FANDOM

Ann to piosenkarka, która pojawiła się w filmie One Piece: Stampede i w trzeciej edycji One Piece Live Attraction w Tokyo Tower.

Wygląd

Ann to młoda kobieta z kręconymi zielonymi włosami i piegami na twarzy. Nosi biało-zieloną koszulkę z falbankami, krawat wzorowany na Tokyo Tower, biało-zieloną sukienkę w paski z czarnymi falbankami u spodu, zielone rajstopy i zielone buty na obcasach. Ma dwie kokardki, z których jedną ma na głowie, a drugą na tyle sukienki.

Galeria

Osobowość

Ann to miła, lecz naiwna dziewczyna. Szybko zaprzyjaźniła się ze Słomkowymi i pytała Luffy'ego, czy nie chce zobaczyć Ace'a. Często jednak zapomina, że ludzie, których stworzyła, to iluzje.

Fabuła

One Piece Live Attraction 3

Ann spotkała na pewnej wyspie wszystkich Słomkowych, prócz Robin, Franky'ego i Brooka. Została jednak porwana przez Buggy'ego i Puggy'ego, a następnie zmuszona do stworzenia iluzji ludzi bliskich Słomkowym i wydania im rozkazu zaatakowania załogi Luffy'ego. Słomkowi zostali pochwyceni, ale udało im się pokonać Buggy'ego i Puggy'ego u uwolnić Ann. Ta podziękowała im i zapytała Luffy'ego, czy ten nie chce zobaczyć Ace'a. Słomkowy jednak odmówił.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Ann zjadła Wiz-Wizjowoc, Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala jej na tworzenie iluzji.

Ciekawostki

  • Wygląd Ann nawiązuje do japońskiego zespołu GReeeeN, zaprzyjaźnionego z Odą. Zespół napisał piosenkę Ann.
  • Ann dzieli datę urodzin z Portgasem D. Acem, który miał mieć na imię Ann.

Nawigacja