FANDOM

Amazon Lily to cesarstwo ulokowane na wyspie kobiet (女ヶ島 Nyōga shima) na Calm Belt. Zamieszkana jest przez plemię Kuja. Bartholomew Kuma wysłał tu Monkey D. Luffy'ego.

Układ

Amazon Lily jest dżunglową wyspą znajdującą się na Calm Belt. Ze względu na położenie wyspy, nie ma tam wiatru i burzy. Centralnym punktem wyspy jest duża góra w, której wyrzeźbione są gigantyczne posągi wężów. W środku góry jest głęboka dolina, gdzie plemie Kuja wybudowało miasto. Architektura i wystrój  przypomina starożytne Chiny.

Mieszkanki wyspy

Amazon Lily jest zamieszkane wyłącznie przez kobiety. Zostało powiedziane też, ze nawet jeśli mieszkanka wyspy ją opuści by zajść w ciążę to urodzi wyłącznie córkę. Nie zostało wyjaśnione jakie czynniki za to odpowiadają. Z powodu swego wyizolowania mieszkanki wyspy nie mają żadnej wiedzy na temat Diabelskich Owoców. Posiadają jednak za to znacznie bardziej upowszechnioną wiedzę na temat użytkowania Dominacji - znaczna cześć mieszkanek wyspy posiada rozbudzoną Dominację i umie z niej korzystać.

Nawigacja