FANDOM

Amadob[2] – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Amadob jest sporym okrągłym mężczyzną z dużymi ustami ciemnego koloru, oraz kręconymi blond włosami sięgającymi do ramion. Nosi na sobie strój królewski podobny do tego który nosił Mr. 9, z widoczną koroną na głowie, oraz barwną koszulę w groszki z pomarszczonymi krawędziami.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Amadoba poza tym, że jest lojalny wobec Białobrodego mówiąc do niego "Ojcze" i przybywając do Marineford z misją ratowania Portgas D. Ace'a. Można przypuszczać że wykształcił silną więź z załogą Białobrodego.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Amadob staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Amadob wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go uratować. Walczy z siłami Marynarki zarówno na zewnątrz zatoki jak i na głównym polu bitwy.

Po wojnie

Amadob razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Amadob staje się rozpoznawalnym piratem z pewną niesławną reputacją w Nowym Świecie. Dodatkowo udaje mu się sprzymierzyć z załogą Białobrodego. Jego umiejętności, czy też poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 23, Dzień urodzin Amadoba.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Amadoba.

Nawigacja