FANDOM

Ann to postać z drugiej wersji Romance Dawn. Jest przyjaciółką Balloona, ptaka wyglądającego jak połączenie pandy i mewy.

Wygląd

Ann to młoda dziewczyna o krótkich niebieskich włosach spiętych różową spinką. Nosi białą koszulkę z niebieskimi paskami i krótką spódniczkę z dwiema białymi liniami.

Galeria

Osobowość

Ann łatwo się denerwuje. Wścieka się za każdym razem, gdy Luffy robi coś głupiego.

Historia

Cała jej wioska została wymordowana przez Shupeala. Pirat oszczędził dziewczynę, by zwabić jej przyjaciela, Balloona, i go schwytać.

Luffy pomógł Ann i Balloonowi, pokonując Shupeala.

Umiejętności i moce

Ann jest wystarczająco silna, by poradzić sobie z kierowaniem statkiem. Z pomocą Balloona udało jej się uciec przed Shupealem.

Wpływ na powstanie Nami

Ann jest drugą po Silk żeńską przyjaciółką Luffy'ego i tym samym prototypem Nami. W jej przypadku Oda nie pokazał jakichkolwiek chęci dołączenia do Słomkowego. Jej historia, w porównaniu do historii Silk, mniej przypominała przeszłość Nami. Nie wspominano nawet o jej rodzicach. Wioski wszystkich trzech dziewczyn zostały zniszczone przez piratów, lecz jedynie w przypadku Ann nikt nie przeżył.

Osobowość Ann jest jednak bardzo bliska gorącemu temperamentowi, który charakteryzuje Nami. Efekt podobieństwa wzmacnia fakt, że Luffy zdaje się głupszy w drugiej wersji Romance Dawn niż w tej ostatecznej.

Ciekawostki