FANDOM

Yasopp
Manga - Anime

Yasopp

Informació
Nom japonès: ヤソップ
Nom anglès: Yasopp
Nom català: Yasopp
Afiliació: Pirates del Pèl-Roig
Ocupació: Pirata; Tirador
Sobrenom: "Perseguidor" (追擊者 (チェイサー), Chaser?)
Edat: 35 (Capítol 1)
45 (Del Capítol 1 al 597)
47 (Time-skip)
Aniversari: 2 d'agost
Alçada: 183 cm
Recompensa:
Doblatge català:
En Yasopp és el franctirador dels Pirates del Pèl-Roig. També és el pare de l'Usopp i era el marit de la Banchina.

Aparença Edita

Yasopp amb pistola

En Yasopp a la ciutat natal d'en Ruffy.

La seva aparença és molt similar al seu fill, però, no comparteix el mateix nas llarg i té el cabell ros. No obstant això, fa vint anys, els seus rínxols atapeïts eren negres com els de l'Usopp. Al Romanç Dawn el seu pèl era ondulat. Ara, sembla que porti rastes. Temps enrere, el seu cos era més prim, mentre que en la seva última aparició, sembla que s'han tornat més musculós, probablement a causa del pas del temps i les seves pròpies experiències personals.

Tenia el nom escrit a la cinta del front, mentre que en la seva última aparició no tenia la cinta i el seu nom estava escrit en el seu braç dret. Durant la seva estada a Fuschia, portava una camisa blau fosc, pantalons que li arribava fins a les cames i les sabates de color blau amb sivelles en elles. Es va posar la cinta en aquest moment. A Marineford, llueix una fosca camisa, pantalons curts, botes estàndard i un gran cinturó amb una bossa lligada. També té un petit collaret al voltant del coll i una capa blanca amb estrelles blau marí. Té el seu rifle lligat a l'esquena a través d'una banda. També és més musculós que les seves aparicions anteriors.

Estranyament, tot i que es dibuixa amb els cabells rossos en obres d'art oficials presentats per l'Oda i en l'anime, en el manga el color del seu pèl és negre.

Personalitat Edita

Comparteix molts trets de personalitat amb el seu fill, incloent la possibilitat d'animar a la resta del seu equip a unir-se a la diversió. Ell està molt orgullós del seu fill, fins al punt que sovint parlava del seu fill una vegada i una altra a en Ruffy. Durant la seva estada al poble d'en Ruffy.

Relacions Edita

Família Edita

Usopp Edita

L'Usopp es revela com el fill d'en Yasopp. L'Usopp no sap molt sobre del seu pare, només que ell és un membre de la tripulació de Pirates d'en Shanks. Es diu que l'Usopp mentia que els pirates estaven arribant al poble, amb l'esperança que el seu pare havia tornat. Quan en Ruffy era un nen, recorda a en Yasopp explicant històries sobre el seu fill que havia deixat a casa. Tots dos, en Yasopp i l'Usopp són franctiradors, que sembla ser alguna cosa d'un tret compartit.

Banchina Edita

La Banchina era l'esposa d'en Yasopp. Es van separar (A causa de la seva insistència, per perseguir el seu somni de ser un pirata), quan es va unir a en Shanks.

En Yasopp és retratat com un franctirador pràcticament inigualable, capaç de disparar a les antenes d'una formiga a cent metres de distància sense danyar a la resta. En Ruffy també va indicar que ell mai l'havia vist perdre un combat.

En un episodi de farciment, en Daddy Masterson era un franctirador expert de la Marina i va ser conegut com un dels millors. No obstant això, en Yasopp el va derrotar en un duel.

Armes Edita

Com que és un franctirador, porta armes de foc en ell gairebé tot el temps. Al principi se li veu portant una pistola d'espurna, però després ha portat una escopeta, probablement per la seva creixent força i la seva pròpia preferència personal.

Història Edita

Romance Dawn Edita

Yasopp 20 anys enrere

L'aparença d'en Yasopp quan va ser reclutat per en Shanks.

Dos anys després de que el Rei dels Pirates Gol D. Roger fos executat i tres anys abans de que l'Usopp naixes, en Shanks va aparèixer a les Illes Gekko demanant per un home anomenat Yasopp i presentant-se a si mateix com un pirata. Perquè en Shanks l'anés a buscar, implica que en Yasopp ha d'haver tingut una bona reputació.

Quan l'Usopp era jove, en Yasopp va sortir de casa per convertir-se en un pirata en la insistència de la seva dona, que volia que perseguís els seus somnis sense importar el que passes. En Yasopp després es va unir als Pirates de Pèl-Roig i els va seguir a la ciutat natal d'en Ruffy.

Quan estava a Fuschia, en Yasopp sovint demostrava les seves habilitats de tir increïbles a en Ruffy, així com li explicava les històries del seu fill. Va sortir del poble amb els altres i es va traslladar a la Grand Line.

La saga de l'Arlong Edita

En Yasopp es veu de nou quan en Mihawk porta la notícia de la primera recompensa d'en Ruffy a en Shanks, mostrant el seu cartell. Ell tenia ressaca amb la resta de la tripulació.

La saga de Jaya Edita

Se'l veu amb la tripulació, quan en Rockstar va tornar del vaixell d'en Barbablanca. Fins i tot llavors a la neu freda, la tripulació estava de festa.

Després d'Enies Lobby Edita

Quan en Shanks decideix visitar a en Barbablanca, es va veure amb en Ben Beckman i en Lucky Roo com miraven la baralla d'en Shanks amb en Barbablanca.

La saga de Marineford Edita

Yasopp

En Yasopp a Marineford.

En Yasopp va arribar a Marineford juntament amb la resta de la tripulació per intentar posar fi a la guerra. En Yasopp va ser vist de peu al costat d'en Shanks i la resta de la tripulació, preparant-se per al combat potencial, però en Sengoku va acceptar la treva i va posar fi a la guerra. A l'anime, també ha combatut contra els Pirates d'en Barbanegra, mostrant la seva arma de manera amenaçadora a en Van Augur.

Grans Batalles Edita

Batalles de farciment Edita