FANDOM

Andre[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym. To bliźniak oficera Marynarki Candre.[2]

Wygląd

Andre jest wysokim mężczyzną, około trzy razy większym od normalnego człowieka. Posiada duże ciało oraz małe nogi, które są stosunkowo cienkie w porównaniu do jego ramion i tułowia. Nosi czarne kręcone włosy, a dodatkowo ma duże usta i silną szczękę.

Galeria

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Andre poza tym, że jest bardzo lojalny wobec Białobrodego, gdy zadecydował zaryzykować własne życie, by powstrzymać egzekucję Portgas D. Ace'a.

Historia

Przed wydarzeniami z Aktu Marineford Andre stał się znanym piratem Nowego Świata oraz sprzymierzył się z Białobrodym.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W czasie, gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony w Marineford, Andre wraz ze swoją załogą dołączają do sił załogi Białobrodego by uratować nieszczęśnika.

Po tym jak Ace mówi do Monkey D. Luffy'ego by wrócił do domu, Andre wraz z pozostałymi walczy przeciw Marynarce aby dostać się na dziedziniec Marineford. Gdy Ace zostaje uwolniony, Andre raduje się z innymi.

Po śmierci Ace'a i wydaniu ostatniego rozkazu przez Białobrodego, mówi piratom by pospieszyli się i jak najszybciej opuścili pole bitwy. Konfrontuje się z Sakazukim wraz z Crocodilem oraz niektórymi oficerami.

Ostatni raz Andre pokazuje się z innymi kapitanami w czasie gdy Shanks przybywa do Marineford, a Luffy opuszcza wyspę na pokładzie okrętu podwodnego załogi Sercowych zaatakowanego przez Borsalino.

Po wojnie

Andre wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Przez większość czasu spędzonego na wojnie na Marineford, Andre walczy gołymi pięściami. Dopiero po wydaniu rozkazu przez Białobrodego do piratów o ich powrocie do Nowego Świata walczy dopasowanym dla siebie mieczem.

Główne walki

Ciekawostki

  • Podczas SBS, jeden z fanów zapytał się czy Andre i jego brat bliżniak Candre są odniesieniami do Yōsui Inoue, muzyka który zadebiutował pod scenicznym imieniem "Andre Candre" oraz nosił w tym czasie afro. Oda potwierdził to, co więcej dodał, że nadał mu imię Andre, gdyż przypominał postać profesjonalnego zapaśnika André the Gianta i nic poza tym nie miało na to wpływu.[3]

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces (str. 337), Imię Andre ujawnione.
  2. SBS One Piece Manga — Tom 70, Andre posiada brata bliźniaka imieniem Candre.
  3. SBS One Piece Manga — Tom 71, odniesienie do debiutu Inoue Yousui 40 lat temu.

Nawigacja