FANDOM

Akisu to postać, która pojawiła się w drugim filmie.[1]

Wygląd

Akisu Baby

Akisu jako niemowlę.

Akisu jest młodym chłopcem o ciemnych włosach i dwóch dołeczkach poniżej oczu. Nosi białą czapkę, jasnożółtą koszulę z zieloną kamizelą, brązowe spodnie oraz buty. Dodatkowo na szyi nosi parę googli lotniczych.[1]

Osobowość

Akisu wydaje się być opiekuńczą postacią, jak wtedy kiedy pracował by ocalić Boroudo, oraz w momencie gdy zadecydował, że z nim zostanie.[1]

Fabuła

Piraci Słomkowego Kapelusza spotykają Akisu wraz z Boroudo, podczas poszukiwania zagubionego statku. Chłopcy nazywają siebie rodzeństwem złodziei. Wiadomo od początku, że nie są ze sobą spokrewnieni, ponieważ Boroudo znalazł chłopaka dryfującego na morzu jako małe niemowlę. Mimo tego, obaj nazywają siebie braćmi.[1]

Akisu Trying To Save Borodo

Akisu próbuje ocalić Boroudo.

Kiedy docierają na nakręcaną wyspę i staje się jasne, że jest to miasto rodzinne Akisu. Chłopak próbuje ocalić Boroudo przed zabiciem go przez Bear Kinga pod koniec filmu.[1]

Po pokonaniu rodzeństwa Trump, Akisu spotyka swoich biologicznych rodziców. Jak się okazuje, wysłali oni dziecko na morze, by nie zostało złapane przez Trumpów. Mimo tego Akisu decyduje się pozostać z Boroudo.[1]

Umiejętności i moce

Akisu posiada sporą wiedzę na temat nakręcanej wyspy. Poza tym nie ma żadnych specjalnych zdolności.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Film 2 - Akisu zostaje wprowadzony.

Nawigacja