FANDOM

Afro Luffy to forma sytuacyjna Gum-Gumowocu, którym włada Monkey D. Luffy. Pokazał ją podczas walki z Foxym.

Opis

Podczas mistrzostwa Davy Back Fight, Luffy musiał zmierzyć się Foxym w finałowej rundzie. Wcześniej chciał na ten pojedynek wybrać ubrania, które zwykle nosił, ale Usopp, jego "trener", założył mu na głowę wielkie czarne afro. Tak oto narodził się Afro Luffy.

Usopp twierdzi, że afro daje Luffy'emu dodatkową siłę. Oprócz tej fryzury, Luffy założył też bokserskie spodenki, rękawice bokserskie (rękawice były wymogiem trzeciej rundy), pewien rodzaj pasków na nogi. Słomkowy miał również tymczasowy tatuaż przedstawiający płonącą czaszki i skrzyżowane kości na piersi. Podczas noszenia afro, Luffy mówi takie rzeczy jak "hell yeah!". Chociaż tylko Zoro i Nami ewentualnie myślę, że to nic nie daje, to inni, na każde udane "zagranie" Luffy'ego mówią, że to moc afro.

Chociaż ta forma pojawiła się tylko raz w oryginalnej mandze, to Afro Luffy powraca ponownie w niekanonicznym odcinku, kiedy Foxy stara się powrócić na swój statek wraz z załogą, ale jest on zmuszony prosić o pomoc Luffy'ego. Czyniąc to, wręcza afro, które Luffy miał wcześniej, a Luffy używa go do walki.

Techniki

Nawigacja