FANDOM

Światowi arystokraci, znani także jako Niebiańskie Smoki (天竜人 Tenryūbito), są potomkami dziewiętnastu z dwudziestu monarchów, którzy utworzyli to, co dziś nazywamy Globalnym Rządem. Z powodu działań Starszyzny Pięciu Gwiazd, byłego światowego arystokraty Donquixote Doflamingo, a także Roswarda i jego rodziny, grupa ta może zostać uznana za jednych z głównych antagonistów całej serii.

Opis

Heh... W porównaniu do możnych tego świata i ich jakże pełnych dobroci i empatii serc, wyjęci spod prawa przestępcy wydają się o wiele bardziej ludzcy. Światem rządzą śmieci, które pozwalają żyć kolejnym śmieciom, i tak bez końca! Naprawdę nikt tego nie widzi? My złoczyńcy, może i mamy niecne zamiary, ale przynajmniej bywamy sympatyczni! Nie uważasz, Killer? Eustass Kid komentujący światową arystokrację.
Są to ludzie żyjący w świętym mieście Mariejois. Rządzą Globalnym Rządem i korzystając ze swojej pozycji narzucają swoją wolę ludziom położonym niżej od nich. Czasem przechadzają się po archipelagu Sabaody, lecz noszą specjalne kule, dzięki którym nie oddychają tym samym powietrzem, co pospólstwo. Wszyscy znajdujący się w pobliżu światowego arystokraty mają obowiązek kłaniać się przed nim, by nie wzbudzić jego gniewu. Nakaz ten dotyczy nawet królów i królowych.

Światowi arystokraci noszą specjalne chipy. Donquixote Homing oddał swój chip, gdy razem z rodziną zamieszkał ze zwykłymi ludźmi.

Światowi arystokraci

[v · e · ?]
Światowa arystokracja
?????? ?????? ?????? ?????? ??????
Święty Donquixote Mjosgard Donquixote Homing (martwy) Żona Hominga (martwa) Donquixote Doflamingo (dawniej) Donquixote Rosinante (martwy)
Ojciec Mjosgarda
Inni światowi arystokraci
Święty Rosward Święty Charlos Nadobna Shalulia Święty Jalmack Święty Camael (niekanoniczny)
Powiązania
Globalny Rząd

Wygląd

Wszyscy członkowie światowej arystokracji noszą charakterystyczne białe skafandry, na głowach mają szklane kule podobne do tych ze starych skafandrów do nurkowania.

Uprawnienia

Światowej arystokracji wolno właściwie wszystko. Mają przywileje porównywalne do dyktatorów: mogą wziąć w niewolę lub zastrzelić każdego zwykłego człowieka który w jakiś sposób ich zdenerwuje i nie poniosą za to żadnych konsekwencji. Każdy z nich może w każdej chwili wezwać admirała.

Historia

Około 900 lat temu dwadzieścia królestw zawarło przymierze w celu zniszczenia nienazwanego państwa. Po ponad stu latach przymierze wyszło z wojny zwycięskie. Królewskie rody zdecydowały się wtedy opuścić swoje królestwa i przenieść się na Red Line, gdzie utworzyli organizację znaną jako Globalny Rząd. Z dwudziestu rodów tylko ród Nefertari odmówił opuszczenia swojego królestwa. W pozostałych dziewiętnastu królestwach na miejsce opuszczonych rodów powołano zupełnie nowe. Natomiast dziewiętnaście rodów które założyły Globalny Rząd przeniosły się na Red Line by pozostać tam po dziś dzień. Potomkowie tych rodów to obecna światowa arystokracja.

Umiejętności i moce

Pod względem siły fizycznej przeciętny światowy arystokrata posiada siłę przeciętnego, zwykłego człowieka (lub są nawet słabsi w wyniku braku wysiłku fizycznego). Przeciętny Niebiański Smok jest uzbrojony w pistolet, a jego moc opiera się na otaczającej go ochronie, prawie do wezwania admirała w wypadku zagrożenia oraz Globalnym Rządzie, który zapewnia mu nietykalność i ochronę.  

Bronie

Zwykle używają pistoletów i karabinów.

Ciekawostki

  • Szklane kule na głowię, służą po to, by nie musieli oddychać tym samym powietrzem co zwykli ludzie.
  • Choć mówi się, że mają wielką władzę nad światem, nie stwierdzono, czy posiadają jakieś ograniczenia wynikające ze Starszyzny Pięciu Gwiazd, tak jak wszyscy oni robią to by wykorzystać swoją władzę i bogactwo dla własnych egoistycznych powodów. Jednak sama Marynarka wydaje się być używana do wykonywania ich rozkazów, takich jak wykorzystywanie nich do łapania i przynoszenia niewolników, którzy uciekli, pomimo że sama niewola jest nielegalna.

Nawigacja