FANDOM

Zucca
Manga - Anime

Zucca anime

Informació
Nom japonès: ズッカ
Nom anglès: N/A
Nom català: Zucca
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Zucca[1] és un infame pirata del Nou Món aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Aparença Edita

Zucca conceptes

Concepte artístic d'en Zucca

És un home amb aparença d'home llop. Té el cabell marró, una frondosa barba també marró i unes orelles de mentida de color beix. Se'l veu portant una espasa a l'esquena.

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra de Marineford arriscant la vida per tal de salvar l'Ace de l'execució.

Habilitats i PodersEdita

És un pirata que ha aconseguit una infame reputació al Nou Món. Va establir una aliança amb en Barbablanca. En Zucca és un espadatxí ja que se'l veu portant una espassa a Marineford. I tot i que no és coneix exactament el seu nivell d'habilitat com a espadatxí és assumible que és molt elevat.

Història Edita

Passat Edita

Temps abans de la història actual en Zucca és va convertir en un conegut pirata del Nou Món i es va aliar amb els Pirates d'en Barbablanca.

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de Marineford Edita

Aliats d'en Barbablanca a Marineford

En Zucca amb altres capitans pirata

Quan en Portgas D. Ace havia de ser executat a Marineford en Zucca i la seva tripulació van unir forces dins de l'aliança amb els Pirates d'en Barbablanca per tal de salvar-lo.

La primera aparició d'en Zucca té lloc després de que l'Squard apunyalés en Barbablanca. És vist amb altres pirates carregant contra la Marina després de que en Barbablanca destruís els icebergs. Després se'l veu aprop d'en Ruffy i l'Ace poc abans de la mort de l'Ace amb altres capitans pirata com en Choi i en Rush.

Més tard és vist novament amb en Baggaley, en Palms, l'Andre i en Julius quan el submarí dels Pirates del Cor s'endinsa al mar.

Arc de després de la Guerra Edita

Ell, juntament amb la seva tripulació, van assistir a l'enterrament d'en Barbablanca i l'Ace en una illa desconeguda del Nou Món.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • En italià "Zucca" vol dir carbassa i carbassó, i també és el nom d'un aperitiu comercial.

Referències Edita

  1. One Piece Green: Secret Pieces, es revela el nom d'en Zucca.