FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Whitey Bay" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Whitey Bay
Manga - Anime

Whitey Bay

Informació
Nom japonès: ホワイティベイ
Nom anglès: Whitey Bay
Nom català: Whitey Bay
Afiliació: Aliada dels Pirates d'en Barbablanca; la seva pròpia tripulació
Ocupació: Pirata; Capitana
Sobrenom: "Bruixa de gel" (氷の魔女, Kōri no Majo?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 31 d'Octubre[1]
Doblatge català:
La Whitey Bay, coneguda com la "Bruixa de Gel", és un capitana pirata del Nou Món. Va ser una dels molts pirates que es van aliar amb els Pirates d'en Barbablanca i van anar a Marineford per rescatar a en Portgas D. Ace de la seva execució.

AparençaEdita

Whitey Bay Cera

La figura de cera de la Whitey Bay feta per en Diego.

Té el cabell llarg i ondulat, de color blau, els llavis carnosos i sempre una expressió de confiança a la cara. Llueix un vestit curt i arrapat a ratlles de colors foscos, cordat per cordons i botons en forma de flor, amb mànigues soltes, una bufanda i uns lligacames. També porta un mocador amb un estampat de cercles al cap, i, a sobre, un barret pirata blau i morat clar amb la seva bandera pirata al centre, un crani amb un disseny de floc de neu. Porta també una capa penjant a l'esquena i unes botes amb taló.

PersonalitatEdita

Havent aparegut només en poques ocasions, se sap poc sobre la seva personalitat. Es podria assegurar que sempre té una postura de major seguretat i una actitud una mica relaxada, encara que sempre està disposada a ajudar als del seu bàndol.

Abilities and PowersEdita

La Whitey Bay ha aconseguit fer-se una reputació al Nou Món i aliar-se amb Barbablanca gràcies a les seves habilitats.

ArmesEdita

A l'anime, és vista portant una espasa.

Vaixell PirataEdita

Trenca-gel Whitey Bay

El trencaglaç de la Whitey Bay trencant el gel de l'Aokiji.

HistòriaEdita

PassatEdita

Va començar com a pirata i en el camí es va guanyar molta infàmia i un preu pel seu cap en el Nou Món.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de MarinefordEdita

Whitey Bay a Marineford

La Whitey Bay a Marineford.

Al saber que l'Ace anava a ser executat, la Whitey Bay i la seva tripulació es van unir a diversos altres pirates i la tripulació d'en Barbablanca per rescatar-lo. En arribar a Marineford, quan va començar la guerra amb l'Armada, l'aliança pirata es van trobar els seus vaixells congelats al mar per culpa de l'Aokiji. No obstant això, aquest contratemps no va aturar a la Whitey Bay i a la seva tripulació. Ja que el seu vaixell és un trencaglaç, simplement va trencar el gel. Mentre navegaven, van crear una altra obertura en les formacions de l'Armada perquè en Barbablanca i els seus aliats poguessin entrar-hi, a més de pel forat que ja havia fet l'Ozu Jr.[2][3]

A mesura que la batalla es va anar perllongant i es van anar desenvolupant els esdeveniments, la Whitey Bay i els altres pirates van ser instruïts per deixar d'atacar Marineford. En Barbablanca va notar que alguna cosa estava passant amb els soldats i per tant va instruir a la Bay i la resta que ataquessin per la base en comptes dels costats.[4]

No va tornar a ser vista durant la guerra. A l'arribar en Shanks i en cridar el final de la guerra per part d'en Sengoku, ella juntament amb la resta de la tripulació d'en Barbablanca marxa.

Arc de després de la GuerraEdita

Ella, juntament amb la resta de la tripulació i aliats va assistir a l'enterrament d'en Barbablanca i de l'Ace en un lloc secret d'algun lloc del Nou Món.

Grans Batalles Edita

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World pàg. 166, es revela l'aniversari de Whitey Bay
  2. One Piece Manga - Vol. 57 Capítol 553, l'Aokiji congela la badia de Marineford, atrapant a en Barbablanca i els vaixells dels seus aliats.
  3. One Piece Manga - Vol. 57 Capítol 556, la nau de la Whitey Bay trenca el gel creat per l'Aokiji.
  4. One Piece Manga - Vol. 57 Capítol 559, la Whitey Bay i la resta dels aliats d'en Barbablanca són instruïts a canviar la seva tàctica contra Marineford.