FANDOM

Yotsubane
Manga - Anime

Yotsubane Anime

Informació
Nom japonès: ヨツバネ
Nom anglès: N/A
Nom català: N/A
Primera aparició: Capítol 269; Episodi 176[1]
Afiliació: Shandians
Ocupació: Guerrer shandià
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Yotsubane[2] és un dels guerrers shandians que lluità contra l'Eneru durant el seu Joc de Supervivència[1][3].

AparençaEdita

En Yotsubane és un home prim, alt i musculat, amb dues ales a l'esquena com els altres shandians. Duu una gorra de franges vermelles i blanques, amb quatre plomes, i orelleres a cada costat. Vesteix amb una túnica groga que deixa al descobert la meitat del seu tors, amb volants blancs a la part baixa i sanefes en forma de triangles morats i blaus. Al voltant del tronc duu un cinturó marró amb el qual lliga l'arc i les fletxes a l'esquena[1].

PersonalitatEdita

Com a guerrer shandià que és, en Yotsubane és un home valent i lleial a la seva gent. Una mostra de la seva valentia i coratge és el fet que ataca sense pensar-s'ho un sacerdot d'Skypiea, l'Ohm, durant el Joc de Supervivència[3].

Habilitats i PodersEdita

Tenint en compte que és un guerrer shandià, ha de ser força poderós. De fet, va ser dels shandians que més estona va poder combatre al Joc de Supervivència, sent capaç d'arribar on és l'Ohm, tot i que allà va ser derrotat[3].

ArmesEdita

Duu un arc i unes fletxes a l'esquena, tot i que no se sap el grau de punteria i destresa que hi té[1].

HistòriaEdita

Saga de l'Illa del CelEdita

Arc d'SkypieaEdita

Apareix per primer cop quan arriba al camp de batalla on l'Ohm s'està enfrontant a en Zoro, en Wiper i en Gan Fall cridant, juntament amb d'altres shandians, que són allà per ajudar a en Wiper a derrotar l'Eneru[1].

Després d'una breu conversa amb l'Ohm sobre el dret del seu poble sobre el Jardí Superior, amenaça i ataca el sacerdot amb una fletxa, però falla el tir. Aleshores, en Holy l'ataca encastant-lo contra les ruïnes de Shandra. Allà, aterra contra una de les trampes d'on surten filats espinosos de núvol de ferro, ferint-lo i deixant-lo fora de combat[3].

Batalles importantsEdita

TriviaEdita

  • El seu nom significa "quatre plomes", en referència a les quatre plomes que té sobre el cap.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece Manga i Anime — Vol. 29 Capítol 269 (pàg. 12) i Episodi 176, en Yotsubane debuta en arribar a la zona on es troba el sacerdot Ohm.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 212), es revela el seu nom.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 29 Capítol 270 (pàg. 1-3) i Episodi 177, en Yotsubane és derrotat per en Holy després de provar d'atacar l'Ohm.

NavegacióEdita

[v · e]
Shandians
Antics shandians: Calgara  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Nola  •  Déu Kashi  •  Pantri
Actuals shandians: Wiper  •  Laki  •  Kamakiri  •  Braham  •  Genbou  •  Aisa  •  Cap dels Shandians  •  Isa  •  Yotsubane  •  Mayushika  •  Warashi
Habilitats
Armes: Waver  •  Dials  •  Bazuca de flames  •  Pistola de flaix  •  Espasa de flames
Altres: Mantra
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Jaya  •  Shandra  •  Skypiea  •  Jardí Superior
Altres: Febre dels arbres  •  Campana d'Or