FANDOM

Ależemzgłodniał – królestwo znane jako kraina ubóstwa. Znajduje się na wyspie obiboków. W państwie tym narodził się kult Szatana, któremu przewodzi Pekkori.

Geografia

Ależemzgłodniał to głównie jałowe ziemie pokryte przez piasek, trawę i małą ilość drzew. Domy są małe i nawiązują architekturą do czasów feudalnej Japonii. Na wyspie jest bardzo dużo skał.

Mieszkańcy

Prócz Pekkoriego, żaden z mieszkańców Ależemzgłodniał nie został nazwany. Wszyscy obywatele kraju są mu posłuszni i wykonują jego polecenia, co doprowadziło do tego, że błędnie zrozumieli prośbę Brooka o pokazanie bielizny.

Historia

Królestwo jest zrujnowane, a jego mieszkańcy żyją w ciągłej biedzie. Głównym powodem takiego stanu jest nieustanna wojna z plemieniem długorękich. Mieszkańcy, aby zmienić swoją sytuację, zdecydowali się na przywołanie demona. Gdy rozpoczął się rytuał, na wyspę spadł Brook, który został na nią zesłany przez moc diabelskiego owocu Bartholomew Kumy, który pokonał Słomkowych na archipelagu Sabaody. Pekkori i inni stwierdzili, że Brook musi być Szatanem, władcą ciemności.

Ciekawostki

  • Hara hetta oznacza "jestem głodny" po japońsku.

Nawigacja