FANDOM

Yokozuna
Manga - Anime

Yokozuna

Informació
Nom japonès: ヨコヅナ
Nom anglès: Yokozuna
Nom català: Yokozuna
Afiliació: Tom's Workers (abans)
Ocupació: Ajudant; Mascota (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Yokozuna va ser la mascota de la Tom's Workers i també ajudava en alguns treballs.

AparençaEdita

És una granota gegant de color marró. Té cabells negres que li recorren tota l'esquena i els porta lligats a l'estil samurai. Té el cos plè de cicatrius i ferides. Vesteix amb uns calçotets semblants als d'un lluitador de sumo. Tot i ser una granota és capaç de posar-se de peus.

PersonalitatEdita

És extremadament fidel als seus amics i a la gent que estima, sobretot amb en Franky amb qui quan era jove compartia moltes experiències i coneixements.

És una gran nedadora, sobretot a l'estil crol. També és extremadament forta capaç de posar-se davant del Tren de Mar i intentar aturar-lo tot i que aixo li ha deixat les nombroses cicatrius que té. Durant la batalla d'Enies Lobby va aturar diverses boles de ferro dels condemnats que lluiten pel Govern Mundial.

HistòriaEdita

PassatEdita

Va formar part de la Tom's Workers com a mascota i també com a ajudant carregant fustes i material divers i ajudant a la construcció de diversos vaixells i del Tren de Mar. Va estar present durant el judici d'en Tom a Water 7 i va plorar per la pèrdua del seu mestre i amic. Més tard va veure en Franky intentant aturar el Tren de Mar per salvar en Tom i va agafar aquest costum per tal de fer-se més forta i evitar perdre més gent estimada.

Saga de Water 7Edita

Va sortir per primera vegada a la història actual quan nedava prop de l'estació de pas distraient el Pirates del Barret de Palla i provocant que quasi xoquin contra el Tren de Mar. Llavors la Kokoro els explica l'acció de la granota. Torna a sortir quan la tipulació, juntament amb la gent de la Galley-La Company i la Família Franky es dirigeixen a Enies Lobby per tal de salvar la Nico Robin i en Franky. La Kokoro li explica la situació des del Rocket Man i decideix unir-se a la causa per salvar el seu amic.

Saga d'Enies LobbyEdita

Quan arriben a Enies Lobby lluita per ajudar a la tripulació del Barret de Palla a arribar a la torre judicial. Atura amb les mans diverses boles de ferro dels membres del jurat i demostra tenir una gran resistència. Més tard és salvada per l'Oimo i en Kashi quan cau esgotada i aquests arriben per ajudar a tombar l'illa judicial. Finalitzada la batalla puja al Tren de Mar i torna a Water 7 juntament amb la resta d'aliats.

Dos anys desprésEdita

Actualment viu amb la Kokoro i la seva família i ha deixat d'intentar aturar el Tren de Mar.