FANDOM

Armia rewolucjonistów – potężna organizacja wojskowa, dowodzona przez Monkey D. Dragona. Sprzeciwia się Globalnemu Rządowi, chociaż ich prawdziwymi celami są zdeprawowani i skorumpowani światowi arystokraci z Mariejois, którzy rządzą Globalnym Rządem dla własnych celów.

Opis

Głównym celem armii rewolucjonistów jest walka przeciw władzy Globalnego Rządu. Chcą zwalczyć polityczną opresję i korupcję, a ich przywódca Monkey D. Dragon otwarcie sprzeciwia się szlachcie, która rządzi światem. Rewolucjoniści pomogli też uwolnić niewolników z Tequila Wolf. Według Koali ich prawdziwym celem jest obalenie tyranii światowej arystokracji.

Flaga

Revolutionary Army Flag

Druga flaga rewolucjonistów.

Armia rewolucjonistów używa jasnej flagi z głową i skrzydłami smoka, które symbolizują ich przywódcę. Po bokach smoka znajdują się litery "R" i "A".

Używają też ciemnoczerwonej trójkątnej flagi.

Znani członkowie

[v · e · ?]
Armia rewolucjonistów
Przywódca
Monkey D. Dragon
Sabo
Dowódcy
Emporio Ivankov Karasu Belo Betty Morley Lindbergh
Oficerowie
Błyskawica Ahiru Koala Bartholomew Kuma (dawniej)
Pozostali
Hack Terry Gilteo Bunny Joe Raise Max (niekanoniczny) ??????
?????? ?????? ?????? ?????? ??????
?????? ??????
Powiązani
Nico Robin (dawniej)

Pojazdy

Statki

Po uwolnieniu niewolników z Tequila Wolf, rewolucjoniści i Robin popłynęli statkami na Baltigo.

Wind Granma

Główny artykuł: Wind Granma
Wind Granma Infobox

Wind Granma.

Wind Granma to ogromny statek nawiązujący swoim wyglądem do smoka.

Statek istnieje przynajmniej od dziesięciu lat. Wtedy bowiem Monkey D. Dragon przypłynął nim do Gray Terminal, by ocalić tamtejszych mieszkańców. Później użył go, by odebrać zapasy. Po wojnie na Marineford przycumowany był do bazy rewolucjonistów.

Powóz ciągnięty przez nosorożca

Podczas ratowania niewolników z Tequila Wolf i eskortowania Nico Robin do Dragona, rewolucjoniści używa ciągniętego przez nosorożca powozu z flagą armii.

Historia

Revolutionary Army

Dragon ratuje mieszkańców Gray Terminalu.

Monkey D. Dragon uformował armię rewolucjonistów między egzekucją Rogera a narodzinami Luffy'ego.

Dwanaście lat temu rewolucjoniści uratowali mieszkańców Gray Terminal przed pożarem, wywołanym przez szlachtę Królestwa Goa, aby spalić tamtejsze śmieci przed wizytą światowego arystokraty Jalmacka. Po ukończeniu misji, armia rewolucjonistów zatrzymała się w wiosce Shimotsuki, by uzupełnić zapasy. Isshin Dojo zapewniło dawnym mieszkańcom Gray Terminalu wikt i opierunek. Dragon, po przybyciu na statek, został zganiony przez Ivankova za spóźnienie. Dragon przyniósł ze sobą Sabo, który potrzebował szybkiej medycznej pomocy.

Sześć lat później Thalassa Lucas poruszył temat Dragona podczas Reverie w Mariejois, mówiąc, że rewolucjoniści stają się coraz silniejsi i w ciągu najbliższych pięciu lub sześciu lat mogą zacząć stanowić poważne zagrożenie dla Globalnego Rządu.

W pewnym momencie historii Emporio Ivankov i Błyskawica zostali złapani i uwięzieni na 5. poziomie Impel Down. Od tamtej pory czekali na wezwanie do broni.

Jakiś czas przed incydentem na Enies Lobby trzech agentów CP9, Jabra, Fukurou i Kumadori, zostało wysłanych na misję zabicia trzech ważnych przywódców rewolucjonistów. Fukurou omyłkowo wyjawił mieszkańcom miasta tożsamość i cel agentów, przez co członkowie CP9 musieli zabić dwadzieścia dodatkowych osób.

Ankieta

Który Rewolucjonista jest przez ciebie najbardziej lubiany?
 
18
 
23
 
6
 
1
 
2
 
5
 
3
 
0
 
0
 
8
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia maj 27, 2018, o godzinie 11:39.
Oddanych głosów: 67

Ciekawostki

  • W One Piece Green: Secret Pieces Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę armii rewolucjonistów. Brzmi ona Revolutionary Army.

Nawigacja