FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Łap-Łapowoc to diabelski owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na odbicie wszystkiego, czego dotknie i jest fizycznie reprezentowany jako łapki na dłoniach władającego. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-łapą (肉球人間 Nikukyū Ningen). Łapki są na stałe przyczepione do władającego, a Kuma musi nosić rękawiczki, gdy moc nie jest mu potrzebna. Został zjedzony przez Królewskiego Wojownika Mórz, Bartholomew Kumę.

Etymologia

  • Nazwa owocu pochodzi od słowa nikukyū (肉球), które oznacza po japońsku "łapę".
    • Słowa nikyu nie należy mylić ze słowem niku (肉), które oznacza "mięso".
  • W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, owoc nosi nazwę Łap-Łapkowy Owoc.

Zastosowanie

Techniki

Ciekawostki

  • W anime, gdy Kuma używa Ursus Shock, słychać dźwięk szum, który przypomina dźwięk alarmu bombowego. Dodaje to technice kojarzenie z wybuchem bomby.
  • Ten diabelski owoc posiada zapewne najdłuższy zasięg, ponieważ pozwala posłać kogoś przez cały świat.
  • Gry wideo zasugerowały, że Kuma może wyssać swój ból, przez co może dłużej uczestniczyć w walce. Jednak nie wiadomo czy w przyszłości okaże się to prawdą.

Nawigacja