.
7 Amenaçar un White Beret.
6 Fer massa soroll.
5 Obstrucció als actes d'un White Beret. Flotar als núvols (pena de mort).
2 Atacar un White Beret. Judici d'un Sacerdot.
1 Escapar del Judici d'un Sacerdot. Es considera una declaració de guerra al Déu Eneru.

HistòriaEdita

PassatEdita

Els White Berets eren originalment membres del Cos Celestial al servei directe d'en Gan Fall. Quan l'Eneru va derrotar-los, aparentment van trair el seu antic Déu[4].

Saga de l'Illa del CelEdita

Arc d'SkypieaEdita

Els White Berets apareixen per primer cop quan vénen a buscar els Pirates del Barret de Palla per entrar il·legalment a Skypiea, als quals acaben acusant d'una sèrie de delictes fins que la Nami ataca el seu capità, en McKinley, condemnant-los a ser jutjats pels Sacerdots[5].

Quan els habitants de l'Illa del Cel han de fugir de casa seva, en McKinley assegura que el motiu pel qual obeeixen l'Eneru és que van pensar que si eren ells els qui jutjaven els habitants d'una forma indulgent, no els haurien de jutjar de forma brutal els Sacerdots o el mateix Eneru. És per això que, quan descobreixen l'autèntic pla de l'Eneru, consistent a ensorrar Skypiea, comencen a coordinar la fugida ajudant tothom a salvar-se[6].

Des de les Cobertes del MónEdita

Guàrdia del Déu
Després de dos anys, el cos ha canviat el seu nom pel de Guàrdia del Déu, en Wiper s'ha convertit en el líder, i s'hi han incorporat alguns guerrers shandians, com en Genbou, en Kamakiri i en Braham[2].

TriviaEdita

  • El nom de "White Berets", que significa "Boines Blanques", probablement és una referència als "Green Berets" o "Boines Verdes" australians, britànics i estatunidencs.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 26 Capítol 241 (pàg. 17) i Episodi 155, els White Berets debuten.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 66 Capítol 648, mini-història de portada: Des de les Cobertes del Món Vol. 31, els White Berets canvien de nom i de líder.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 26 Capítol 243 i Episodi 156, en McKinley parla sobre la classificació en graus dels delictes.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 30 Capítol 279 i Episodi 182, en McKinley explica a la Conis el seu passat i el de molts companys com a membres del Cos Celestial.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 26 Capítols 241243 i Episodis 155156, els White Berets busquen i jutgen els Pirates per diversos delictes.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 30 Capítol 279 i Episodi 182, en McKinley i la resta de White Berets ajuden els habitants de l'Illa de l'Àngel a fugir.

NavegacióEdita

[v · e]
Exèrcit del Déu
Déu: Eneru
Sacerdots: Ohm  •  Gedatsu  •  Shura  •  Satori
Forces militars: Soldats Celestials (Yama  •  Hotori i Kotori)  •  Cos Celestial (Moyle)  •  Holy  •  Fuza  •  Gode
Policies: White Berets (McKinley)
Vaixell(s): Màxim
Habilitats
Fruites del diable: Goro Goro no Mi
Armes: Fletxa làctia  •  Destral de deu cops  •  Llança incendiària  •  Eisen Whip  •  Nonosama Bo
Estils de Lluita: Mantra
Dials: Dial destral  •  Dial de vent  •  Dial de flama  •  Dial olorós  •  Dial de calor  •  Dial d'impacte  •  Dial de jet  •  Dial làctic
Altres: Judici (Judici de la Bola  •  Judici de la Corda  •  Judici del Pantà  •  Judici del Ferro)  •  Núvol (Núvols sorpresa  •  Núvols de corda  •  Núvols de pantà  •  Núvols de ferro)
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: La vida accidental d'en Gedatsu a la Mar Blava  •  Les grans operacions espacials de l'Eneru
Localitzacions: Skypiea  •  Bilka  •  Lluna  •  Illa Karakuri