FANDOM

Zeus
Manga - Anime

Zeus anime

Informació
Nom japonès: ゼウス
Nom anglès: Zeus
Nom català: Zeus
Primera aparició: Capítol 827; Episodi 786[1]
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Pirates de la Big Mom (abans)[2]
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Zeus és un núvol elèctric homie que la Big Mom convoca amb la mà esquerra.[2]

AparençaEdita

En Zeus és un gran núvol que normalment apareix de colors clars però quan causa una tempesta es torna fosc.[2] Porta una gorra de beisbol a ratlles al cap.[1]

Quan inicialment en Pound el va descriure, li faltaven la gorra i la majoria dels trets facials.

PersonalitatEdita

En Zeus és molt lleial a la Charlotte Linlin i hi acudirà quan el demani. Sembla que es preocupa pels ciutadans de Totto Land i odia veure-ls tormentats pels rampells de la Big Mom, però a diferència dels altres homies, en Zeus saps que és inútil intentar raonar amb la Big Mom quan està en un d'aquests.[2]

Habilitats i podersEdita

En Zeus és capaç de crear grans tempestes i llamps.[2][3] També pot fer caure pluja dolça.[4]

HistòriaEdita

PassatEdita

Quan l'Urouge va envair Totto Land i va derrotar l'Snack, la Big Mom va fer que en Zeus i en Prometheus creessin una gran tempesta elèctrica mentre en Cracker marxava cap a derrotar l'Urouge.[2]

Saga dels YonkoEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

En Zeus va ballar amb la Big Mom juntament amb els altres homies quan ells va demanar per un informe de l'estat dels preparatius pel casament d'en Sanji i la Charlotte Pudding.[1] Durant el rampell de la Big Mom a la Ciutat Dolça, en Zeus va dir a en Prometeus que era inútil intentar parlar amb ella durant una de les seves rabietes, i que no els escoltaria.[5]

Quan en Monkey D. Ruffy va envair l'Illa Pastís i va derrotar en Cracker, en Zeus i en Prometeus van crear una gran tempesta de pluja dolça mentre l'exèrcit de la Big Mom atacava en Ruffy.[6]

Més tard, en Zeus va tornar al Castell mentre portava un Cargol Telèfon al llom per a que la Big Mom hi parlés.[7]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 82 Capítol 827 (pàg. 16-17) i Episodi 786, En Zeus apareix per primera vegada.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 843 (pàg. 9), En Zeus és mencionat per primera vegada.
  3. One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 845 (pàg. 4-5).
  4. One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 845 (pàg. 6).
  6. One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 845 (pàg. 3-4, 6).
  7. One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 847.