FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Żigorou był zombie z Thriller Bark na usługach Gekko Morii. Służył jako strażnik Hogbacka. Posiadł cień Zoro, dzięki czemu potrafił się posługiwać Stylem Trzech Mieczy.

Wygląd

Żigorou był człowiekiem w średnim wieku, o ciemnych oczach, długich czarnych włosach i wąsiku. Brakowało mu jednego z przednich zębów oraz miał grubą szyjkę, a głowa była owinięta bandażami, a przez nie przechodziło wiele gwoździ, a także ptak wystający do tyłu. Miał na sobie żółtą koszulę z napisem "twoja piosenka" i czerwono-czarne pasmo nad grubą metalową bandą, z dwoma otworami w kulistym kołnierzu biodra, jak również sandały i czarne skarpetki na owłosionych nogach.

Osobowość

W życiu Żigorou był bardzo uparty.

Jako zombie, z powodu posiadania cienia Zoro. Żigorou wstępnie podzielił się przekonaniem Zoro, że rana na plecach szermierza jest najgorsza i jest dumny z umiejętności szermierki .

Jednak podobnie jak wszystkie zombie, które są pod panowaniem Gekko Morii, Żigorou ostatecznie stracił pamięć należącej do Zoro o swoich przyjaciołach, a także o jego emocjach i stał się posłuszny wobec swoich mistrzów.

Relacje

Piechu

Początkowo Żigorou udało się walczyć wraz z Piechem wystarczająco dobrze, aby pokonać Tony Tony Chopper i Nico Robin. Kiedy jednak jeden z ataków Żigorou uderzył w Piecha, rywalizacja poprzednich właścicieli cieni zaczęła ich wzbudzać, powodując, że zaczęli się ze sobą kłócić i spierać się ze sobą Chopper zauważył, że nawet bez ich wspomnień, ich osobowości nadal były w konflikcie ze sobą.

Fabuła

Akt Thriller Bark

Umiejętności i moce

W życiu Żigorou był mistrzem, który zabił siedem tysięcy piratów, przez co dostał status generał zombie.

Jako generał zombie, Żigorou był o wiele potężniejszy od przeciętnego zombie w szeregach Thiller Bark. Żigorou posiadał cienie Zoro, który mógł wykonywać techniki Stylu Trzech Mieczy i Stylu Jednego Miecza, a mianowicie Cel-Splam! 36-funtowe Działo Feniksa i Cel-Splam! 108-funtowe Działo Feniksa, udało mu się pokonać Nico Robin i potężnego bojownika, który sam przyznał się do swojej władzy. Fizycznie był wystarczająco silny, aby wyrwać się z Dieciséis Fleur Robin, aby ją zaatakować.

Jednak przez cień Zoro miał ten sam brak orientacji. Kiedy generał zombie próbował pomóc Tararanowi, Żigorou poszedł w niewłaściwym kierunku.

Główne walki

Ciekawostki

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Żigorou. Brzmi ono Jigoro.
  • Jego imię nawiązuje do Jigorō Kanō, twórcy judo.

Nawigacja