FANDOM

Amadob[2] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Amadob jest sporym okrągłym mężczyzną z dużymi ustami ciemnego koloru, oraz kręconymi blond włosami sięgającymi do ramion. Nosi na sobie strój królewski podobny do tego który nosił Mr. 9, z widoczną koroną na głowie, oraz barwną koszulę w groszki z pomarszczonymi krawędziami.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Amadoba poza tym, że jest lojalny wobec Białobrodego mówiąc do niego "Ojcze" i przybywając do Marineford z misją ratowania Portgas D. Ace'a. Można przypuszczać że wykształcił silną więź z załogą Białobrodego.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Amadob staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Amadob wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go uratować. Walczy z siłami Marynarki zarówno na zewnątrz zatoki jak i na głównym polu bitwy.

Po wojnie

Amadob razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Amadob staje się rozpoznawalnym piratem z pewną niesławną reputacją w Nowym Świecie. Dodatkowo udaje mu się sprzymierzyć z załogą Białobrodego. Jego umiejętności, czy też poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 23, Dzień urodzin Amadoba.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Amadoba.

Nawigacja